GiZmo Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Har aldrig sagt att jag är rogue... Är mage.. Men det där svärdet är lika mycket warlock som mage faktist... Och paladin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Har aldrig sagt att jag är rogue... Är mage.. Men det där svärdet är lika mycket warlock som mage faktist... Enligt min syn så är mage en Spell-Caster-Klass, dvs alla som använder spells ist för melee eller ranged. Edit: det droppades ett par rogue handskar så jag bara gissade, jag hade väl fel w/e. Redigerad 8 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Enligt min syn så är mage en Spell-Caster-Klass, dvs alla som använder spells ist för melee eller ranged. Edit: det droppades ett par rogue handskar så jag bara gissade, jag hade väl fel w/e. Inte för att lägga mig i eller leka viktigpetter, men Warlocks skjuter ju faktost OXO spells Nytt crit req föresten 4,7k älskar min nya hammer, men kan inte säga att var "Unbuffed" precis ändå var det kul o se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vad tycker ni om min char? http://ctprofiles.net/1528072 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Inte för att lägga mig i eller leka viktigpetter, men Warlocks skjuter ju faktost OXO spells Nytt crit req föresten 4,7k älskar min nya hammer, men kan inte säga att var "Unbuffed" precis ändå var det kul o se ja? det var ju det jag sa? att mage är en klass som använder spells. Det ajg menar är att mage,warlock,priest w/e är en mage klass. Redigerad 9 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vad tycker ni om min char? http://ctprofiles.net/1528072 Bra gear för den leveln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Inte för att lägga mig i eller leka viktigpetter, men Warlocks skjuter ju faktost OXO spells Nytt crit req föresten 4,7k älskar min nya hammer, men kan inte säga att var "Unbuffed" precis ändå var det kul o se Antar att det var med execute, men det blir ingen skillnad med buffs? Den har ju en basskada och lägger på *INSERT TAL HERE* per rage? Så man gör lika mycket skada med 1h vapen som 2h? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Antar att det var med execute, men det blir ingen skillnad med buffs? Den har ju en basskada och lägger på *INSERT TAL HERE* per rage? Så man gör lika mycket skada med 1h vapen som 2h? Vad jag har lärt mig så är det så...men jag kan mycket väl ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Bra gear för den leveln.. Enda bra imo var mainhand svärdet... grejerna sög ju inte precis men inget särskilt bra :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Enda bra imo var mainhand svärdet... grejerna sög ju inte precis men inget särskilt bra :/ Jo, fastän dom är gröna så har de bra stats. Att han också har Masons Fraternity Ring på den leveln är ju rätt bra. Bågen är dock ett skämt för en rogue.. Crusader Bow of the Owl Binds when equipped Ranged Bow 32 - 60 Damage Speed 2.20 (20.9 damage per second) +4 Intellect +3 Spirit Requires Level 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jo, fastän dom är gröna så har de bra stats. Att han också har Masons Fraternity Ring på den leveln är ju rätt bra. Bågen är dock ett skämt för en rogue.. Crusader Bow of the Owl Binds when equipped Ranged Bow 32 - 60 Damage Speed 2.20 (20.9 damage per second) +4 Intellect +3 Spirit Requires Level 40 Håller med, riktigt dålig båge, hoppas att den är för pulling. Sen fick jag masons fraternity ring i 45. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 OMG Meto!! =D fan inte hört av dig sen du drog TN... Hur går det för dig?! zomg zomg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 OMG Meto!! =D fan inte hört av dig sen du drog TN... Hur går det för dig?! zomg zomg! Vilken noob jag var då.. Outrollade healers på +healing saker och passade på allt som inte hade +dmg på sig. Men sluta iaf spela när jag flyttade till twisting nether.. Sen gjorde jag en warrior, kom up till 60 fast hittade inget bra guild, började spela på Nahzi igen och hittade ett bra guild och nu måste jag fixa dkp så jag kan köpa epix.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Gissa vart och vem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Gissa vart och vem Mount Hyjal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Mount Hyjal? KEFT :E Aja sista bossen i wc3 iaf vid The World Tree i hyjal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Gaaah! Jag har pvpat hela dan idag skaffade 6000 rep med Frostwolf Clan och förhoppningsvis mer än 30k honor..... så trött... @Bullet: Jag håller aldrig keft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 MyStiC är du horde eller alliance på the maelstrom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Mhm, några minuter efter det här så blev IF raidat av en massa hordes, dom försökte döda kungen, och jag kan säga att dom var nära att lyckas. Denna är kanske föra att leda bort uppmärksamheten?^^ Redigerad 10 juni, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jo, fastän dom är gröna så har de bra stats. Att han också har Masons Fraternity Ring på den leveln är ju rätt bra. Bågen är dock ett skämt för en rogue.. Crusader Bow of the Owl Binds when equipped Ranged Bow 32 - 60 Damage Speed 2.20 (20.9 damage per second) +4 Intellect +3 Spirit Requires Level 40 Bågen är ju bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts