Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

På spelbutikerna kan du köpa ett kort "Game-Card" på det kortet finns det en kod som du skrapar fram ungjefär som triss... När du sen lägger till kåden till ditt WoW acc kan du spela på det accey i 60 dagar till. Nog bra förklarat? <_<

Nej man får gratis månad om man betalar med gamecard oskå.

OK, jag var osäker :unsure:

Redigerad av Blaucrozz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På spelbutikerna kan du köpa ett kort "Game-Card" på det kortet finns det en kod som du skrapar fram ungjefär som triss... När du sen lägger till kåden till ditt WoW acc kan du spela på det accey i 60 dagar till. Nog bra förklarat? :unsure:

OK, jag var osäker (w00t)

Aha, tack. Hur mycket kostar ett Gamecard, cirka 100:-? Eller typ priset för en månad WoW?

StellHell: Omg så jobbigt med någon som är immune till ens specialitet. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell: Omg så jobbigt med någon som är immune till ens specialitet. <_<

Haha, det fixade sig ändå.

Jag fick köra lite mellan Björn- och Katt-form så gick allt bra.

Drog lvl 41 och fick ihop ca 4g på en timme. Så tckar för tipset. Får bli en liten sån runda varje dag så ska jag nog få sitta på en panter snart. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga. Jag har bestämt mig för att var Priest så jag undrar om jag kan välja om jag ska ha Shadow Magic eller Holy Magic ( tror det hette så ) oavsett vilket Race jag är? <_<

Eh.. klart du kan... bara du har en race som kan va preist... t ex troll eller nåt0

edit: stavfel :unsure:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det fixade sig ändå.

Jag fick köra lite mellan Björn- och Katt-form så gick allt bra.

Drog lvl 41 och fick ihop ca 4g på en timme. Så tckar för tipset. Får bli en liten sån runda varje dag så ska jag nog få sitta på en panter snart. <_<

Själv har man ju redan en mount. Är lvl40 och hade 40g. Och sen har man ju en snäll bror som är lvl51 som lånar ut 50g till en. Kan ta en bild sen om nån hemskt gärna vill det. Har också skaffat mig massa plategrejer. Bara det att mina plate-byxor är hudfärgade så det ser ut som jag inte har några byxor alls på mig. :unsure:

För övrigt så är det lite skönt att vara bortrest ibland. Är rested hela lvl40 och säkert en bra bit in på lvl41 också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har man ju redan en mount. Är lvl40 och hade 40g. Och sen har man ju en snäll bror som är lvl51 som lånar ut 50g till en. Kan ta en bild sen om nån hemskt gärna vill det. Har också skaffat mig massa plategrejer. Bara det att mina plate-byxor är hudfärgade så det ser ut som jag inte har några byxor alls på mig. ;)

För övrigt så är det lite skönt att vara bortrest ibland. Är rested hela lvl40 och säkert en bra bit in på lvl41 också!

Jag spelar på en ny server och är högst lvl i guilden så dom andra har inte äns pengar tillsammans så det ska räcka.. :ph34r:

btw, lootade DEN HÄR idag. Någon som vet ett ca. pris på den i AH? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha, tack. Hur mycket kostar ett Gamecard, cirka 100:-? Eller typ priset för en månad WoW?

Om du betalar med kreditkort en månad i taget kostar det 100:- Ett Game-Card kostar 240:- här där jag bor priset kan variera.. men då räcker det i 60dagar osså så det är väl värt pengarna.

Vad exakt gör man i WoW?

Bygger man byar och sånt och så krigar man mot andra eller?

Men alltså du är en gubbe/gumma som du själv väljer och sen springer du runt i en stor värld och leker... finns quests som ger dig xp och fina items, men du kan ju självklart sitta på en bänk o dricka vin hela tiden om du vill det... utbudet är obegränsat eller iaf nästintill.

Edit: Btw Stell den där får du säker 2+ Guld för B)

Redigerad av Blaucrozz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du betalar med kreditkort en månad i taget kostar det 100:- Ett Game-Card kostar 240:- här där jag bor priset kan variera.. men då räcker det i 60dagar osså så det är väl värt pengarna.

Så jag kan köra på Gamecard-spelande utan något behov av kreditkort? Och vad händer när det gått 60 dagar? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor