epix Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Hm, är det sÃ¥nna man kan köpa pÃ¥ spelbutiker som det följer med en kod pÃ¥? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) PÃ¥ spelbutikerna kan du köpa ett kort "Game-Card" pÃ¥ det kortet finns det en kod som du skrapar fram ungjefär som triss... När du sen lägger till kÃ¥den till ditt WoW acc kan du spela pÃ¥ det accey i 60 dagar till. Nog bra förklarat? Nej man fÃ¥r gratis mÃ¥nad om man betalar med gamecard oskÃ¥. OK, jag var osäker Redigerad 30 mars, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Tips: Rock Elementals i badlands. Snabba pengar. Immune to Nature damage.. Typ alla mina spells är Nature. SÃ¥ den idén sprack. NÃ¥gon som vet nÃ¥got annat bra att grina och samla snabba ca$h! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 PÃ¥ spelbutikerna kan du köpa ett kort "Game-Card" pÃ¥ det kortet finns det en kod som du skrapar fram ungjefär som triss... När du sen lägger till kÃ¥den till ditt WoW acc kan du spela pÃ¥ det accey i 60 dagar till. Nog bra förklarat? OK, jag var osäker Aha, tack. Hur mycket kostar ett Gamecard, cirka 100:-? Eller typ priset för en mÃ¥nad WoW? StellHell: Omg sÃ¥ jobbigt med nÃ¥gon som är immune till ens specialitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 StellHell: Omg sÃ¥ jobbigt med nÃ¥gon som är immune till ens specialitet. Haha, det fixade sig ändÃ¥. Jag fick köra lite mellan Björn- och Katt-form sÃ¥ gick allt bra. Drog lvl 41 och fick ihop ca 4g pÃ¥ en timme. SÃ¥ tckar för tipset. FÃ¥r bli en liten sÃ¥n runda varje dag sÃ¥ ska jag nog fÃ¥ sitta pÃ¥ en panter snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Du mÃ¥ste ta bild när du fÃ¥tt mounten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Annat snabbt tips: Farma graveyard I Scarlet Monastery. Fin drop rate pÃ¥ greens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Var till stan igÃ¥r (Uppsala) o letade efter wow pÃ¥ Tradition, dem sade att blizzard inte ger ut nya upplagor av WoW fören 15:e april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag har en frÃ¥ga. Jag har bestämt mig för att var Priest sÃ¥ jag undrar om jag kan välja om jag ska ha Shadow Magic eller Holy Magic ( tror det hette sÃ¥ ) oavsett vilket Race jag är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Jag har en frÃ¥ga. Jag har bestämt mig för att var Priest sÃ¥ jag undrar om jag kan välja om jag ska ha Shadow Magic eller Holy Magic ( tror det hette sÃ¥ ) oavsett vilket Race jag är? Eh.. klart du kan... bara du har en race som kan va preist... t ex troll eller nÃ¥t0 edit: stavfel Redigerad 31 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ja, men ändÃ¥ lite skumt med en Human som springer runt och kastar massa dödsmagier och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Haha, det fixade sig ändÃ¥. Jag fick köra lite mellan Björn- och Katt-form sÃ¥ gick allt bra. Drog lvl 41 och fick ihop ca 4g pÃ¥ en timme. SÃ¥ tckar för tipset. FÃ¥r bli en liten sÃ¥n runda varje dag sÃ¥ ska jag nog fÃ¥ sitta pÃ¥ en panter snart. Själv har man ju redan en mount. Är lvl40 och hade 40g. Och sen har man ju en snäll bror som är lvl51 som lÃ¥nar ut 50g till en. Kan ta en bild sen om nÃ¥n hemskt gärna vill det. Har ocksÃ¥ skaffat mig massa plategrejer. Bara det att mina plate-byxor är hudfärgade sÃ¥ det ser ut som jag inte har nÃ¥gra byxor alls pÃ¥ mig. För övrigt sÃ¥ är det lite skönt att vara bortrest ibland. Är rested hela lvl40 och säkert en bra bit in pÃ¥ lvl41 ocksÃ¥! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Själv har man ju redan en mount. Är lvl40 och hade 40g. Och sen har man ju en snäll bror som är lvl51 som lÃ¥nar ut 50g till en. Kan ta en bild sen om nÃ¥n hemskt gärna vill det. Har ocksÃ¥ skaffat mig massa plategrejer. Bara det att mina plate-byxor är hudfärgade sÃ¥ det ser ut som jag inte har nÃ¥gra byxor alls pÃ¥ mig. För övrigt sÃ¥ är det lite skönt att vara bortrest ibland. Är rested hela lvl40 och säkert en bra bit in pÃ¥ lvl41 ocksÃ¥! Jag spelar pÃ¥ en ny server och är högst lvl i guilden sÃ¥ dom andra har inte äns pengar tillsammans sÃ¥ det ska räcka.. btw, lootade DEN HÄR idag. NÃ¥gon som vet ett ca. pris pÃ¥ den i AH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/mount.jpg Söt kissekatt va? Men nÃ¥ge pris pÃ¥ AH vet iaf inte jag. Har nada koll pÃ¥ AH. GÃ¥r nästan aldrig dit. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vad exakt gör man i WoW? Bygger man byar och sÃ¥nt och sÃ¥ krigar man mot andra eller? Kan nÃ¥gon gÃ¥ in pÃ¥ detaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Aha, tack. Hur mycket kostar ett Gamecard, cirka 100:-? Eller typ priset för en mÃ¥nad WoW? Om du betalar med kreditkort en mÃ¥nad i taget kostar det 100:- Ett Game-Card kostar 240:- här där jag bor priset kan variera.. men dÃ¥ räcker det i 60dagar ossÃ¥ sÃ¥ det är väl värt pengarna. Vad exakt gör man i WoW? Bygger man byar och sÃ¥nt och sÃ¥ krigar man mot andra eller? Men alltsÃ¥ du är en gubbe/gumma som du själv väljer och sen springer du runt i en stor värld och leker... finns quests som ger dig xp och fina items, men du kan ju självklart sitta pÃ¥ en bänk o dricka vin hela tiden om du vill det... utbudet är obegränsat eller iaf nästintill. Edit: Btw Stell den där fÃ¥r du säker 2+ Guld för Redigerad 1 april, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Tror jag har sett Hellslayer för runt 20g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Om du betalar med kreditkort en mÃ¥nad i taget kostar det 100:- Ett Game-Card kostar 240:- här där jag bor priset kan variera.. men dÃ¥ räcker det i 60dagar ossÃ¥ sÃ¥ det är väl värt pengarna. SÃ¥ jag kan köra pÃ¥ Gamecard-spelande utan nÃ¥got behov av kreditkort? Och vad händer när det gÃ¥tt 60 dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 SÃ¥ jag kan köra pÃ¥ Gamecard-spelande utan nÃ¥got behov av kreditkort? Och vad händer när det gÃ¥tt 60 dagar? När det gÃ¥tt 60 dagar sÃ¥ gÃ¥r det inte att spela förrän du köpt ett nytt antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Efter exakt 60 dagar (till skillnad frÃ¥n kreditkoretens mÃ¥nader) sÃ¥ fryser dem ditt account itlls du valt ett nytt betalsätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts