Tux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 DRANEIS MOUNT!! NOT! http://img381.imageshack.us/img381/8291/untitled27cm1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Träffade ett trevligt hordeparty idag. Priesten tog över mig när jag försökte fly och sedan buffade alla i partyt mig. De finns snällingar, efter det så dödade jag bara en lowlevel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jahopp.. Nu när man hade tagit bort sitt char, (Ja jag ångrar det) fick jag tillbaka 1/3 av min gear.. 3 arcanist, mana igniting cord ToEP osv.. Fast nu är jag tillbaks och är "better then ever".. Spelar på "The maelstrom" / Urax 60 mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Kan inte se den? "This image removed due.." Kan någon skicken en annan bildlänk?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Kan inte se den? "This image removed due.." Kan någon skicken en annan bildlänk?^^ Den funkar ju, kolla min post och Tux qoute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Den funkar ju, kolla min post och Tux qoute. This image removed due to high-bandwidth usage får jag upp, anledningen till att du ser den måste vara din webbläsares cache(prova att refresha sidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 This image removed due to high-bandwidth usage får jag upp, anledningen till att du ser den måste vara din webbläsares cache(prova att refresha sidan) Kan fortfarande inte se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Bilden har blivit deletad, men verkar visas för dom som har sett den innan, för att den liggar kvar i cachen.. typ.. här är den igen iaf :S http://img506.imageshack.us/img506/3095/untitled27cm10uz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Bilden har blivit deletad, men verkar visas för dom som har sett den innan, för att den liggar kvar i cachen.. typ.. här är den igen iaf :S Haha, wtf? Redigerad 8 juni, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Bilden har blivit deletad, men verkar visas för dom som har sett den innan, för att den liggar kvar i cachen.. typ.. här är den igen iaf :S hahahahaha va fult ! Syns att det är fake (tror jag ) då det först står Mickel jackson sen lvl minimum 60 sen lvl minimum 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 hahahahaha va fult ! Syns att det är fake (tror jag ) då det först står Mickel jackson sen lvl minimum 60 sen lvl minimum 70 Nähe, jag har en volvo på min gnome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 hahahahaha va fult ! Syns att det är fake (tror jag ) då det först står Mickel jackson sen lvl minimum 60 sen lvl minimum 70 Dase att jag inte såg det, förhoppningarna steg kan man säga. Jag som verkligen ville ha ett sådant mount :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Dase att jag inte såg det, förhoppningarna steg kan man säga. Jag som verkligen ville ha ett sådant mount :'( Skäms på er 2, jag gav er öppet läge men ni sa inte äns :No shit sherlock Edit:Om din Gnome har en volvo har min Tauren en Kawasaki ninja (och den är rosa i namnet =3ggr bättre än Epic o legendery ) Redigerad 8 juni, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Och jag har en get med en raketmotor där bak. ----- Meeeh! Min sköld från sm droppas aldrig, kört cath om och om och om och om igen. Börjar bli lite små sur på sm. Crittade 2090 med execute också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag är lvl 28 och undrar var ska jag va utom i duskwood[Alliance] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag är lvl 28 och undrar var ska jag va utom i duskwood[Alliance] Hillsbrad Fothills funkar ganska bra. Annars kan du grinda Ogres i duskwood tills 30 och sen dra över till stv. (Stranglethorn Vale) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Dödade Baron Geddon med mitt nya guild idag ;d Fjärde försöket Droppade Rogue handskar http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18823 Och arcanist spaulders.. Första raidet i det guildet så jag hade inget att bida.. Fick 60 DKP iaf... Ska spara till http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17103 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Dödade Baron Geddon med mitt nya guild idag ;d Fjärde försöket Droppade Rogue handskar http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18823 Och arcanist spaulders.. Första raidet i det guildet så jag hade inget att bida.. Fick 60 DKP iaf... Ska spara till http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17103 .. ööh? är du rogue o ska fixa mage klassens svärd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 ööh? är du rogue o ska fixa mage klassens svärd? Närsahan att han var rogue?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 ööh? är du rogue o ska fixa mage klassens svärd? Har aldrig sagt att jag är rogue... Är mage.. Men det där svärdet är lika mycket warlock som mage faktist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts