Mark Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Mjo Jag leta i cirka 1,5H iförgår för ulda jag hitta 2st (+ mig) jippi och så är ju Stell Imba Btw Gratz Stell Edit: Vilken boss är det som droppar http://www.thottbot.com/?i=5237 Grimlok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Grimlok? *Läs mitt svar på Marky's bild * Men jag vilket nr är bossen tex är han den sista bossen i ulda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Mihi, alltid lika kul att umgås med hordisar.. =) synd att vi inte kunde hålla samms ibland bara.. fick en fin klänning för mitt uppträdande.. några sekunder senare på den stora bilden blir jak skjuten.. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Mihi, alltid lika kul att umgås med hordisar.. =) synd att vi inte kunde hålla samms ibland bara.. fick en fin klänning för mitt uppträdande.. några sekunder senare på den stora bilden blir jak skjuten.. =( ' Det påminner mig om för 20 min sedan ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Dödade hakkar o jindo idag...Zinrokh droppade...och jag loosade rollen med 1 roll..mår fan illa..nu går en hunter runt me mitt sword...aja en bild på hakkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Dödade hakkar o jindo idag...Zinrokh droppade...och jag loosade rollen med 1 roll..mår fan illa..nu går en hunter runt me mitt sword...aja en bild på hakkar Grattis! Fan, vill ju också ha Zin'Rokh..har sett den droppas 2 gånger av Hakkar, förlorade rollsen båda gångerna Redigerad 3 juni, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Dödade hakkar o jindo idag...Zinrokh droppade...och jag loosade rollen med 1 roll..mår fan illa..nu går en hunter runt me mitt sword...aja en bild på hakkar :'( Vill också ha den ju men hittar inget bra guild! Redigerad 3 juni, 2006 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Haha, idag ägde vi det bästa PvP teamet på Doomhammer. Ingen har lyckats slå dom på flera veckor, men idag ägde vi dom 2 gånger. Första gången så vann vi med 3-0, dom hade inga priests Andra gången så vann vi med 3-1, då hade dom priests God bless TeamSpeak and teamwork Uppdaterat: Tredje gången vi mötte dom idag slutade med 3-0 till oss Redigerad 3 juni, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Haha, idag ägde vi det bästa PvP teamet på Doomhammer. Ingen har lyckats slå dom på flera veckor, men idag ägde vi dom 2 gånger. Första gången så vann vi med 3-0, dom hade inga priests Andra gången så vann vi med 3-1, då hade dom priests God bless TeamSpeak and teamwork Gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ska dinga minst 20 innan imorgon kväll(villket är exact 2 lvls) Men jag orkar inte hitta en mage som kan göra mat åt mig varej gång jag loggar in. Får ta tag i detta imorgon istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Vem är Lord Kazzak? Video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Är inte han någon från kampanjen i wc3 ? ... cool video, såg iaf ut som en dreadlord men fan, var ju längesen man spelade igenom warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ganska ball film, http://video.google.com/videoplay?docid=-2...226145&q=kazzak En fråga bara. Vad heter låten som spelas i filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ganska ball film, http://video.google.com/videoplay?docid=-2...226145&q=kazzak En fråga bara. Vad heter låten som spelas i filmen? Hade ingen anning om att paladins levde så intressanta liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Fan jag älskar att vara paladin.. Äger ju allt o alla, iaf än så länge (lvl40). Igår tog jag 2st lvl40mages och en lvl23 prälle samtidigt, sen tog jag en lvl47 prälle Nyss var jag inne i orgrimmar, en lvl43 mage attackera mig samtidigt som jag hade 2st lvl55vakter på mig och jag fick ner han till 53hp, sen dog jag.. Måste dra nånstans och reparera, ska in igen Redigerad 4 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Fan jag älskar att vara paladin.. Äger ju allt o alla, iaf än så länge (lvl40). Igår tog jag 2st lvl40mages och en lvl23 prälle samtidigt, sen tog jag en lvl47 prälle Nyss var jag inne i orgrimmar, en lvl43 mage attackera mig samtidigt som jag hade 2st lvl55vakter på mig och jag fick ner han till 53hp, sen dog jag.. Måste dra nånstans och reparera, ska in igen Jag ska bitchslapa dig tills du börjar älska din druid och mage igen! Spela inte på din dumma Paladin =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Jag ska bitchslapa dig tills du börjar älska din druid och mage igen! Spela inte på din dumma Paladin =( Muahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Någon annan som får en blizzard downloader vid klockan när man spelar wow? Den börjar tanka olika patchar hela tiden, vissa på 90mb, andra på 120 mb. Men de går inte igång, det bara står där och sen varnar att jag är bakom en brandvägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Någon annan som får en blizzard downloader vid klockan när man spelar wow? Den börjar tanka olika patchar hela tiden, vissa på 90mb, andra på 120 mb. Men de går inte igång, det bara står där och sen varnar att jag är bakom en brandvägg. samma här. men kan fortfarande spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Den seedar patchar medans ni spelar, onda blizzard... BackgroundDownloader.exe Redigerad 4 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts