MAFIA_KING Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Speeden spelar ju ingen roll, det är max dmg som gör. Klart det gör.....segare vapen = mer damage helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Hmm, öppna en GM ticket och skriv att det var din bror som deletade din char, vem vet dom kanske kan hjölpa till för en gångs skull JA det går min kompis fick tillbaka sin 42 druid som han deletade för typ 6månader sen förra månaden sen deletade en annan kompis sin druid och tog tillbaka den direkt den hade t och med deserter kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Klart det gör.....segare vapen = mer damage helt enkelt. Nej inte på instantattacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Vart får man tag i Addonet som gör så man ser sitt och fiendens Hp i %? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Vart får man tag i Addonet som gör så man ser sitt och fiendens Hp i %? Curse-Gaming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Klart det gör.....segare vapen = mer damage helt enkelt. Så sant, så sant. Men snabbare vapen föredrar jag, känner för självmord varje gång jag missar med min mace (3.80 attack speed, smekt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Curse-Gaming Heter (addonet) då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Heter (addonet) då Finns många addons som vissar %. Men föredrar Ct-mods Unit frames som funkar utmärkt. http://www.ctmod.net/downloads.ct Ladda ner CT_MasterMod, är ett måste för det ska funka sen tankar du bara CT_UnitFrames. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Nån som kan visa en bra Druid spec? Alltså för Healers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Finns många addons som vissar %. Men föredrar Ct-mods Unit frames som funkar utmärkt. http://www.ctmod.net/downloads.ct Ladda ner CT_MasterMod, är ett måste för det ska funka sen tankar du bara CT_UnitFrames. Glömde säga att jag hitta en (dock inte CT) och den funkar bra men jag kan inte se mitt eget HP i % @Stell:Ska du inte komma in och lvla din Wlock lite ? Så tråkigt på Emeriss just nu ända kul idag var när pyrro (Lindström på forumet) gjorde nåra HK åt mig i Stv (se bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Nej inte på instantattacker. ... Jo specielt då. l2p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Glömde säga att jag hitta en (dock inte CT) och den funkar bra men jag kan inte se mitt eget HP i % @Stell:Ska du inte komma in och lvla din Wlock lite ? Så tråkigt på Emeriss just nu ända kul idag var när pyrro (Lindström på forumet) gjorde nåra HK åt mig i Stv (se bild) Kan väl komma in en stund antar jag. Håller iofs på att lvl min Mage som är lvl 24 nu, men tror jag har tid en stund medans guilden är i AQ40. Måste dock sticka tills Onyxia som är efter AQ. Får hoppas dom dödat Twins idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ninjalootade en Hydrocane(staff) med underwater breathing. Blev utkickad ur min instancegrupp xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ninjalootade en Hydrocane(staff) med underwater breathing. Blev utkickad ur min instancegrupp xD You naughty, naughty boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Glömde säga att jag hitta en (dock inte CT) och den funkar bra men jag kan inte se mitt eget HP i % Jag kollar eget Hp igenom Esc / Interface Options / Display / Enable Status Bar Text. På så sätt ser du XP, Rage & Health. Edit: Ah du ville ha det i procentform. Redigerad 30 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Kan väl komma in en stund antar jag. Håller iofs på att lvl min Mage som är lvl 24 nu, men tror jag har tid en stund medans guilden är i AQ40. Måste dock sticka tills Onyxia som är efter AQ. Får hoppas dom dödat Twins idag. ´hehe var nog inte inne samtidigt som du men kan vi inte bestäma tid så vi går in samtidigt (lr så kan du campa online ), typ imorn efter 16.00 eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Nej inte på instantattacker. Trodde ni diskuterade vanliga slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ninjalootade en Hydrocane(staff) med underwater breathing. Blev utkickad ur min instancegrupp xD Mihi, en sån har jag skaffat också, dok utan ninjaloot. Dok ganska onödigt när man är druid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Nån som kan visa en bra Druid spec? Alltså för Healers. Lvl? lvl 60 perspektiv så kan du ha allt från 21-51 i resto för att ha en bra healer build. 21: Fixa NS. Ett måste om du ska köra resto, en instant heal / 3min. 31: Innervate. Nästa stora steg. Mycket bra spell som är ungefär som en Major mana pot. 51: Alla talentpoints i resto. Lite overkill enligt mig, men kan vara bra i vissa fall. Reduced threat och bättre Tranq. Inte för man använder den nångång, men aja. 0/30/21 för feral med NS. 9/11/31 för en "normal" resto build med Innervate men även feral charge som kan vara bra. 0/0/51 Overkill för en som bara vill vara en healbot. Sen finns det hur många olika builds som hellst. Själv kör jag på 12/0/39. Lite extra på Resto för att maxa heals och sen i balance har jag imp. wrath(5/5) och imp. moonfire(5/5) + 20% länga räckvidd på spells(2/2). ------------------ Guilden dödade precis Twins i AQ. Bilder kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Så våldtog Dreadlords Hakkar =) Aegis of the bloodguard droppade, även eye of hakkar, ena våran dragonstalker hunter fick Eye of hakkar och våran MT fick shielden Vi ska te MC på söndag o planerar en aq20 raid. När jag fått Doomulus prime ,tycker ni det är värt att skaffa Crusader enchant på den eller ska ja jag något lite "lättare" ? som Fiery wep eller så. Tack för mig puss o kram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts