T-Ryder Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Spelar väl ingen roll?... eller?... eller jag kanske skulle gissa på att du har den med mest DPS på Main och sen svage på Off. Nä, den med den lägsta speeden ska vara i offhand kom jag på nu. Edit. den med 1.70 är då snabbare än den med 1.40?, bara så jag inte springer runt i lvl 60 sen med daggern i fel hand^^ Redigerad 29 maj, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Nä, den med den lägsta speeden ska vara i offhand kom jag på nu. Edit. den med 1.70 är då snabbare än den med 1.40?, bara så jag inte springer runt i lvl 60 sen med daggern i fel hand^^ Jo det är sant men .. aja... det spelar ju inte nån stor roll. Tror liksom inte nån kommer och skriker "NOOB! Wrong Dagger on Wrong Hand! NOOB!"... EDIT: Flyttade bilden hit. Besökte precis Blackrock Mountain i Searing Gorge. Med min lvl 32! Utan nyckel! http://img70.imageshack.us/img70/2666/scrn4qi.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Erhm, den med 1.40 är den snabbaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Erhm, den med 1.40 är den snabbaste. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Behöver ny gear. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Behöver ny gear. :/ Jag älskar den yxan. Och den som en lvl 62 elite har. Välldigt lik den du andvänder Redigerad 29 maj, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jag ääääälaksar den yxan. Och den som en lvl 62 elite har. Välldigt lik den du andvänder Whirlwind Axe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Somsagt så har min bror deletat min lvl 22 shaman. kan jag få tillbacks den på något sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 En rouge fråga: Om man har 2 daggers en med 1.40 i speed och en annan med 1.70 i speed. villken ska man ha i off-hand och villken i main hand? Den som är segast gör väl mest dmg ? Därför.. nån blå lvl 50 dagger ägde med 2.0 i speed eller vad det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Somsagt så har min bror deletat min lvl 22 shaman. kan jag få tillbacks den på något sett? Hmm, öppna en GM ticket och skriv att det var din bror som deletade din char, vem vet dom kanske kan hjölpa till för en gångs skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Behöver ny gear. :/ Har du Plate armor (allso inge mail i huvertaget)? Sj så saknar jag lite plate till min warrior 41 (Slänger upp bild senare) annars har jag typ bara plate, lite dålig EQ och så, jaja ni får se när jag slänger upp bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Mhm, för en gång vann Alliance wsg idag, fast det var super jämt i slutet, och självklart var jag med och räddade skinnet på hon som bärde flaggen 7 ggr den sista gången vi scorade. Mhm, min druid är bara på lvl 34, 50%. Har inte hinnit spela så mkt med henne, gjorde en gnome rough i helgen. Mhm, hittade en ninja bild på Kimasxi i /Screenshots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 gjorde en gnome rough i helgen. Rouges ftw:) Funderar på att köra dual swords istället för daggers. synpunkter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Hmm, öppna en GM ticket och skriv att det var din bror som deletade din char, vem vet dom kanske kan hjölpa till för en gångs skull Skriv inte att det var din brorsa, då kommer dem tro att ni sharerar accounts.. vilket man inte får även om det är ens bror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Skriv inte att det var din brorsa, då kommer dem tro att ni sharerar accounts.. vilket man inte får även om det är ens bror Brorsan kan ju även ha sett när han skrivit in lösenordet och sedan tagit bort charen, eller ska han skriva att han tog bort den själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Vill dem inte återskapa din shaman är det väll bara att lvla upp en ny, Tar inte så långt tid att fixa lvl 22. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Vill dem inte återskapa din shaman är det väll bara att lvla upp en ny, Tar inte så långt tid att fixa lvl 22. Jag hade en hel del bra items och pengar på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Tror liksom inte nån kommer och skriker "NOOB! Wrong Dagger on Wrong Hand! NOOB!"... Jo jag gör =) Du ska ha så högt tal som möjligt i din main hand. Vad du än har för vapen. Alltså 1.70 Mainhand 1.40 offhand Det är typ den enda grejen en rogue behöver känna till. Kanske att du ska stacka agility som en tok med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Mhm, hittade en ninja bild på Kimasxi i /Screenshots. Konichiwa Bitches Wu-di-wu ! Chappelle Någonting hände när jag "joinade" WSG så min rogue fick massor av random textures istället för de vanliga, t.ex handskarna är priests PvP rank 7 texturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jo jag gör =) Du ska ha så högt tal som möjligt i din main hand. Vad du än har för vapen. Alltså 1.70 Mainhand 1.40 offhand Det är typ den enda grejen en rogue behöver känna till. Kanske att du ska stacka agility som en tok med. Speeden spelar ju ingen roll, det är max dmg som gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts