The xD Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Vaa? Crackad? BUUUUHÄÄÄ :'( Jaa de e sant :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Min bror tog nyss bort min lvl 22 shaman som jag precis skulle börja sattsa på. Så jag får väll börja på min rouge...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Min bror tog nyss bort min lvl 22 shaman som jag precis skulle börja sattsa på. Så jag får väll börja på min rouge...... Vad gör en rouge? Vad e den bra på? Redigerad 29 maj, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Vad gör en rouge? Vad e den bra på? En rouge kan stealtha (Bli osynlig) och attackera sina offer med snabba slag med sina daggers eller swords. Rouge enligt blizzard: Hemmastadda i skuggorna och skickliga på att gömma sig känner sig rogues mest bekväma då de arbetar i bakgrunden. Att förvränga händelser till sin egen fördel och bara attackera när övertaget är som störst, är de saker en rogue är bäst på. Med sina sluga trick, psykiska förmågor, och skicklighet i att dölja saker och förklä sig, har rogues ingen svårighet att finna arbete som tjuv, mördare, spion eller lönnmördare. Om Warriors är den klass som kan ta mest skada så är Rogues den klass som utdelar mest skada i närstrid. Förutom smidiga attacker som backstab och swift strikes så kan denna klass också använda sig av gift för att förbättra sina attacker. Giftet kan användas på två sätt. Antingen förbättrar man skadan på sina attacker, eller så tar fienden skada under en viss tid. En annan fördel som Rogues har är färdigheten Stealth som gör att du kan smyga dig förbi dina faror eller smyga omkring vid fiendens läger för att komma på olika taktiker mot dem. Eller varför inte smyga fram till en NPC och stjäla lite pengar från dem med färdigheten Pickpocket? Redigerad 29 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Min lille elf http://img283.imageshack.us/img283/3153/scrn7qm.jpg EDIT: Jag vet att mina resistance är dåliga men jag har brygt en ny potion. Minor Resistance Potion så. Jag kan öka dom till 25 i 30min... (tror jag). Redigerad 29 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Min lille elf EDIT: Jag vet att mina resistance är dåliga men jag har brygt en ny potion. Minor Resistance Potion så. Jag kan öka dom till 25 i 30min... (tror jag). Du vet att du gör rätt lite skada med både ranged och melee va? aja jag lägger upp en bild på min hunter imorrn (som också är 32 ). Edit: vad har du för vapen och off hands ? Redigerad 29 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Min lille elf EDIT: Jag vet att mina resistance är dåliga men jag har brygt en ny potion. Minor Resistance Potion så. Jag kan öka dom till 25 i 30min... (tror jag). Det är bara i 3min.. Och du har ingen anledning att ha bra resistance. Inte pre-60 iaf. Förövrigt drog jag min mage upp till lvl 20 idag. från 15-20 under morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Du vet att du gör rätt lite skada med både ranged och melee va? aja jag lägger upp en bild på min hunter imorrn (som också är 32 ). Edit: vad har du för vapen och off hands ? Hur ska jag öka min Ranged och Melee? EDIT: På bilden håller jag en Torch just då för skojj skull. Annars är dessa mina vapen. [Electrocutioner Leg] och [sword of Corruption] Redigerad 29 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Hur fan klarar ni att spela med orginal-interface skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Hur fan klarar ni att spela med orginal-interface skiten? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 ? Förklarade kanske fel/otydligt men. Hur klarar ni att spela utan AddOns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Spelar med addons, men jag bryr mig inte om interfacet, det är redan bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Spelar med addons, men jag bryr mig inte om interfacet, det är redan bra. Men allt är ju så.....Stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Men allt är ju så.....Stort? Och?... har du bara ett öga?. Hur svårt är det att hantera alla knapparna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Och?... har du bara ett öga?. Hur svårt är det att hantera alla knapparna... Njae. 2 ögon har jag men det känns ialafall så jäkla mycket skönare när man ser mer av "omgivningen" än 10000 knappar. Men det är ju bara så jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Men allt är ju så.....Stort? Hört talas om ui scale? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 ? Tyckte som du förut också. Men efter alla jävla patchar och fel med addons (särskilt interface addons) så sket jag i det och kör med orginalet... Funkar riktigt bra om man bindar de nödvändiga attackerna till knappar man snabbt kommer åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Förklarade kanske fel/otydligt men. Hur klarar ni att spela utan AddOns Man väljer sig vid det, jag började inte använda addons tills lvl 60 för mer pvp och instances seriöst. Så jobbigt att hålla på fixa nya mods (efter patchen..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 En rouge fråga: Om man har 2 daggers en med 1.40 i speed och en annan med 1.70 i speed. villken ska man ha i off-hand och villken i main hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) En rouge fråga: Om man har 2 daggers en med 1.40 i speed och en annan med 1.70 i speed. villken ska man ha i off-hand och villken i main hand? Spelar väl ingen roll?... eller?... eller jag kanske skulle gissa på att du har den med mest DPS på Main och sen den svage på Off. Redigerad 29 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts