Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Vi tar det långsamt nu.

Det här är Stell. Han har en dagger på 20.5 dps. Han har även en Totem of Infliction i Off Hand.

Det här är Mikolan. Mikolan säger till Stell att han borde göra SM så han kan få en Black Menace, som ligger på 29,7 dps.

Stell kollar Mikolans länk, och ser att man kan även kan välja en Orb of Lorica som reward.

Stell vill ha en Orb of Lorica.

Så istället för att byta ut sin Dagger mot en Black Menace, så byter Stell ut sin Totem of Infliction mot en Orb of Lorica, eftersom man inte kan ta två rewards.

SÃ¥ levde dom lyckliga....bla bla

THE END.

edit: Eller så var det väl?

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt. Everest hade fattat det rätt och Mikolan hade fått det lite skruvat..

Iaf, här kommer en fin ny uppdatering. Så nu struntar jag i mina daggers och off-hands. 2H mace äger.

Lägg även märke till min über gulliga Voodoo mask! :rolleyes:

Passar bäst på troll :P masken mena ja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck.. Är lvl 40 nu.

Mount time säga alla men jag är klyven.

Jag har 40g atm. Men sammanlagt kommer kalaset gå på 90g. Så jag har -50g och det kommer ju ta flera timmars arbete och slit för att samla ihop till dom pengarna. :rolleyes:

Tips: Rock Elementals i badlands. Snabba pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att ni alla är lessa på frågor om det här men jag måste ha det klart för mig på svenska. ;P

Jag kan gå och köpa WoW i min spelbutik och installera det, och då får jag med en CD-Key och en 30-dagars speltid. När den är över, måste jag betala på något sätt för att få fortsätta. Jag kan betala med Mastercard eller så går jag till t.ex. 'Game' och köper en spelkod för 30-dagar.

Stämmer det här? :rolleyes:

Sen angående självaste spelandet. :P

Jag har ett väldigt grubbel över vilken karaktär jag vill vara, så om någon kunde ge mig lite tips på roliga, mäktiga klasser så plz, säg det. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen angående självaste spelandet. :o

Jag har ett väldigt grubbel över vilken karaktär jag vill vara, så om någon kunde ge mig lite tips på roliga, mäktiga klasser så plz, säg det. :rolleyes:

Shamaner är roliga, dom kan placera ut pinnar som skjuter missiler och gör folk runt om kring den starkare.

Sen kan dom skicka en massa åskbollar och förvandla sig själva till hundar som gör att dom springer mycket fortare.

Sen kan dom hela sig själva också.

http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/shaman.html

Redigerad av MetoC7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shamaner är roliga, dom kan placera ut pinnar som skjuter missiler och gör folk runt om kring den starkare.

Sen kan dom skicka en massa åskbollar och förvandla sig själva till hundar som gör att dom springer mycket fortare.

Sen kan dom hela sig själva också.

http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/shaman.html

Pinnarna är Totem pålar... :o och det man blir är Ghost wolf, inte hund :rolleyes:

edit: Ska va shaman när ja får mitt spel (15:e april)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du köper ditt WoW hur du vill (inte begangnat dock :rolleyes: ) varpåd u går hem och Registrerar ett acc på www.wow-europe.com . Men för att göra det måste du antingen ha ett game-card eller upge kreditkorts information, om du vill ha den första månaden gratis måste du betala med kreditkort. När det gäller gubbar så läs lite om alla och välj den du tycker är tuffast och roligast, kör gärna flera i början så att du har lite att välja mellan.

edit: och kör för guds skull på PvP servrar!! :o

Redigerad av Blaucrozz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du köper ditt WoW hur du vill (inte begangnat dock <_< ) varpåd u går hem och Registrerar ett acc på www.wow-europe.com . Men för att göra det måste du antingen ha ett game-card eller upge kreditkorts information, om du vill ha den första månaden gratis måste du betala med kreditkort. När det gäller gubbar så läs lite om alla och välj den du tycker är tuffast och roligast, kör gärna flera i början så att du har lite att välja mellan.

edit: och kör för guds skull på PvP servrar!! :unsure:

Nej man får gratis månad om man betalar med gamecard oskå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor