Everest Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Vi tar det lÃ¥ngsamt nu. Det här är Stell. Han har en dagger pÃ¥ 20.5 dps. Han har även en Totem of Infliction i Off Hand. Det här är Mikolan. Mikolan säger till Stell att han borde göra SM sÃ¥ han kan fÃ¥ en Black Menace, som ligger pÃ¥ 29,7 dps. Stell kollar Mikolans länk, och ser att man kan även kan välja en Orb of Lorica som reward. Stell vill ha en Orb of Lorica. SÃ¥ istället för att byta ut sin Dagger mot en Black Menace, sÃ¥ byter Stell ut sin Totem of Infliction mot en Orb of Lorica, eftersom man inte kan ta tvÃ¥ rewards. SÃ¥ levde dom lyckliga....bla bla THE END. edit: Eller sÃ¥ var det väl? Redigerad 28 mars, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Gjorde en raid igÃ¥r med min guild : EDIT: Var min första raid sÃ¥ jag kände mig ganska stolt när jag dödade lvl 4 orcen ensam Redigerad 29 mars, 2005 av Sauer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Gjorde en raid igÃ¥r med min guild : EDIT: Var min första raid sÃ¥ jag kände mig ganska stolt när jag dödade lvl 4 orcen ensam Vad fegt att döda low lvl's Vilken server kör du pÃ¥ btw ? Redigerad 29 mars, 2005 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Gjorde en raid igÃ¥r med min guild : EDIT: Var min första raid sÃ¥ jag kände mig ganska stolt när jag dödade lvl 4 orcen ensam Hur lÃ¥ng tid tog det för dig att döda honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Sc0rp: Jag spelar pÃ¥ Doomhamer MetoC7: Typ en sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Sc0rp: Jag spelar pÃ¥ Doomhamer MetoC7: Typ en sekund Okej , du ska ju spela pÃ¥ shattered hand istället sÃ¥ att jag kan döda dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Som sagt. Everest hade fattat det rätt och Mikolan hade fÃ¥tt det lite skruvat.. Iaf, här kommer en fin ny uppdatering. SÃ¥ nu struntar jag i mina daggers och off-hands. 2H mace äger. Lägg även märke till min über gulliga Voodoo mask! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Som sagt. Everest hade fattat det rätt och Mikolan hade fÃ¥tt det lite skruvat.. Iaf, här kommer en fin ny uppdatering. SÃ¥ nu struntar jag i mina daggers och off-hands. 2H mace äger. Lägg även märke till min über gulliga Voodoo mask! Passar bäst pÃ¥ troll masken mena ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Tjenare e det nÃ¥gon som vet nÃ¥tt program som man kan översätta horde sprÃ¥ket? det skulla va kul att veta vad dom säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Tjenare e det nÃ¥gon som vet nÃ¥tt program som man kan översätta horde sprÃ¥ket? det skulla va kul att veta vad dom säger Det är mot ToS att göra sÃ¥. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Suck.. Är lvl 40 nu. Mount time säga alla men jag är klyven. Jag har 40g atm. Men sammanlagt kommer kalaset gÃ¥ pÃ¥ 90g. SÃ¥ jag har -50g och det kommer ju ta flera timmars arbete och slit för att samla ihop till dom pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Suck.. Är lvl 40 nu. Mount time säga alla men jag är klyven. Jag har 40g atm. Men sammanlagt kommer kalaset gÃ¥ pÃ¥ 90g. SÃ¥ jag har -50g och det kommer ju ta flera timmars arbete och slit för att samla ihop till dom pengarna. Tips: Rock Elementals i badlands. Snabba pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Tips: Rock Elementals i badlands. Snabba pengar. Smart. Tänkte inte pÃ¥ det. Stenarna som är skit kan man sälja till vendors. Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag vet att ni alla är lessa pÃ¥ frÃ¥gor om det här men jag mÃ¥ste ha det klart för mig pÃ¥ svenska. Jag kan gÃ¥ och köpa WoW i min spelbutik och installera det, och dÃ¥ fÃ¥r jag med en CD-Key och en 30-dagars speltid. När den är över, mÃ¥ste jag betala pÃ¥ nÃ¥got sätt för att fÃ¥ fortsätta. Jag kan betala med Mastercard eller sÃ¥ gÃ¥r jag till t.ex. 'Game' och köper en spelkod för 30-dagar. Stämmer det här? Sen angÃ¥ende självaste spelandet. Jag har ett väldigt grubbel över vilken karaktär jag vill vara, sÃ¥ om nÃ¥gon kunde ge mig lite tips pÃ¥ roliga, mäktiga klasser sÃ¥ plz, säg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Sen angÃ¥ende självaste spelandet. Jag har ett väldigt grubbel över vilken karaktär jag vill vara, sÃ¥ om nÃ¥gon kunde ge mig lite tips pÃ¥ roliga, mäktiga klasser sÃ¥ plz, säg det. Shamaner är roliga, dom kan placera ut pinnar som skjuter missiler och gör folk runt om kring den starkare. Sen kan dom skicka en massa Ã¥skbollar och förvandla sig själva till hundar som gör att dom springer mycket fortare. Sen kan dom hela sig själva ocksÃ¥. http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/shaman.html Redigerad 30 mars, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Shamaner är roliga, dom kan placera ut pinnar som skjuter missiler och gör folk runt om kring den starkare. Sen kan dom skicka en massa Ã¥skbollar och förvandla sig själva till hundar som gör att dom springer mycket fortare. Sen kan dom hela sig själva ocksÃ¥. http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/shaman.html Pinnarna är Totem pÃ¥lar... och det man blir är Ghost wolf, inte hund edit: Ska va shaman när ja fÃ¥r mitt spel (15:e april) Redigerad 30 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Du köper ditt WoW hur du vill (inte begangnat dock ) varpÃ¥d u gÃ¥r hem och Registrerar ett acc pÃ¥ www.wow-europe.com . Men för att göra det mÃ¥ste du antingen ha ett game-card eller upge kreditkorts information, om du vill ha den första mÃ¥naden gratis mÃ¥ste du betala med kreditkort. När det gäller gubbar sÃ¥ läs lite om alla och välj den du tycker är tuffast och roligast, kör gärna flera i början sÃ¥ att du har lite att välja mellan. edit: och kör för guds skull pÃ¥ PvP servrar!! Redigerad 30 mars, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Du köper ditt WoW hur du vill (inte begangnat dock ) varpÃ¥d u gÃ¥r hem och Registrerar ett acc pÃ¥ www.wow-europe.com . Men för att göra det mÃ¥ste du antingen ha ett game-card eller upge kreditkorts information, om du vill ha den första mÃ¥naden gratis mÃ¥ste du betala med kreditkort. När det gäller gubbar sÃ¥ läs lite om alla och välj den du tycker är tuffast och roligast, kör gärna flera i början sÃ¥ att du har lite att välja mellan. edit: och kör för guds skull pÃ¥ PvP servrar!! Nej man fÃ¥r gratis mÃ¥nad om man betalar med gamecard oskÃ¥. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Vad är ett Gamecard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Vad är ett Gamecard? Kort med förbetalt 60 dagar. SÃ¥ att man slipepr prenumerera med kreditkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts