Sikorka Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Mihi, Ninjaloot höll jag på med förut, tröck på need för att jag tänkte "Mhm, behöver jag det här? Ja - Till att sälja". Slutade dock med det efter en rejäl utskällning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Gick och köpte en gamecard för att det regnade idag. Aja dinga Exalted med AV så nu har jag Unstoppable den är riktigt mysig, alla MS/Heroic Critts ligger på c.a 1k+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) . dubbel post. Redigerad 26 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Gick och köpte en gamecard för att det regnade idag. Aja dinga Exalted med AV så nu har jag Unstoppable den är riktigt mysig, alla MS/Heroic Critts ligger på c.a 1k+ Grattis, får jag fråga vilken rank du är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Grattis, får jag fråga vilken rank du är? Jag var rank 9+c.a 80% nu efter några veckor är jag rank 8+7% :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Har hittat en trevlig liten PvP grupp nu som mest fokuserar på att få sina "medlemmar" att få så hög rank som möjligt, aah, kan känna Commander ranken komma allt närmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Har hittat en trevlig liten PvP grupp nu som mest fokuserar på att få sina "medlemmar" att få så hög rank som möjligt, aah, kan känna Commander ranken komma allt närmare Har du lämmnat den där... Illuminati eller va dem hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Mjo mage är kul, tyckte det var astråkigt först men när jag lvlat den till 20 så blev det genast roligare. Bara det att min mage sitter fast på gamla Bladefist(högst 10 personer i IF samtidigt så low-pop är den efter migration) och man kan inte göra nya chars på Outland :/ Joho du, man kan göra nya chars på outland, jag har gjort flera nya.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Har du lämmnat den där... Illuminati eller va dem hette? Nej, nej, nej..det är ju guilden jag är med i ..har bara hittat ett PvP party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Joho du, man kan göra nya chars på outland, jag har gjort flera nya.. Gick inte när jag testa sisst, btw jag vill ha 1on1 match mot dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Gick inte när jag testa sisst, btw jag vill ha 1on1 match mot dig. Visst med Shamanen eller? isåfall efter nya patchen när jag speccat om MEn vi kan köra med min hunter eller mage emd (31 och 30) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Crap, så har man blivit sugen på att fortsätta spela igen. Fast jag har bara playtime tills den 5 juni så wtf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Da' refill. Aiiight! Aja, skapade till slut en ny mage på min server. PG'ade upp den till lvl 15 igår. 6 timmar playtime. Ska till stockades med den och leecha lite, snabb exp för att inte behöva göra ett piss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ok, nu vill jag bli lvl 60 med min shaman så jag kan börja satsa på min undead rouge. hur lvlar jag snabbast? WC inctancen eller quester är lvl 22 atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ok, nu vill jag bli lvl 60 med min shaman så jag kan börja satsa på min undead rouge. hur lvlar jag snabbast? WC inctancen eller quester är lvl 22 atm WC så du får fin mace så du levlar snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 WC så du får fin mace så du levlar snabbare Har redan den fina macen=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Aja, 40% kvar till lvl 51. Tänkte fixa lvl 51 idag innan jag går och lägger mig, men så kom det en jävla lvl 60 rogue och petade på mig. Så jag skiter i detta och kollar på Sopranos istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Aja, 40% kvar till lvl 51. Tänkte fixa lvl 51 idag innan jag går och lägger mig, men så kom det en jävla lvl 60 rogue och petade på mig. Så jag skiter i detta och kollar på Sopranos istället. Surt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Visst med Shamanen eller? isåfall efter nya patchen när jag speccat om MEn vi kan köra med min hunter eller mage emd (31 och 30) Your choice: Druid 34, Rogue 32 , Warrior 60. Det bara välja och jag ska äga, lägg till min msn (dorian92@gmail.com) blir lättare att snacka så. btw bidrog med en MS till dig i WSG för c.a 30 minuter sen. Redigerad 28 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Är testserven nere helatiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts