Nerheden Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Get use to it Healing är förjävla kul, min 30 druid var feral förr, nu har jag restoration, Druids e förjävla roliga healers. hatar dock att köra priest Feral ftw. Blir det inte jobbigt att lvla en druid med resto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 försa kill 100% honor andra kill 75% honor tredje kill 25% honor fjärde kill 0% honor Du måste ha dödat alla 4ggr innan du har lämnat 2 flaggor och tagit den tredje vilket betyder att resten bara är slöseri med tid Ehm, jag får då jonor points när jag har dödat mer än 4 (har antagligen fattat fel ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Feral ftw. Blir det inte jobbigt att lvla en druid med resto? Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Bah inget Redigerad 23 maj, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Feral ftw. Blir det inte jobbigt att lvla en druid med resto? Ne det är lite överdrivet. Det är i princip same shit bara att du kanske gör lite mindre dps men det får du ju tillbaka genom att vara fet användbar i partys och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Ne det är lite överdrivet. Det är i princip same shit bara att du kanske gör lite mindre dps men det får du ju tillbaka genom att vara fet användbar i partys och sådant. Hmm, ok. Men feral är dock roligare sen. Tycker inte om att heala. Ush, finns inget tråkigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Lvl 19 med min shaman nu. Hoppas jag blir lvl 20 ikväll så jag lär mig "ghost wolf" Är det värt att skippa mount och köra på ghost wolf istället? nej absolut inte! ghost wolf 40% snabbare mount 60% snabbare om du blir bra rank kan du få ett par skor som gör att du springer 55% snabbare med ghost wolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 wank wank och lär dig stava. Som om du stavar så jävla mycket bättre då, jävla noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Som om du stavar så jävla mycket bättre då, jävla noob. Haha, ja det gör jag. Och inte gör det mig till en jävla noob, ditt kött. Pathetic little piss-ant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Som om du stavar så jävla mycket bättre då, jävla noob. Fråga: Varför är du så sur? *Gömmer mig i ett hörn i hopp om att MAFIA_KING inte kommer med en spydig kommentar och kallar mig jävla noob eller CP-skalle* Redigerad 24 maj, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Fråga: Varför är du så sur? *Gömmer mig i ett hörn i hopp om att MAFIA_KING inte kommer med en spydig kommentar och kallar mig jävla noob eller CP-skalle* Svar till Marky: För att StellHell tror han är någon jävla gud, kan allting och bara för att han har 100g och 2 epics på sin char så är han 1337 über SHIET ZOORRRR!!!!1!!1!1!!!!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Svar till Marky: För att StellHell tror han är någon jävla gud, kan allting och bara för att han har 100g och 2 epics på sin char så är han 1337 über SHIET ZOORRRR!!!!1!!1!1!!!!. 2 epics och 100g, skulle inte tro det Men lägg upp din char så får vi se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) 2 epics och 100g, skulle inte tro det Men lägg upp din char så får vi se? Jag är level 46 Night Elf Rogue, jag har speccat som sword och har crittat 950 max, jag har även en White Striped Tiger mount och just nu har jag 45g. Edit: och jag har slutat så. Redigerad 24 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Jag är level 46 Night Elf Rogue, jag har speccat som sword och har crittat 950 max, jag har även en White Striped Tiger mount och just nu har jag 45g. Edit: och jag har slutat så. Vaffan ska du säga att Stell har 2 epics och 100g då för? Har du ens sett hans char? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Vaffan ska du säga att Stell har 2 epics och 100g då för? Har du ens sett hans char? Nä, så varför skulle jag bry mig? jag skiter i det där jävla översittaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 nej absolut inte! ghost wolf 40% snabbare mount 60% snabbare om du blir bra rank kan du få ett par skor som gör att du springer 55% snabbare med ghost wolf Okej=D Är man rank 0 från början? Jag skaffade wow förra veckan typ. Har ca 160 kills i pvp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Okej=D Är man rank 0 från början? Jag skaffade wow förra veckan typ. Har ca 160 kills i pvp Ja man är rank 0 från början (Alltså orankad) Sen blir du Scout sen Grunt osv. Btw vilken server kör du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Okej=D Är man rank 0 från början? Jag skaffade wow förra veckan typ. Har ca 160 kills i pvp tror man måste vara lvl 58 eller nått för att använda skorna också men köp mount 100g är ingenting sen. MAFIA_KING: Stell hell är iaf bättre än dig på wow och vet mer än dig om wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Le... lev... le... leve... level 17 Druid! Satan så imba jag är, har ultragear för min level, är grymt eftertraktad eftersom servern jag spelar på (Vek'nilash) är närapå druidtom (finns dock extremt många 10 och under). Älskar att spela healer. Den servern är trevlig om man kan svenska och är horde. @Shaman skor: Om man inte har den där talenten som gör Ghost wolf instant(eller om det är 1 sec cast) så är ju dom helt värdelösa om man har mount? Btw är inte det en set bonus från rank 7-10 set, som warrior får man ju 10 sec mindre coolie på intercept. Redigerad 24 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Den servern är trevlig om man kan svenska och är horde. @Shaman skor: Om man inte har den där talenten som gör Ghost wolf instant(eller om det är 1 sec cast) så är ju dom helt värdelösa om man har mount? Btw är inte det en set bonus från rank 7-10 set, som warrior får man ju 10 sec mindre coolie på intercept. Neh dom är bra i warsong gulch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts