MAFIA_KING Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Öhm, nej? Skulle jag ge bort något till någon så skulle det bli till min RL polare isf.. Dock kommer jag inte ge bort nått om/när jag slutar. Man vet aldrig om man börjar igen och då är det bra att ha det kvar. @MAFIA_KING: Sluta klaga på Testservers. Om du skulle komma in så skulle du inte kolla efter buggar ändå, Det är fan knappt ingen som gör det. Och tror inte blizzard bryr sig om du kommer in eller inte. Dom flera tusen andra spelarna kommer nog hitta mer fel än vad du gör. Varför skulle jag inte? du vet ju ändå inte vad ajg skulle eller inte skulle göra, så håll käften bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Varför skulle jag inte? du vet ju ändå inte vad ajg skulle eller inte skulle göra, så håll käften bara. Vad skulle du göra då? --- Jag ska btw testa Shamanens nya talents på PTR, innan jag respeccar min. Ska även göra samma sak med min mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Vad skulle du göra då? --- Jag ska btw testa Shamanens nya talents på PTR, innan jag respeccar min. Ska även göra samma sak med min mage. Varför skulle du bry dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Öhm, nej? hehe okej får väl göra på det herderliga setet Men vet någon vart det där addon:et finns som gör om bilder till JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 hehe okej får väl göra på det herderliga setet Men vet någon vart det där addon:et finns som gör om bilder till JPG http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...nvertshots.html Ta bara bort adjust image light eller vad det står, annars kommer bilden förstöras ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...nvertshots.html Ta bara bort adjust image light eller vad det står, annars kommer bilden förstöras ganska bra. Och det gör man i..... Edit: Kom på hur man gjorde Redigerad 22 maj, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Varför skulle du bry dig? För att jag undrar, och du behöver inte bry dig. Redigerad 22 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Dingade min alt-druid till 30 idag travelform och nature's swiftness ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Varför skulle jag inte? du vet ju ändå inte vad ajg skulle eller inte skulle göra, så håll käften bara. wank wank och lär dig stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Just nu är jag lvl 29 med min Night Elf Hunter. Japp, jag hoppas bli 30 snart så att jag kan lära mig Freign Death där man kan fejka sin död. Aja, för nån timme så körde jag WSG (Warsong Gulch). Allt gick bra. 0/3 till Hordes och 2/3 till Alliance. Allt var bra tills nån idiot vid namnet Neutrolizer (eller nåt) hoppade in och tog Flaggan. Som sakt, vi blev glada och hoppades vinna inom de sista 20 sekunderna. Men nej nej. Så kallade "idioten" stannar och vill inte lämna flaggan. Allt mer folk börjar tjata men nej nej. The Happy Ending: Till slut dog killen efter att sprungit i 20 minuter och skrivigt "Fucking Newbies!". Anledningen till att han gjorde detta var för att han "trodde" att man får mer Honor när man står still med flaggan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Just nu är jag lvl 29 med min Night Elf Hunter. Japp, jag hoppas bli 30 snart så att jag kan lära mig Freign Death där man kan fejka sin död. Aja, för nån timme så körde jag WSG (Warsong Gulch). Allt gick bra. 0/3 till Hordes och 2/3 till Alliance. Allt var bra tills nån idiot vid namnet Neutrolizer (eller nåt) hoppade in och tog Flaggan. Som sakt, vi blev glada och hoppades vinna inom de sista 20 sekunderna. Men nej nej. Så kallade "idioten" stannar och vill inte lämna flaggan. Allt mer folk börjar tjata men nej nej. The Happy Ending: Till slut dog killen efter att sprungit i 20 minuter och skrivigt "Fucking Newbies!". Anledningen till att han gjorde detta var för att han "trodde" att man får mer Honor när man står still med flaggan. Han menade att ni får mer honor av att fortsätta döda medans det står 2-0 och hålla flaggan, så kör jag alltid när vi leder med 2-0 så håller vi flaggan och köttar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Han menade att ni får mer honor av att fortsätta döda medans det står 2-0 och hålla flaggan, så kör jag alltid när vi leder med 2-0 så håller vi flaggan och köttar på. Lämna in den i stället så får ni alla mer honor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Lämna in den i stället så får ni alla mer honor. Ja nu när det är WSG Weekend, men inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Le... lev... le... leve... level 17 Druid! Satan så imba jag är, har ultragear för min level, är grymt eftertraktad eftersom servern jag spelar på (Vek'nilash) är närapå druidtom (finns dock extremt många 10 och under). Älskar att spela healer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Älskar att spela healer. Ju, det för fint. Alltid någon som behöver en när dom kör party. =) Stör mig att jag ibland inte får attackera någon, bara healing, om jag råkar drämma till någon så säger dom "NO KEMOI ONLY HEALING!" *En till smäll* "FFS USE YOUR %&!!"¤%% MANA TO HEAL UZ!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Ju, det för fint. Alltid någon som behöver en när dom kör party. =) Stör mig att jag ibland inte får attackera någon, bara healing, om jag råkar drämma till någon så säger dom "NO KEMOI ONLY HEALING!" *En till smäll* "FFS USE YOUR %&!!"¤%% MANA TO HEAL UZ!" Get use to it Healing är förjävla kul, min 30 druid var feral förr, nu har jag restoration, Druids e förjävla roliga healers. hatar dock att köra priest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Ja nu när det är WSG Weekend, men inte annars. Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Lvl 19 med min shaman nu. Hoppas jag blir lvl 20 ikväll så jag lär mig "ghost wolf" Är det värt att skippa mount och köra på ghost wolf istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jo Nej! Fortsätter man döda får man mer honor points. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Nej! Fortsätter man döda får man mer honor points. försa kill 100% honor andra kill 75% honor tredje kill 25% honor fjärde kill 0% honor Du måste ha dödat alla 4ggr innan du har lämnat 2 flaggor och tagit den tredje vilket betyder att resten bara är slöseri med tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts