Ante_freeman Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jaha 39 nu då och har ju jätte mkt pengar :'( (20g yes)! @Stell: Om du slutar me wow igen kan jag få din pengar då om du har nåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheva_lover Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Hehe, hade precis samma problem, satt helt förtvivlad framför datorn när jag dinga lvl 40 och bara hade 48g xD men som tur är har man en shysst polare (lvl 60 mage) som man kan låna lite stålar av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Hehe, hade precis samma problem, satt helt förtvivlad framför datorn när jag dinga lvl 40 och bara hade 48g xD men som tur är har man en shysst polare (lvl 60 mage) som man kan låna lite stålar av... Det ljusnar Jag har 24G får 20G av en kompis och lite av nåra fler + Att Lindström (Pyrro i wow) ska betala mounten åt mig (64G ist) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Det ljusnar Jag har 24G får 20G av en kompis och lite av nåra fler + Att Lindström (Pyrro i wow) ska betala mounten åt mig (64G ist) Snyltare ! Edit: Kom på att jag hatar "In-game gold säljare", bjuder in 40 man raid och spammar sin hemsida... Chinese basterds ! Redigerad 21 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Börjar tappa modet om test server, dom kan väl förihelvete lägga in en jävla Player Limit, jävla CP skallar. Dom vill att man ska testa buggar, man då måste dom väl för fan göra så att man ens kan spela! Redigerad 21 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Meh, laddade ner den där test realm cilent eller wtf. Installerade skiten samtidigt som jag spelade wow, när den vart klar så det wow som jag spelade på trycktes ner och sedan startade ett nytt wow upp. När "accepterare du bleh bleh bleh" kom upp så råkade jag trycka nej, gör det något tror ni? För jag får inte upp det där nu.. =/ Och när jag försöker kopiera en ny snubbe så blir det "sidan kan inte visas". =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Meh, laddade ner den där test realm cilent eller wtf. Installerade skiten samtidigt som jag spelade wow, när den vart klar så det wow som jag spelade på trycktes ner och sedan startade ett nytt wow upp. När "accepterare du bleh bleh bleh" kom upp så råkade jag trycka nej, gör det något tror ni? För jag får inte upp det där nu.. =/ Och när jag försöker kopiera en ny snubbe så blir det "sidan kan inte visas". =( Nä det brukar komma upp hela tiden tills man accepterar, och "Sidan kan inte visas" är för att det är typ 60.000 som försöker på samma gång Håll modet uppe! Redigerad 21 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Allt funkar för mig, bara att pve servern går nere varje minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Allt funkar för mig, bara att pve servern går nere varje minut. Samma här, bara att PvE servern DC'as bara för att det stormar in ppl, dom får ta o göra en Player Limit snart tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Vart skulle man grinda till epic mount? @Xemtoth:Vart girnda du till epic mount? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Vart skulle man grinda till epic mount? @Xemtoth:Vart girnda du till epic mount? Du kan nog ta det lilla lugna, 60 lär du inte få på 2 dagar. EDIT!: HAHA jag fick han som snodde gutripper utslängd från guilden, så nu blev det inge mer MC/BWL för honom =) Edit2: jag menar såklart hans main och hans alt. Redigerad 21 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Pling, blev Honored med AV idag, ska satsa på Exalted. Jupp, har börjat PvPa igen , ska försöka bli åtminståne Lieutenant Commander. Om jag har tid och ork kanske jag satsar på någon Marshal rank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Du kan nog ta det lilla lugna, 60 lär du inte få på 2 dagar. EDIT!: HAHA jag fick han som snodde gutripper utslängd från guilden, så nu blev det inge mer MC/BWL för honom =) Edit2: jag menar såklart hans main och hans alt. Det är inte jag som undrar (ägd ) utan pyrro som är för lat får o gå in här o fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Det är inte jag som undrar (ägd ) utan pyrro som är för lat får o gå in här o fråga Varför skulle jag bli ägd om du inte ens sa att det var han som ville veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Mitt 12:e Scholomance run idag och så droppar Coif of the elements... TRE GÅNGER I RAD!! även Shadowcraft boots, inte valor boots eller helm of valor får ta o fixa rum på ulleråker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Mitt 12:e Scholomance run idag och så droppar Coif of the elements... TRE GÅNGER I RAD!! även Shadowcraft boots, inte valor boots eller helm of valor får ta o fixa rum på ulleråker Meh Coif of the elements, jag vill ju ha den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Så, var ska jag farma cash till epic mount? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Så, var ska jag farma cash till epic mount? ;o Winterspring.. för typ...tusende gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Wii! fick nightslayer gloves för 20dkp nyss =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jaha 39 nu då och har ju jätte mkt pengar :'( (20g yes)! @Stell: Om du slutar me wow igen kan jag få din pengar då om du har nåra Öhm, nej? Skulle jag ge bort något till någon så skulle det bli till min RL polare isf.. Dock kommer jag inte ge bort nått om/när jag slutar. Man vet aldrig om man börjar igen och då är det bra att ha det kvar. @MAFIA_KING: Sluta klaga på Testservers. Om du skulle komma in så skulle du inte kolla efter buggar ändå, Det är fan knappt ingen som gör det. Och tror inte blizzard bryr sig om du kommer in eller inte. Dom flera tusen andra spelarna kommer nog hitta mer fel än vad du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts