Ante_freeman Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Där har du fel Startområde: Nord-östra kusten i Kalimdor - Azuremyst Isles Huvudstad: Exodar. Det är i själva verket ett störtat rymdskepp. Språk: Eredun och Common Klasser: Warrior, Priest, Paladin, Mage och Hunter Enligt Worldofwar. -- Ön som ligger mellan Kalimdor och EK är Goblinön. Vart ligger EK? Om dom kan bli pala :S kan blood elves bli Shammy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Vart ligger EK? Om dom kan bli pala :S kan blood elves bli Shammy? EK = Eastern Kingdoms Och Blood Elves kommer inte att kunna vara Shamaner, dom kan vara Warrior, mage, priest och Warlock. (Antagligen hunter eller rouge också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Där har du fel Startområde: Nord-östra kusten i Kalimdor - Azuremyst Isles Huvudstad: Exodar. Det är i själva verket ett störtat rymdskepp. Språk: Eredun och Common Klasser: Warrior, Priest, Paladin, Mage och Hunter Enligt Worldofwar. -- Ön som ligger mellan Kalimdor och EK är Goblinön. De sa i trailern "The island in between Kalimdor and Estern Kingdom, the island everyone wants to get to". Goblinön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 De sa i trailern "The island in between Kalimdor and Estern Kingdom, the island everyone wants to get to". Goblinön? Hmm jag har läst på flera sidor att dom förresten ligger nedanförd Darnasuss. Men jag har inte sätt filmen än. Btw Goblinön heter Undermin eoch därifrån kommer alla goblins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hmm jag har läst på flera sidor att dom förresten ligger nedanförd Darnasuss. Men jag har inte sätt filmen än. Btw Goblinön heter Undermin eoch därifrån kommer alla goblins Från Warcraft 1-3 eller? Hatar strategispel så jag kan inte speciellt mycket om Warcraft serien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Körd 2 scholomance run idag... 11 runnet den här veckan...och ingen helm of valor, börjar bli riktigt tokig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Körd 2 scholomance run idag... 11 runnet den här veckan...och ingen helm of valor, börjar bli riktigt tokig nu Du har bara börjat grabben. Kom tillbaka när du är över 50 utan drop. Ganska sjukt att epic staven han droppa innan min WH cap droppade. Detta var förstås innan buffen. Och innan dom nerfade Scholo. När en runt tog ungefär dubbelt så lång tid än vad den gör nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Du har bara börjat grabben. Kom tillbaka när du är över 50 utan drop. Ganska sjukt att epic staven han droppa innan min WH cap droppade. Detta var förstås innan buffen. Och innan dom nerfade Scholo. När en runt tog ungefär dubbelt så lång tid än vad den gör nu för tiden. World of Roguecraft btw scholo sucks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Säger bara en sak, FITTIGA HOR BLIZZARD KAN GÅ OCH DÖ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Säger bara en sak, FITTIGA HOR BLIZZARD KAN GÅ OCH DÖ! Och varför då? Om du bölar om Test servern, well cry on baby. Blizzard har nog andra saker för sig, och de fixar säkert problemen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Och varför då? Om du bölar om Test servern, well cry on baby. Blizzard har nog andra saker för sig, och de fixar säkert problemen. Nä, en kille snodde gutripper drop i ZF.....Jag blir så förbannad, kan amn inte använda det så ska man inte kunan needa heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Nä, en kille snodde gutripper drop i ZF.....Jag blir så förbannad, kan amn inte använda det så ska man inte kunan needa heller! Haha, ägd. Men då ska du inte dampa ur på blizzard utan på personen som gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Haha, ägd. Men då ska du inte dampa ur på blizzard utan på personen som gjorde det. Nä, men jag blev bara lite ledsen....jag hade ju ägt alla med den :'( edit: tack btw, funkar test pagen eller? Redigerad 20 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Nä, men jag blev bara lite ledsen....jag hade ju ägt alla med den :'( edit: tack btw, funkar test pagen eller? Masterloot ftw. Och neej sidan funkar inte. Allt kommer väll antligen upp senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Masterloot ftw. Och neej sidan funkar inte. Allt kommer väll antligen upp senare idag. Okej okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Tanke på vad han skrev Har ni gjort det någon gång ? Ninjat med ml, bara för få items man vill ha, när jag spela gjorde jag det en del. Var ju rogue så 'never trust a rogue >D' brukade jag skriva, men var ändå omtyckt typ.. började typ i.. lvl 40 instance.. eeeh, inte scholo... men.. är vid undead stället iaf. Där jag stal en blå krona bossen droppa så där står man kan loota en blå krona när alla dog, 'ops, feel that suckers! HAHAHAHA' kunde inte motså inte något jag rek. men.. man får ju som sagt det man vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Tanke på vad han skrev Har ni gjort det någon gång ? Ninjat med ml, bara för få items man vill ha, när jag spela gjorde jag det en del. Var ju rogue så 'never trust a rogue >D' brukade jag skriva, men var ändå omtyckt typ.. började typ i.. lvl 40 instance.. eeeh, inte scholo... men.. är vid undead stället iaf. Där jag stal en blå krona bossen droppa så där står man kan loota en blå krona när alla dog, 'ops, feel that suckers! HAHAHAHA' kunde inte motså inte något jag rek. men.. man får ju som sagt det man vill ha You filthy SCUM! Seriöst, det låter lite lockande... edit: men jag vill gärna börja med ZG-MC-BWL-AQ med EDIT:!!!!! Congratulations! You've successfully copied your character Awarrior to Public Test Realm . Your new character name is Woozah . Redigerad 21 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 World of Roguecraft btw scholo sucks Han är noob för fan. Innan WoR skaparen hade kommit ifrån Brill ffs. Isch, bajs spel. tiden går för fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Han är noob för fan. Innan WoR skaparen hade kommit ifrån Brill ffs. Isch, bajs spel. tiden går för fort. Vad menar du med det där "ifrån brill" saken? är lite trögtänkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Vad menar du med det där "ifrån brill" saken? är lite trögtänkt Mr.Magic tror att jag coopa skiten från WoR. Men detta var innan skaparen av WoR (en 60 UD warlock) hade tagit sig ifrån Brill. Brill är andra staden som UD kommer till runt lvl 5-7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts