GiZmo Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Outland är ju stort kanske större en Kalimdor ok Eastern kingdooms tillsamans:P, Nah, Outlands blir blir lika stort som nån av kontinenterna.. Alltså kommer outlands vara 1/3 av kartan efter patchen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nah, Outlands blir blir lika stort som nån av kontinenterna.. Alltså kommer outlands vara 1/3 av kartan efter patchen =) Okej fel av mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Och Draenis(stavning?) "spawn point" är den där ön imellan Kalimdor och EK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Jahapp Test Realmen är uppe. Spela ok njut. Den här gången kan du kopiera 4st med hela tier 3 http://www.wow-europe.com/en/ptr/ Redigerad 20 maj, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Outland är en annan värld om ja har fattat rätt.Ok portalen till Outland ligger i Blastedlands. Ok är vaktad av Fellguards.Men Portalen kommer inte att funka innan expansionen . Man kommer bara att kunna ha flygande mounts i Outland för att komma åt quests som bara kan kommas åt genom att flyga till dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Man kommer bara att kunna ha flygande mounts i Outland för att komma åt quests som bara kan kommas åt genom att flyga till dom. Okej:) länkar en sida med lite frågor ok svar om expansionen Översatt till svenska förstås. http://www.worldofwar.se/forum/viewtopic.php?id=24654 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Jahapp Test Realmen är uppe. Spela ok njut. Den här gången kan du kopiera 4st med hela tier 3 http://www.wow-europe.com/en/ptr/ Jag förstår inte riktigt innebörden med testrealm.. och jag förstår heller inte hur man "testar" att spela på dom? Kan någon vara snäll att förklara? Hur gör man för att spela? "guiden" på Wow's hemsdia fungerar inte bra för mig. =/ Redigerad 20 maj, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag förstår inte riktigt innebörden med testrealm.. och jag förstår heller inte hur man "testar" att spela på dom? Kan någon vara snäll att förklara? Hur gör man för att spela? "guiden" på Wow's hemsdia fungerar inte bra för mig. =/ Man testar nya patchen som kommer, letar efter eventuella buggar etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Burning Crusade Ingame Film från E3 Kolla på den ! Flying mounts... *Droool* Ser riktigt nice ut. Kanske köper man Burning Crusade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag förstår inte riktigt innebörden med testrealm.. och jag förstår heller inte hur man "testar" att spela på dom? Kan någon vara snäll att förklara? Hur gör man för att spela? "guiden" på Wow's hemsdia fungerar inte bra för mig. =/ Du går in på test realm-nåt på WoW hemsidan, kopierar två gubbar och tankar klienten sen är det bara att stå i kö. Coola: GaahH! Snälla använd "och" istället för "ok", det ser helt retarded ut och fittar upp läsningen för skallen säger "okej" istället för "och". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Jahapp Test Realmen är uppe. Spela ok njut. Den här gången kan du kopiera 4st med hela tier 3 http://www.wow-europe.com/en/ptr/ Om du han läsa så tar jag tillbaka det jag sa. Mitt fel. Hmm, sidan laggar jo ganska fint också. Helt omöjligt att komma in. Redigerad 20 maj, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hmm, sidan laggar jo ganska fint också. Helt omöjligt att komma in. Japp. Lugnar det ner sig mot kvällen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Japp. Lugnar det ner sig mot kvällen kanske? Mjo, blizzard brukar ha ganska stora problem med sidan när test kommer uppe. Allt jag får efter jag har loggat in är : The server is too busy, please try again at a later time. Bara att försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Japp. Lugnar det ner sig mot kvällen kanske? Haha nä knappast, kanske på natten...men kör in nu sen får du stå afk när du inte ska spela...brukar bli typ 4-5k långa köer >.< Edit: och som vanligt blir Blizz's server helt störd när man ska kopiera, antagligen för att den är ugnefär 500000000 till som försöker Edit2: Snark...Server is too busy 5 ggr irad. Edit 3: jag brukar öppna typ 10 rutor med http://test.worldofwarcraft.com/en/copy/character-copy.html sen är det bara vänta på en... Redigerad 20 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jahapp Test Realmen är uppe. Spela ok njut. Den här gången kan du kopiera 4st med hela tier 3 http://www.wow-europe.com/en/ptr/ Du har ganska fel där. Det är inte tier 3 man får testa, och inte 4 gubbar. Man fick 4 gubbar om man kopierade dem för några veckor sen. Sen får alla klasser olika sett. Warlocks har fult tier 2 iaf. Sen mage har olika saker osv. Allt är lite fucked upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 JOBBIGA SID JÄVEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jobbig sida kan man lätt säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Oj titta! sidan blev vit...vad OVANLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Oj titta! sidan blev vit...vad OVANLIGT! Det har aldrig hänt för mig (lr inte) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Och Draenis(stavning?) "spawn point" är den där ön imellan Kalimdor och EK. Där har du fel Startområde: Nord-östra kusten i Kalimdor - Azuremyst Isles Huvudstad: Exodar. Det är i själva verket ett störtat rymdskepp. Språk: Eredun och Common Klasser: Warrior, Priest, Paladin, Mage och Hunter Enligt Worldofwar. -- Ön som ligger mellan Kalimdor och EK är Goblinön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts