StellHell Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Hmm, vet inte om jag ska ta det som positiv kritik eller negativ, vafan man vet aldrig med dig! Hehe. Jag syftade ju inte pÃ¥ dig. Jag menade bara att jag tar hellre den off-hand saken än daggern. SÃ¥ jag menar mer; Skit i daggern. SÃ¥ dum är jag väl inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Hehe. Jag syftade ju inte pÃ¥ dig. Jag menade bara att jag tar hellre den off-hand saken än daggern. SÃ¥ jag menar mer; Skit i daggern. SÃ¥ dum är jag väl inte Vad jag menade var: Byt ut din 20.5 dps dagger mot 29.7 dps daggern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 SÃ¥, vad tycker ni om den senaste patchen? Mycket nytt och fint. +Ny bild för att visa att jag nu har lvlat om mig själv. SÃ¥ nu är detta min högst lvlade char jag har. Hur gör du för att Honourable/Dishonourable kills ska visas. Det kommer väl inte förrän i en annan patch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hur gör du för att Honourable/Dishonourable kills ska visas. Det kommer väl inte förrän i en annan patch... Cosmos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hello wow-freaks. Jag blev galen i WoW efter att ha lirat lite hos en polare, urskönt MMORPG ju. SÃ¥ jag undrar om det finns nÃ¥gon möjlighet att spela gratis i en mÃ¥nad eller nÃ¥got? Och sen undrar jag om det gÃ¥r att köpa sÃ¥nna här 1-mÃ¥nadskoder pÃ¥ vissa spelbutiker t.ex. Game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Man fick i alla fall en mÃ¥nad gratis om man köpte spelet för runt 400:- Det finns, 60-dagars. Köpte mitt pÃ¥ webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Men kom ihÃ¥g att du mÃ¥ste ha en betalmetod för att fÃ¥ spela gratismÃ¥naden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ny char, Chiro, Paladin pÃ¥ Deathwing. http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=2353 1 handade klubbor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Vad jag menade var: Byt ut din 20.5 dps dagger mot 29.7 dps daggern? Jag vet att du menade det. Men sen när jag sÃ¥g off-hand saken man fÃ¥r i samma quest sÃ¥ menade jag att jag tar hellre den än daggern och dÃ¥ kan man köra upp daggern nÃ¥nstans för jag kommer aldrig fÃ¥ den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag vet att du menade det. Men sen när jag sÃ¥g off-hand saken man fÃ¥r i samma quest sÃ¥ menade jag att jag tar hellre den än daggern och dÃ¥ kan man köra upp daggern nÃ¥nstans för jag kommer aldrig fÃ¥ den. Aldrig fÃ¥ den? Vafan klart du gör SM nÃ¥n gÃ¥ng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Aldrig fÃ¥ den? Vafan klart du gör SM nÃ¥n gÃ¥ng? Han skulle ju ta Off Hand grejen istället för den? Jag dreglar över den men jag fÃ¥r vänta, är bara lvl 33. FÃ¥r prygla mig själv om jag blir för upphetsad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Han skulle ju ta Off Hand grejen istället för den? Jag dreglar över den men jag fÃ¥r vänta, är bara lvl 33. FÃ¥r prygla mig själv om jag blir för upphetsad.. Jo men han kan ju för fan itne ha 2 "held in off-hand" grejer? Och han har ju en dager i Main Hand nu sÃ¥ varför iten ta en bättre dagger i Main hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 FrÃ¥gan är vart questar man pÃ¥ lvl 28 med horde?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 FrÃ¥gan är vart questar man pÃ¥ lvl 28 med horde?! http://www.worldofwar.net/guides/zonelevels.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jo men han kan ju för fan itne ha 2 "held in off-hand" grejer? Och han har ju en dager i Main Hand nu sÃ¥ varför iten ta en bättre dagger i Main hand? Han byter väl ut Off-Hand grejen..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Han byter väl ut Off-Hand grejen..? Haha, precis. Mikolan har fÃ¥tt det där om bakfoten. Köpte en fin sak i AH'n idag Big Voodoo Mask Power levlar som fan för att bli lvl 39 sÃ¥ jag kan använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 AlltsÃ¥, om du har en dagger med 20.5 dps varför itne använda en dagger med 29.7 dps istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 FrÃ¥gan är vart questar man pÃ¥ lvl 28 med horde?! Stonetalon eller ashenvale skulle jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 AlltsÃ¥, om du har en dagger med 20.5 dps varför itne använda en dagger med 29.7 dps istället? För att off-hand saker ger sÃ¥ sköna boostar! Och jag kan inte välja bÃ¥de daggern och off-hand saken. Hajjaru?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 För att off-hand saker ger sÃ¥ sköna boostar! Och jag kan inte välja bÃ¥de daggern och off-hand saken. Hajjaru?! Men du har ju dagger och off-hand sak i bilden? vafan jag blir galen pÃ¥ det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts