Addepladde Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Blev lvl 28 med min fina gnome mage idag. Spelar iofs bara när jag har rested ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hehe hjälpte några med RFK idag och satt nytt crit rekord med Execute (bara 4000 mindre än dig Xemtoth ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hmm, fint att man kan sälja bop saker på "din server". Vad är bop saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Bind on pickup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Bind on pickup. Fattar fortfarande inte? De grjer jag sålde var inte soulbound ler något sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Fattar fortfarande inte? De grjer jag sålde var inte soulbound ler något sånt skit. Saken du sålde: Fairywing Mantle. http://thottbot.com/?i=3551 Och detta item är ett quest item. Och är Bop (Binds on pickup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Saken du sålde: Fairywing Mantle. http://thottbot.com/?i=3551 Och detta item är ett quest item. Och är Bop (Binds on pickup. Ok, nu förstår jag. Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Saken du sålde: Fairywing Mantle. http://thottbot.com/?i=3551 Och detta item är ett quest item. Och är Bop (Binds on pickup. Spelar man sunkiga private får man väl ta det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Saken du sålde: Fairywing Mantle. http://thottbot.com/?i=3551 Och detta item är ett quest item. Och är Bop (Binds on pickup. Rofl quest item... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 http://img214.imageshack.us/img214/4872/frozenacc3mu.png sött.. Good bye WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 http://img214.imageshack.us/img214/4872/frozenacc3mu.png sött.. Good bye WoW. Ska du sluta med wow för gott? Eller har jag missat nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hehe hjälpte några med RFK idag och satt nytt crit rekord med Execute (bara 4000 mindre än dig Xemtoth ) Tankar du i berserker stance med 2h? x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jaha, då var man lvl50. Typ jätte jippi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ska du sluta med wow för gott? Eller har jag missat nåt? Slutade i Februari. Men nu är betalningen över. Jag hade oturen att tröttna precis när jag hade fyllt på en 3 månaders betalning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Tankar du i berserker stance med 2h? x) Jag tanka inte då var mer DPS annars kör jag svärdet man får av RFD q och Vile protector shield Edit:Varför ska du sluta me wow stellhell skaffa Burning Crusade* (När det kmr ut) och börjar lira igen Redigerad 14 maj, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 60 med hunter nu! Har funderat på att byta build, är denna något att satsa på?(främst pve, och lite pvp) build Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Edit:Varför ska du sluta me wow stellhell skaffa Burning Crusade* (När det kmr ut) och börjar lira igen Jag ska inte sluta. Jag har redan slutat. Och varför jag slutade var för jag tröttnade på spelet helt enkelt. Vet inte om jag kommer börja spela igen, men vet iaf att jag inte kommer fylla på mitt acc under hela sommaren iaf. För fint för att sitta hemma och spela dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag ska inte sluta. Jag har redan slutat. Och varför jag slutade var för jag tröttnade på spelet helt enkelt. Vet inte om jag kommer börja spela igen, men vet iaf att jag inte kommer fylla på mitt acc under hela sommaren iaf. För fint för att sitta hemma och spela dator. Men till Hösten/vintern (we are looseing him guys ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Men till Hösten/vintern (we are looseing him guys ) Well, there is nothing we can do. Har man tröttnat så har man, stell kanske har uppnått det han vill med wow, och nu kan han vila i fred utan att behöva tänka på sakerna han inte har gjort som han velat med wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Well, there is nothing we can do. Har man tröttnat så har man, stell kanske har uppnått det han vill med wow, och nu kan han vila i fred utan att behöva tänka på sakerna han inte har gjort som han velat med wow. Jaja, Men är badlands ett bra ställe och farma guld till mount? blev ej 40 den hör veckan :'( men 1,5 bars från 38 är inte fy skam (lr vad man säger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts