GiZmo Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Och så ninjar du andras sköldpaddor. Jag skicka ju massa skit ti dig efteråt -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Jag skicka ju massa skit ti dig efteråt -.- hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 58 med huntern nu. Tips på vart man kan grinda till 60? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 58 med huntern nu. Tips på vart man kan grinda till 60? Inte bästa stället kanske men jag grindande iaf yetis i winterfall om jag nu minns rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) 58 med huntern nu. Tips på vart man kan grinda till 60? Okay, ska prova nu, då kan man ju fixa lite rugged leather samtidigt. Redigerad 12 maj, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 58 med huntern nu. Tips på vart man kan grinda till 60? Jag grindade vid Tyrs Hand på lvl 56-60.. 1000-1500xp/mob.. Rested dvs, och det var innan dom blev buffade... Vet inte om det är ett bra ställe längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Tycker du ja ska ta bort min enc(skill 200) emot eng?? Är ju helt upp till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Men hadde du gjort det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Inte bästa stället kanske men jag grindande iaf yetis i winterfall om jag nu minns rätt Du menar nog Winterspring, men det är mycket bra att farma dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Men hadde du gjort det ? Ja, det hade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Click-ee-tee-Clank Click-ee-tee-Clank My money goes in to my Piggie Mount ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Du menar nog Winterspring, men det är mycket bra att farma dem. Ah, right. kom ihåg jag hade spelat in mot kvällen senhela natten, sket i att sova, sen spela jag hela dan & natten. Men det var kul, var inne och skrek 'IM 60!! ANY THINK HE CAN BEAT ME; YOU CANT! CUZ IM 60!!" ^^ var inne och söp bort allt mitt guld och stila vid lowlvl ställen härliga minnen. men hardcore pvp-tiden var bästa i wow, unless man räknar när man lvlade upp, det var bäst i wow. Väldigt mycket man kunde göra och läsa osv trevligt trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Tehe Me like paladin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Snart 38 tänkte vara 40 imorn men StellHell hade inte du en gubbe på Emeriss,Isåfall kan du hjälpa mig farma guld till Mount? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Den här idioten måste ha tryckt fel. Men jag blev glad över det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Haha. Jag höll på att göra Blackfathom Deeps men innan jag ens kom till platsen så skrek nån Horde på orcish. Jag kunde liksom inte se dom men när dom kom närmare såg jag att 7 st hords jagade mig . Det första jag gjorde var att Ladda vapnet och ta fram lille Cheetah och springa iväg. Men det hjälpte tyvär inte. Efter att sprungit så hamnade jag på kyrkogården Tips: Gå inte till Zoram Outpost och Zoram Strand Redigerad 13 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Den här idioten måste ha tryckt fel. Men jag blev glad över det Hmm, Brill, lol ^^ På en "Blizzlike" server ska det inte gå att ta från hordens städers mailboxar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hmm, Brill, lol ^^ På en "Blizzlike" server ska det inte gå att ta från hordens städers mailboxar? Blizzlike menas det Blizzlike-EXP, inte som allt annat...och vem fan bryr sig om 57g på en private server? ingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Blizzlike menas det Blizzlike-EXP, inte som allt annat...och vem fan bryr sig om 57g på en private server? ingen... Jahaja, men det ska inte gå iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Den här idioten måste ha tryckt fel. Men jag blev glad över det :) Hmm, fint att man kan sälja bop saker på "din server". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts