GiZmo Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Funderar lite över min Mages talents i 1.11.. Denna builden har jag kommit fram till: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...505033120051301 Rätt så säker på Frost trädet, men fire vet jag inte riktigt.. Nån som har tips? Speccar elemental eftersom Arcane trädet är rätt så kasst nu.. (förutom imp CC + PoM, men dom är för "dyra" att komma åt) Edit: Sikorka: Crackad server right? Sånt som kan hända Redigerad 9 maj, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Edit: Sikorka: Crackad server right? Sånt som kan hända Nja, sånt händer på min brors dator också, går in några sekunder, kan inte skriva eller nåt, efter en stund blir man disconnectad. Redigerad 9 maj, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Trap + flare måste man älska ute i världen . Kör alltid flare då och då och en trap när jag äter och dricker. Man vet alldrig när en rogue kan komma. hatar äckel hunters med äckel flare +frost trap xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Edit: Sikorka: Crackad server right? Sånt som kan hända MEN FÖR FAN! JAG BETLAR FÖR MITT SPELADE! Kör ju på samma server som Sir.Per och IceCandy.. ffs.. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) MEN FÖR FAN! JAG BETLAR FÖR MITT SPELADE! Kör ju på samma server som Sir.Per och IceCandy.. ffs.. >.< Aaww, hade för mig att du lirade crackat.. Förlåt Säkert bara nått tillfälligt fel Redigerad 9 maj, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Aaww, hade för mig att du lirade crackat.. Förlåt Säkert bara nått tillfälligt fel Han har lirat crackat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) hahaha eredar omg Redigerad 9 maj, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Jag med rank 7-10 pvp items knullar ju rogues till frukost, varelse dom har tier 2 eller stormshroud. 2-4 MS / Heroic+1 Execute sen är han död. Men åhhh ! Outdpsa gör man i PvE.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tier 3 , dock inte alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Okej, nu blir man ledessen. Jag startar Wow. Det lilla söta fönstret dyker upp, men nu dyker det inte upp några nyheter, om man inte startar om fönstret några gånger. Jag trycker Play. Jag kommer till inloggnings grejen, skriver in pass och name. Allt laddas snabbt och jag väljer min kvinnliga druid karaktär, och trycker "ENTER WOLRD" Efter några sekunder är jag i Stormwind i AH, nästintill naken. Jag kan inte klä på mig, kasta spell eller kommunicera med andra spelare. När jag testar att springa runt lite försvinner ibland snubbar ur tomma intet eller tvärtom. Efter sekunder/min blir jag disconectad från servern. Detta problem har jag haft förut någon gång förut, vad kan jag göra förutom att vänta? Tacksam för svar. Hoppas någon kan hjälpa mig. Har upptäckt en sak nu. Baksidan av datorn, där man kopplar in bredbandsgrejzsladden lyser en lampa. Denna lampa lyser grönt hela tiden. Men såfort jag loggar in på Wow blir denna lampa orange, vilket tycker på dålig uppkopplinggrejz.. Snälla, hjälp? http://67.18.37.14/19/132/emo/crybaby.gif Han har lirat crackat Ja, jag har gjort det. Men det vara bara för att testa om jag tyckte om det. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Slängde ihopp en ny specc till min mage.. Efter som 1min-cooldownen är borta på Pyroblast så valde jag att skaffa PoM.. Polymorph + Pyroblast + PoM + Pyroblast + Pyroblas/Fireball + Fireblast + Scorch? http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...503030100000000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Någon snubbe i SW säger att med enchanting så kan man göra Wands. Stämmer det? eller finns det andra sätt att skaffa Wands. Billigt!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Någon snubbe i SW säger att med enchanting så kan man göra Wands. Stämmer det? eller finns det andra sätt att skaffa Wands. Billigt!. Ja, det går att göra wands med enchanting. Annars är det bara att köpa från AH. Är nog inte så dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Någon snubbe i SW säger att med enchanting så kan man göra Wands. Stämmer det? eller finns det andra sätt att skaffa Wands. Billigt!. Dom dropar i vissa instancer också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Tier 3 , dock inte alla Hmmm....är sidan buggad för man kan bara se helmets. om du ville veta. Edit: Hmm...verkar vara för att ingen har fått dom (?) så man kan inte se...nvm Redigerad 10 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Börja pvpa lite nu islutet på min druid, riktigt kul på 30-39 med travel form Tog några shamans också U B E R S K I L L Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Ingen har ju skrivit så, Draneis är den nya rasen. Läs mer på Wow Europe eller Worldofwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Började spela WoW förra veckan, har en lvl 10 dwarf warrior på dragonmaw och en lvl 11 shaman på laughing skull. Pallar inte spela så mycket när det är så fint väder^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tier3 och Burning Crusade bilder från E3. http://koti.mbnet.fi/tuppant/bc/ http://ve3d.ign.com/articles/707/707112p1.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Weeee Burning Crusade Rasen är officiel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts