Xemtoth Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 l2p Vilken löjlig quote warriors ska ju ha fet och tung damage, iaf Arms warriors me Mortal strike, då man får alla mumsiga höga crits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 ^_____^ hordes pvp team spöar allys pvp team 24/7 så allys suger rent allmänt haha Join the dark side, we got cookies! Föredrar den ljusa, vi har vaniljdrömmar. På min server så har vi ett av de grymmast pvp teamen, äger allt och alla, fett kul att spela med min kompis polare som är med där. Kör dock inte pvp med min hunter, då pvp måste nog vara det tråkigaste i wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Warriors har inte en chans att outdpsa Rogues. I alla fall inte på era spelnivåer. Det går inte. Det strider mot allt jag står för. Om man te x skulle köra ett race mellan en Rogue i Shadowcraft och en Warrior med Ashkandi eller liknande vinner Warriorn. Men annars bara glöm det. Och föresten, Vart tog listan över allas chars vägen? kul och kolla om ni spelar på någon av mina servrar (Horde 60Rogue Talnivarr,Alliance 60Mage Bloodscalp,Horde 60Shaman Twisting Nether,Alliance 56 Paladin Dragonmaw) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag brukar outdmga warriors ^^ dagger specc ftw =) (Rograk, lvl 60 troll rogue, shadow moon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vilken löjlig quote warriors ska ju ha fet och tung damage, iaf Arms warriors me Mortal strike, då man får alla mumsiga höga crits Enda gången en warrior outdpsar rogues är på Vael fights. Eftersom warriors i princip har full rage hela tiden och Vael är mestadels under 20% liv. Så Execute spam FTW där alltså. Det är såklart om vi snackar samma lvls och samma gear. En full epic warrior outdmgar en rogue i tier0 lätt, men en warrior i Tier0 och en rogue i Tier0 så "vinner" roguen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzic Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Japp. Rogues har bättre dps än warrior, oavsett warriorns specc. Annars ligger jag (fury Quel'serrar/acient hakkari mansalyer) ungefär samma dmg som en arms spec som har Obsedian edged blade. Men rogues tar warriors i dps, om gear är på ett unjo samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Me and Mr. Wiggles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag har en 39 Undead Warlock på Emeriss. Och flertalet polare som är framme vid C'thun i AQ40.. Dom brukar få boosta mig ibland. Eller fick rättare sagt, spelar inte längre. Min speltid går ut 12 maj. Kanske kan lira lite med dig bara för skoj skull, men det är som sagt bara ett kanske. Vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Enda gången en warrior outdpsar rogues är på Vael fights. Eftersom warriors i princip har full rage hela tiden och Vael är mestadels under 20% liv. Så Execute spam FTW där alltså. Det är såklart om vi snackar samma lvls och samma gear. En full epic warrior outdmgar en rogue i tier0 lätt, men en warrior i Tier0 och en rogue i Tier0 så "vinner" roguen. Jag med rank 7-10 pvp items knullar ju rogues till frukost, varelse dom har tier 2 eller stormshroud. 2-4 MS / Heroic+1 Execute sen är han död. @dahusa: Ja jag har 4 chars på Outland: Dwarf Hunter 21 "Shortey", Night Elf Druid 34 "Grisekno", Night Elf Rogue 30 "Commontheif"(vet att det är felstavat) och 60 warrior. Lägg till mig på MSN(dorian92@gmail.com) om du vill köra, men gör det snabbt min gametime tar slut 11:e och jag tänker inte köpa nytt nu under sommaren. Blir kanske en ny Gamecard i agusti. Redigerad 9 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Enda gången en warrior outdpsar rogues är på Vael fights. Eftersom warriors i princip har full rage hela tiden och Vael är mestadels under 20% liv. Så Execute spam FTW där alltså. Det är såklart om vi snackar samma lvls och samma gear. En full epic warrior outdmgar en rogue i tier0 lätt, men en warrior i Tier0 och en rogue i Tier0 så "vinner" roguen. Mjaa jag har lyckats döda en Nightslayer rogue outdoor. Måste väll bero på mest vem som kör? visst e det ett bra tilläg om man har bra items Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Mjaa jag har lyckats döda en Nightslayer rogue outdoor. Måste väll bero på mest vem som kör? visst e det ett bra tilläg om man har bra items gearen gör mycket, men om han är instance bitch, vilket många är. Så kan man vålta dom. Dom svåra är dom som har bra talents, särskilt för pvp. Rogues är svårast oväntande. (ute) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag med rank 7-10 pvp items knullar ju rogues till frukost, varelse dom har tier 2 eller stormshroud. 2-4 MS / Heroic+1 Execute sen är han död. @dahusa: Ja jag har 4 chars på Outland: Dwarf Hunter 21 "Shortey", Night Elf Druid 34 "Grisekno", Night Elf Rogue 30 "Commontheif"(vet att det är felstavat) och 60 warrior. Lägg till mig på MSN(dorian92@gmail.com) om du vill köra, men gör det snabbt min gametime tar slut 11:e och jag tänker inte köpa nytt nu under sommaren. Blir kanske en ny Gamecard i agusti. Har svårt att se dig knulla Tier2 rogues om dom inte är P12 med dagger spec. Du skulle börja lipa och radera din char mot en sword speccad Tier2 rogue när han CCar dig tills du slutar spela. @Ante_freeman: Min WL heter StellHell. Min första char jag gjorde förövrigt. Har förövrigt kvar ett Halloween wand på den charen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 gearen gör mycket, men om han är instance bitch, vilket många är. Så kan man vålta dom. Dom svåra är dom som har bra talents, särskilt för pvp. Rogues är svårast oväntande. (ute) Trap + flare måste man älska ute i världen . Kör alltid flare då och då och en trap när jag äter och dricker. Man vet alldrig när en rogue kan komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag med rank 7-10 pvp items knullar ju rogues till frukost, varelse dom har tier 2 eller stormshroud. 2-4 MS / Heroic+1 Execute sen är han död. @dahusa: Ja jag har 4 chars på Outland: Dwarf Hunter 21 "Shortey", Night Elf Druid 34 "Grisekno", Night Elf Rogue 30 "Commontheif"(vet att det är felstavat) och 60 warrior. Lägg till mig på MSN(dorian92@gmail.com) om du vill köra, men gör det snabbt min gametime tar slut 11:e och jag tänker inte köpa nytt nu under sommaren. Blir kanske en ny Gamecard i agusti. Har inte tid att lir med dig något, eftersom guilden kör AQ20 och ZG idag, och imorrn ska jag på fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vår dpswarrior med thunderfury brukar ligga 2:a på dmg list, först ligger teh epic mage. Iofs beror det större delen på gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Har svårt att se dig knulla Tier2 rogues om dom inte är P12 med dagger spec. Du skulle börja lipa och radera din char mot en sword speccad Tier2 rogue när han CCar dig tills du slutar spela. @Ante_freeman: Min WL heter StellHell. Min första char jag gjorde förövrigt. Har förövrigt kvar ett Halloween wand på den charen. OKej gå in på den så q vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Du skulle börja lipa och radera din char mot en sword speccad Tier2 rogue när han CCar dig tills du slutar spela. Mja sånna får jag till 20-40% innan jag dör men okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Bilder från E3 mässan. Och enligt min kompis så är det bilder på den nya racen för alliance. http://img116.imageshack.us/my.php?image=4116784fb.jpg http://img116.imageshack.us/my.php?image=4116772yv.jpg Allt blir officiellt i morron då blizzard kommer lägga upp allt på deras hemsida, enligt min kompis igen. Redigerad 9 maj, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Shaman Review Tier 3 Artikel om nya rasen Redigerad 9 maj, 2006 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Okej, nu blir man ledessen. Jag startar Wow. Det lilla söta fönstret dyker upp, men nu dyker det inte upp några nyheter, om man inte startar om fönstret några gånger. Jag trycker Play. Jag kommer till inloggnings grejen, skriver in pass och name. Allt laddas snabbt och jag väljer min kvinnliga druid karaktär, och trycker "ENTER WOLRD" Efter några sekunder är jag i Stormwind i AH, nästintill naken. Jag kan inte klä på mig, kasta spell eller kommunicera med andra spelare. När jag testar att springa runt lite försvinner ibland snubbar ur tomma intet eller tvärtom. Efter sekunder/min blir jag disconectad från servern. Detta problem har jag haft förut någon gång förut, vad kan jag göra förutom att vänta? Tacksam för svar. Hoppas någon kan hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts