aKi Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag har aldrig tyckt att epics som inte har lvl 60 req. är värda pengarna dom kostar. När du väl är lvl 60 så kommer du nån dag att börja köra MC och få tag på bättre gear gratis (kommer kosta tid, men som gobins säger; "Time is money, friend") Men eftersom jag antagligen inte kommer att köra några end game instanser och att jag bara spelar lite då och då så är det väll en bra investering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag tänkte göra en ny alt, en tauren druid. Så jag vill ha en bra specc som är enkel att lvla med. Sen vill jag fortfarand eha tips på moneygrind ställen. Säg till när du är lvl 20 så ska du få en build. Ingen idé att skapa sig en bild av vad du vill köra innan du har skapat gubben. Du kommer köra i caster form oftast upp tills 40+ för att bear och cat form inte riktigt har alla godbitar på dom låga lvlarna. Så kör på Balance, men skit i OOMkin form om du inte verkligen vill ha den. @aKi: Det är alltid en bra investering för stunden. Men det kommer aldrig vara värt pengarna. Men vill du ha den, så go for it. Jag var otroligt sugen på Glowing Brightwood Staff när jag såg den på en präst när jag var runt lvl 45. Som tur var köpte jag aldrig skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Jag tänkte göra en ny alt, en tauren druid. Så jag vill ha en bra specc som är enkel att lvla med. Sen vill jag fortfarand eha tips på moneygrind ställen. Gör en tauren druid på emeriss vill ha nån och köra med BTW är 35 nu siktar på 40 innan söndag Edit:Kan nån visa mig en bra build för warriors? Redigerad 8 maj, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Gör en tauren druid på emeriss vill ha nån och köra med BTW är 35 nu siktar på 40 innan söndag Edit:Kan nån visa mig en bra build för warriors? MEn vad vill du va då?, Tank? Dmg Dealer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) MEn vad vill du va då?, Tank? Dmg Dealer? Dmg player suger som tank Snälla kör på Emeriss (whine), lr kan nån annan som äger på powerlvling börja där and ofcorse horde is the shiit! Redigerad 8 maj, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Dmg player suger som tank Snälla kör på Emeriss (whine), lr kan nån annan som äger på powerlvling börja där and ofcorse horde is the shiit! Här slängde jag ihop en snabb specc. Jag spelar ej warrior och har egentligen ingen aning om speccs. Men fråga Mr.Magic han verkar veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Dmg player suger som tank Snälla kör på Emeriss (whine), lr kan nån annan som äger på powerlvling börja där and ofcorse horde is the shiit! Min gamla(modifierad Cookie cutter) Orginal Cookie cutter (valfri weapon specc) Min förra för duel wield Min nuvarande (rekommenderar den inte, suger men jag orkar inte respecca) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Dmg player suger som tank Snälla kör på Emeriss (whine), lr kan nån annan som äger på powerlvling börja där and ofcorse horde is the shiit! Du kommer nog aldrig hitta grupp på högre instancer om du vägrar köra tank. Man tar en mage eller rogue om man vill ha dps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Du kommer nog aldrig hitta grupp på högre instancer om du vägrar köra tank. Man tar en mage eller rogue om man vill ha dps. Errm?? När jag körde fury warrior hade jag inget problem med tanking dessutom så har warriors mycket bättre dps än rogues så varför inte? Kan bli problem med tanken eftersom han antagligen inte vill dela på drops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Här slängde jag ihop en snabb specc. Jag spelar ej warrior och har egentligen ingen aning om speccs. Men fråga Mr.Magic han verkar veta Totalt värdelös Här är en version på den klassiska cookie cuttern 31/20 Arms Annars finns också olika fury builder, personligen skulle jag nog köra något såhär Fury Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Du kommer nog aldrig hitta grupp på högre instancer om du vägrar köra tank. Man tar en mage eller rogue om man vill ha dps. Jag vägrar inte köra tank men jag suger på det och det är tråkigt! Slänger upp min build (tror den ser ut så här) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...or/talents.html Är det nån som kan börja på Emeriss (plz)??? Redigerad 8 maj, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 OMFGWTFPWNEDSKILL?!(alla hordes 26+ förutom 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 OMFGWTFPWNEDSKILL?!(alla hordes 26+ förutom 2) Lirar du med han på Outland med?, isåfall så får vi köra, jag har 30mage och en 27 Hunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 OMFGWTFPWNEDSKILL?!(alla hordes 26+ förutom 2) Haha holy shit, har aldrig sett någon som fått 20 kills och 20 killing blows O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Errm?? När jag körde fury warrior hade jag inget problem med tanking dessutom så har warriors mycket bättre dps än rogues så varför inte? Kan bli problem med tanken eftersom han antagligen inte vill dela på drops. Förstod det som om han inte tänkte köra tank eftersom han tyckte att det var tråkigt. Missförstod kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Dmg player suger som tank Snälla kör på Emeriss (whine), lr kan nån annan som äger på powerlvling börja där and ofcorse horde is the shiit! Jag har en 39 Undead Warlock på Emeriss. Och flertalet polare som är framme vid C'thun i AQ40.. Dom brukar få boosta mig ibland. Eller fick rättare sagt, spelar inte längre. Min speltid går ut 12 maj. Kanske kan lira lite med dig bara för skoj skull, men det är som sagt bara ett kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Lekte runt med en RL polares alt i goldshire idag, han var lv 30 rogue o ja 26 druid, smög runt i stealth o dödade, riktigt kul Körde föresten battleground med ett gäng RL polare, kom 1:A på dmg listan en gång, andra kom jag nr 4 o 3:e glömde jag titta, så kul det är med healers Fixade även slut alla pre quests för Armorsmith, har endast ett uppdrag kvar hoss Armorsmith "The way of the armorsmith" tror jag det heter ,efter det blir jag armorsmith ,ska bli skönt o det gjort. Ska köra Scholomance imorn tänkte jag, efter ja kört det o hoppas jag fått helm of valor/boots så ska ja mina lite. fan va ja pratar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Dmg player suger som tank Snälla kör på Emeriss (whine), lr kan nån annan som äger på powerlvling börja där and ofcorse horde is the shiit! Neej, Alliance äger horde tillbaka till stenåldern. Hatar horde. Bara tråkiga är att alliance suger i wsg och ab, men tack gud för pvp team. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Neej, Alliance äger horde tillbaka till stenåldern. Hatar horde. Bara tråkiga är att alliance suger i wsg och ab, men tack gud för pvp team. ^_____^ hordes pvp team spöar allys pvp team 24/7 så allys suger rent allmänt haha Join the dark side, we got cookies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 dessutom så har warriors mycket bättre dps än rogues l2p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts