Xemtoth Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag lider med dig.. :'( Jag uppskattar det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag har respeccat frÃ¥n Com/Ass Rogue till Ass/Sub Rogue. Fan vad skönt det är ^^. Ghostly Strike är jätteskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Jag har respeccat frÃ¥n Com/Ass Rogue till Ass/Sub Rogue. Fan vad skönt det är ^^. Ghostly Strike är jätteskön. Sammanträffande Jag bytte igÃ¥r frÃ¥n Com/Ass till Com/Sub.. Redigerad 23 mars, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Höhö.. Alltid lika kul att shapeshifta. (STOR BILD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Höhö.. Alltid lika kul att shapeshifta. (STOR BILD) Tror faktiskt jag har kvar den där potionen eller vad det nu var i banken. Skojig att spara pÃ¥ ju! Men men, jag har rÃ¥kat bli lvl40 nu. SÃ¥ jag undrar bara, nÃ¥n som lirar pÃ¥ Bladefist och har lust att lÃ¥na ut 50g? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Tror faktiskt jag har kvar den där potionen eller vad det nu var i banken. Skojig att spara pÃ¥ ju! Men men, jag har rÃ¥kat bli lvl40 nu. SÃ¥ jag undrar bara, nÃ¥n som lirar pÃ¥ Bladefist och har lust att lÃ¥na ut 50g? Jag fick en wand med 5 charge pÃ¥ för att man skulle prata med en fubolg som var god. Men man mÃ¥ste ju slösa bort dom 4 andra chargen.. höhö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 NÃ¥n som kommer in i servrarna jag gör inte det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martin14 Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Juste fan det är juh server maintance antadligen till kl 3 EDIT: hmm det stÃ¥r att alla servers är uppe pÃ¥ serverstatus men jag hittar fortfarande inget Hjälp! Redigerad 25 mars, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Juste fan det är juh server maintance antadligen till kl 3 EDIT: hmm det stÃ¥r att alla servers är uppe pÃ¥ serverstatus men jag hittar fortfarande inget Hjälp! Det kommer inte upp en enda server för mig ocksÃ¥ :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Varför blir det en massa tjafs om att WoW inte funkar pÃ¥ fredagar... Borde nästan börja logga det här Inse WoW är inte sönder det komemr tillbax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Men oj, oj, oj! Läs lite pÃ¥ deras hemsida och pÃ¥ forumen där. Dom kollar sÃ¥ att allt funkar rätt pÃ¥ servrarna varje fredag. UnderhÃ¥llning för servrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 SÃ¥, vad tycker ni om den senaste patchen? Mycket nytt och fint. +Ny bild för att visa att jag nu har lvlat om mig själv. SÃ¥ nu är detta min högst lvlade char jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 SÃ¥, vad tycker ni om den senaste patchen? Mycket nytt och fint. +Ny bild för att visa att jag nu har lvlat om mig själv. SÃ¥ nu är detta min högst lvlade char jag har. Dagger , när du är druid..usch. Det ska antingen vara 2h mace eller stav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Dagger , när du är druid..usch. Det ska antingen vara 2h mace eller stav Eller inte. Dom 2 tillsammans smeker det mesta jag dödar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 SÃ¥, vad tycker ni om den senaste patchen? Mycket nytt och fint. +Ny bild för att visa att jag nu har lvlat om mig själv. SÃ¥ nu är detta min högst lvlade char jag har. Jävligt skön look, stellan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 SÃ¥, vad tycker ni om den senaste patchen? Mycket nytt och fint. +Ny bild för att visa att jag nu har lvlat om mig själv. SÃ¥ nu är detta min högst lvlade char jag har. Vafan Stell, pÃ¥ lvl 36 ska du ja ha [black Menace] Bara att göra SM med nÃ¥gra höglevlade kompisar, fick den daggern pÃ¥ lvl 34. Ny char, Chiro, Paladin pÃ¥ Deathwing. http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=2353 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Vafan Stell, pÃ¥ lvl 36 ska du ja ha [black Menace] Bara att göra SM med nÃ¥gra höglevlade kompisar, fick den daggern pÃ¥ lvl 34. Ny char, Chiro, Paladin pÃ¥ Deathwing. http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=2353 OMFG! Kör upp daggern nÃ¥nstans! Kolla in denna istället! [Orb of Lorica] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 OMFG! Kör upp daggern nÃ¥nstans! Hmm, vet inte om jag ska ta det som positiv kritik eller negativ, vafan man vet aldrig med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Men oj, oj, oj! Läs lite pÃ¥ deras hemsida och pÃ¥ forumen där. Dom kollar sÃ¥ att allt funkar rätt pÃ¥ servrarna varje fredag. UnderhÃ¥llning för servrarna. Men jag hoppas verkligen du inte pratar med mig... tror du jag e helt snè eller Klart jag vet att d e weekly maintinence pÃ¥ freagar idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts