tommy killer Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Bara en snabb fråga. Wow eller Guildwars? Beror på om du vill köra på skills eller bara ha skoj. Själv så spelar jag alltid GW hos en kompis men hemmea blir det WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag vet ,men det var en tauren female...kan se om jag kan visa bild edit: Filmen Filen är inge stor, 27 meg, själv där Jo men jag respeccade innan jag joinande DGTFN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Darrow Hill är ju ett perfekt ställe att grinda på om man är lvl 30+ ^^ Tjänade typ en guld på typ en halvtimme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag behöver guld men har inget bra grinding ställe, någon som har tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag behöver guld men har inget bra grinding ställe, någon som har tips? Winterspring, känade 800g på 6 dagar vilket gjorde att jag köpte epic mount 6 dagar efter jag dingat 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Winterspring, känade 800g på 6 dagar vilket gjorde att jag köpte epic mount 6 dagar efter jag dingat 60 OMG vart och vad i Winterspring grindade du? Jag har också tänkt att dra till Felwood för att grinda Essence Of Water. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Mihi, dingade lvl 30 kl halv 4 idag med min druid. Älskah travelformh!!11.. -- Dum förvandling. Redigerad 7 maj, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 OMG vart och vad i Winterspring grindade du? Jag har också tänkt att dra till Felwood för att grinda Essence Of Water. Allt som rörde sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Någon som vet var jag kan hitta Red Defias Mask till min Level4 Rogue? . Jag vet att det finns några Defias utanför SW Elwyn Forest men tror ni dom droppar Mask? Inga Defias i Elwyn droppar masks. Vänta tills lvl 10 och dra till Westfall där du har störst chans att hitta någon. @Xemtoth: Horde har inget Furbolg quest, så nej det är inte det. Allt handlar om en model ersättning bara. Hon har bytt ut catform mot en Worgen form. Simple as that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Inga Defias i Elwyn droppar masks. Vänta tills lvl 10 och dra till Westfall där du har störst chans att hitta någon. @Xemtoth: Horde har inget Furbolg quest, så nej det är inte det. Allt handlar om en model ersättning bara. Hon har bytt ut catform mot en Worgen form. Simple as that. Ah okey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jo men jag respeccade innan jag joinande DGTFN Skyll på det x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Stranglethorn Vale. Eller provar du Arathi Highlands, döda ogres. Mycket bra xp och du får pengar av dem + massa silk cloth. OKej, Är stolt nästan igår tog jag 33 på 3timmar me min tauren Ska köra RFK sen så jag får mitt belt kan dock inte länka kmr inte ihåg va det heter Vilken del får man alla mail saker i SM (är det cath)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Fint, körde BWL, klarade inte ens Razorgore p.g.a. att folk disconnectades och vi tröttnade. Men men, nytt försök på torsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Min gubbe på trollbane. http://img145.imageshack.us/img145/8676/wynx27vg.jpg Vill bara nämna att som ni ser så har jag massa mat. Massa . Sen så älskar jag enchanting. Så läkert Spelar du fortfarande på Trollbane kan du få mina pengar...ska ändå rerolla horde. btw: Btw hur har du gjort så man bara ser spells och inte rutorna på dom du inte har spells på? Redigerad 7 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Spelar du fortfarande på Trollbane kan du få mina pengar...ska ändå rerolla horde. !Någon på emeriss som kan ge mig pengar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hmm funderar på att köpa [Eye of Flame]. Är 90g ett bra pris för den? Är ju lvl 48 fire mage så den skulle varit go när man dingar 49. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hmm funderar på att köpa [Eye of Flame]. Är 90g ett bra pris för den? Är ju lvl 48 fire mage så den skulle varit go när man dingar 49. haha, den hade min level 60 kompis innan dom började med ZG och MC....så visst köp den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hmm funderar på att köpa [Eye of Flame]. Är 90g ett bra pris för den? Är ju lvl 48 fire mage så den skulle varit go när man dingar 49. Jag har aldrig tyckt att epics som inte har lvl 60 req. är värda pengarna dom kostar. När du väl är lvl 60 så kommer du nån dag att börja köra MC och få tag på bättre gear gratis (kommer kosta tid, men som gobins säger; "Time is money, friend") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag tänkte göra en ny alt, en tauren druid. Så jag vill ha en bra specc som är enkel att lvla med. Sen vill jag fortfarand eha tips på moneygrind ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Sen GTAsajten trojanen kom så fick jag låg FPS som bara fan, men formatera burken så.. nu sak det gå, nu ska jag ha valor helm och boots, scholomance here i come Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts