Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Någon som vet var jag kan hitta Red Defias Mask till min Level4 Rogue? ^_^ . Jag vet att det finns några Defias utanför SW Elwyn Forest men tror ni dom droppar Mask?

Inga Defias i Elwyn droppar masks. Vänta tills lvl 10 och dra till Westfall där du har störst chans att hitta någon.

@Xemtoth: Horde har inget Furbolg quest, så nej det är inte det.

Allt handlar om en model ersättning bara. Hon har bytt ut catform mot en Worgen form. Simple as that.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inga Defias i Elwyn droppar masks. Vänta tills lvl 10 och dra till Westfall där du har störst chans att hitta någon.

@Xemtoth: Horde har inget Furbolg quest, så nej det är inte det.

Allt handlar om en model ersättning bara. Hon har bytt ut catform mot en Worgen form. Simple as that.

Ah okey

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stranglethorn Vale. Eller provar du Arathi Highlands, döda ogres. Mycket bra xp och du får pengar av dem + massa silk cloth.

OKej, Är stolt nästan igår tog jag 33 på 3timmar :( me min tauren :)

Ska köra RFK sen så jag får mitt belt kan dock inte länka kmr inte ihåg va det heter :)

Vilken del får man alla mail saker i SM (är det cath)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min gubbe på trollbane.

Vill bara nämna att som ni ser så har jag massa mat. Massa :) . Sen så älskar jag enchanting. Så läkert :)

Spelar du fortfarande på Trollbane kan du få mina pengar...ska ändå rerolla horde.

btw: Btw hur har du gjort så man bara ser spells och inte rutorna på dom du inte har spells på?

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm funderar på att köpa [Eye of Flame].

Är 90g ett bra pris för den? Är ju lvl 48 fire mage så den skulle varit go när man dingar 49.

Jag har aldrig tyckt att epics som inte har lvl 60 req. är värda pengarna dom kostar.

När du väl är lvl 60 så kommer du nån dag att börja köra MC och få tag på bättre gear gratis (kommer kosta tid, men som gobins säger; "Time is money, friend")

Länk till kommentar
Dela på andra sidor