GiZmo Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 *Host* Och vad fick du igår? Pöh inte samma sak! Tack för mountet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Måste bara få fråga, blev så satans nyfiken. Såg en video när en druid i Blackrock Deaphs solade Lord Incindius eller va han heter, och när druiden gick förbi alla i prowl såg hon ut som en varulv vad kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Fick mina handskar idag ( Gauntlets of Might ) Hoppas kanske på något mer nästa gång jag hänger med till Molten Core. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Dahusa ffs du blir ju ägd varje gång jag träffar dig, vet inte om det beror på alliance eller mig, vi får köra 1on1 och avgöra! Ska frapsa skiten x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vart ska en 34 warrior grinda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vart ska en 34 warrior grinda? Stranglethorn Vale. Eller provar du Arathi Highlands, döda ogres. Mycket bra xp och du får pengar av dem + massa silk cloth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hmm, börjat spela på min mage igen. lvl 48 atm, någon som har något bra quest ställe för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hmm, börjat spela på min mage igen. lvl 48 atm, någon som har något bra quest ställe för mig? Un'Gror Crater. Mycket bra för din lvl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Un'Gror Crater. Mycket bra för din lvl. Ok tack, fick för mig att det var 52+ men to the batmobile! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Ok tack, fick för mig att det var 52+ men to the batmobile! "Na na na na na na na na na na na na na na na Batman". Hehe, det är för 48, finns ganska bra quest som ger en mycket xp, annars kan du köra Maradoun eller ST (Instancer då,) går nog snabbare. Redigerad 6 maj, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Dahusa ffs du blir ju ägd varje gång jag träffar dig, vet inte om det beror på alliance eller mig, vi får köra 1on1 och avgöra! Ska frapsa skiten x) Men lilla gubben Jag är Restoration speccad och skadar inte lika mycket längre Ska dock specca om snart, och då ska jag försöka äga dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ok tack, fick för mig att det var 52+ men to the batmobile! Bª™ªN! Men jag ska kolla om det går att transfera på måndag som mina polare sa ^^ så ska jag försöka spöa dig i pvp aki =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Bª™ªN! Men jag ska kolla om det går att transfera på måndag som mina polare sa ^^ så ska jag försöka spöa dig i pvp aki =( Akta dig för druiden som gömmer sig i buskarna bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Måste bara få fråga, blev så satans nyfiken. Såg en video när en druid i Blackrock Deaphs solade Lord Incindius eller va han heter, och när druiden gick förbi alla i prowl såg hon ut som en varulv vad kan det vara? Helt enkelt en druid i catform som var i stealth. Alliance har en svart panterliknande form. Horde har en gul lejonliknande form med horn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Bara en snabb fråga. Wow eller Guildwars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Bara en snabb fråga. Wow eller Guildwars? WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Helt enkelt en druid i catform som var i stealth. Alliance har en svart panterliknande form. Horde har en gul lejonliknande form med horn. Jag vet ,men det var en tauren female...kan se om jag kan visa bild edit: Filmen Filen är inge stor, 27 meg, själv där Redigerad 7 maj, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Men lilla gubben Jag är Restoration speccad och skadar inte lika mycket längre Ska dock specca om snart, och då ska jag försöka äga dig Pfff.... tog ju dig innan du blev en gale trolde... @Xemtoth: Hon ser ut som en sån där Nightbane i Duskwood, borde vara hordes "Furbolg form" som man får i ashenvale. Redigerad 7 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Någon som vet var jag kan hitta Red Defias Mask till min Level4 Rogue? . Jag vet att det finns några Defias utanför SW Elwyn Forest men tror ni dom droppar Mask? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Pfff.... tog ju dig innan du blev en gale trolde... @Xemtoth: Hon ser ut som en sån där Nightbane i Duskwood, borde vara hordes "Furbolg form" som man får i ashenvale. Hur i fanken får man den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts