Mr.Magic Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Guilden fick ner Bat, Spider, Snake, Tiger, Panter och Bloodlord (han med mountet, tror jag) i söndags. Och i går så tog vi Spider, Snake innan dom flesta började leava. I Zul gurub.... Sen ska jag köra AQ20 imorrn och MC på söndag. Skaffade förresten Epic dagger förra veckan Förresten Mr.Magic jag har inte sett dig i nån BG på sistonde, jag vill ju klå upp dig En stor Snuting ska du få W00t jag langa dig en fet execute i AV idag, men sen döda nån dot mig och du ressa dig själv -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 W00t jag langa dig en fet execute i AV idag, men sen döda nån dot mig och du ressa dig själv -.- Jo jag kom på det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Jo jag kom på det nu Tog en bild Redigerad 2 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Tog en bild Visa den då Do'h redan uppe... Ni kan ju även notera min fina tabard Redigerad 2 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Visa den då Du er da en rikte gale trolde fra nord xD Redigerad 2 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Du er da en rikte gale trolde fra nord xD Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hur gör man för att kunna vrida och titta på gubben framifrån utan att han vrider efter kamerans riktning? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hur gör man för att kunna vrida och titta på gubben framifrån utan att han vrider efter kamerans riktning? :"> Håll in vänster musknapp och dra till vänster eller höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hur gör man för att kunna vrida och titta på gubben framifrån utan att han vrider efter kamerans riktning? :"> Jezuz..... Gawd Najt dahusa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Pat kan slänga sig i väggen. Doomhammers stoltheter = Silvertotem och Fenii Silvertotem Fenii Redigerad 3 maj, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Pat kan slänga sig i väggen. Doomhammers stoltheter = Silvertotem och Fenii Silvertotem Fenii Faan va nice ju jag skulle villja se en fight mellan dom Redigerad 3 maj, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Faan va nice ju jag skulle villja se en fight mellan dom Sluta fjanta runt och gå köp en game card nu! @Dahusa: Hälsa Jåhn i din guild att han blev pwned i redridge av mig och anfelt Redigerad 3 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Jezuz..... Gawd Najt dahusa. N'd Cheezuz, right freakin' back at ya. Varför får man aldrig vara nybörjare utan att bli hånad? Låt mig vara om du är för fin och duktig för mig. Tack, gizmo91, förresten. Redigerad 3 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Sluta fjanta runt och gå köp en game card nu! @Dahusa: Hälsa Jåhn i din guild att han blev pwned i redridge av mig och anfelt Han skrev i guildchatten att han blev ägd av alliance @Siana: No Poblems Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hade jag varit warlock hade jag köpt egen tottopolle, tycker warlock mountsen är fruktansvärt fula, fast alla tycker ju olika. Grattis Jag tackar och bugar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Tjoho! Level 33! Jag var vid ingången till The Barrens och dödade Tauren- vakter, skiteffektivt, 500xp per vakt typ, och 22 i honor! Är det någon som kan några fler sådana bra ställen? ... Vill ha mount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vad har hänt sen sist.. lvl38 med min paladin.. Bara gjort 1lvl på typ 1-2 veckor nu.. Tröttnat .. Känns som man vill köra lite mer.. För att komma upp ti 40 och få sitt lilla mount Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vad har hänt sen sist.. lvl38 med min paladin.. Bara gjort 1lvl på typ 1-2 veckor nu.. Tröttnat .. Känns som man vill köra lite mer.. För att komma upp ti 40 och få sitt lilla mount *Host* Och vad fick du igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jahapp..har börjat lira på en ny server..börjar bli lite less på Doomhammer..Lirar på Bronzebeard nu med några irl polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Har fyllt på mitt acc och körde lite seriösare idag och fick ett dampryck efter ett tag att jag skulle ta 2lvlar (32-34) och klara det och tog lvl 33 på 3timar Edit:hur lägger man upp bild från hårddisken på nya gtasajten :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts