Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 DOCK så är det olagligt och kan gämföras med att snacka warez.. Så, pshh.. Det vi inte vet mår vi inte dåligt av. Ingen som bryr sig om du kör crackad. Men du ska inte säga det ändå. En privat server är inte olagligt? Finns många som spelar på privata servrar och har köpt spelet. Det finns flera onlinespel där folk håller i egna privata servrar där de har ändrat på lite saker. Ungefär som OT på Tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 En privat server är inte olagligt? Finns många som spelar på privata servrar och har köpt spelet. Det finns flera onlinespel där folk håller i egna privata servrar där de har ändrat på lite saker. Ungefär som OT på Tibia. Ehm? Klart som fan är det är olagligt med en private server. Det är emot blizzard EULA. Tycker du bör läsa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 En privat server är inte olagligt? Finns många som spelar på privata servrar och har köpt spelet. Det finns flera onlinespel där folk håller i egna privata servrar där de har ändrat på lite saker. Ungefär som OT på Tibia. Ska jag behöva leta fram den bilden för att äga din röv som jag gjorde med någon annan som lirade crackade servrar? Det står klart och tydligt att crackade servrar är förbjudet och olagligt i Blizz ToU. Detsamma gäller förövrigt OTTibia likaså. *EDIT* Där var det ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ska jag behöva leta fram den bilden för att äga din röv som jag gjorde med någon annan som lirade crackade servrar? Det står klart och tydligt att crackade servrar är förbjudet och olagligt i Blizz ToU. Detsamma gäller förövrigt OTTibia likaså. Eh okej, bilden behövs inte, tack. Men jag begriper inte hur privata servrar överhuvud taget kan existera? Borde liksom inte hela wowstatus anmälas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Eh okej, bilden behövs inte, tack. Men jag begriper inte hur privata servrar överhuvud taget kan existera? Borde liksom inte hela wowstatus anmälas? På vilka grunder kan dom anmäla wowstatus? wowstatus listar bara var alla crackade servrar finns. Lite som en tracker. En torrent-tracker har inget med själva innehållet att göra, dom bara medlar ut så man kan få tag på sakerna. Därimot kan Blizzard om dom hade velat kunna få alla host-ip's anmälda om dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 På vilka grunder kan dom anmäla wowstatus? wowstatus listar bara var alla crackade servrar finns. Lite som en tracker. En torrent-tracker har inget med själva innehållet att göra, dom bara medlar ut så man kan få tag på sakerna. Därimot kan Blizzard om dom hade velat kunna få alla host-ip's anmälda om dom vill. Well, varför gör de inte bara en raid och tar server efter server och anmäler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Well, varför gör de inte bara en raid och tar server efter server och anmäler? Dom har redan pengar? Varför går inte polisen in på TBP och laddar ner en film och anmäler alla som delar ut filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzic Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Downa onyxia på andra försöket nån gång i förra veckan, -caster crap. Downade henne andra gången i söndags (nån jävle blev fearad in i welp cavw första gången=( ) , fick min Quel Serrar=) Downade Raggy igår, caster crap. JÄDDRA CASTER CRAP!!! GIEF PLATE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Downa onyxia på andra försöket nån gång i förra veckan, -caster crap. Downade henne andra gången i söndags (nån jävle blev fearad in i welp cavw första gången=( ) , fick min Quel Serrar=) Downade Raggy igår, caster crap. JÄDDRA CASTER CRAP!!! GIEF PLATE! Come back when you downed Rz ples (Jag är coolare än du mwhahaha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Tog Broodlord Lashslayer igår, jag var dock inte där, för seg på anmälningen ^^. Jahapps, fick ner Firemaw till 71% också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Fick min mount idag, gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Fick min mount idag, gratis Hade jag varit warlock hade jag köpt egen tottopolle, tycker warlock mountsen är fruktansvärt fula, fast alla tycker ju olika. Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hade jag varit warlock hade jag köpt egen tottopolle, tycker warlock mountsen är fruktansvärt fula, fast alla tycker ju olika. Grattis Håller dock inte med. Orkar man inte farma pengar så funkar gratis mount utmärkt. Sen ser det helt ok ut. Fast Dreadstread eller hur det stavas är grymt snygg. Men min get är coolast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Guilden fick ner Bat, Spider, Snake, Tiger, Panter och Bloodlord (han med mountet, tror jag) i söndags. Och i går så tog vi Spider, Snake innan dom flesta började leava. I Zul gurub.... Sen ska jag köra AQ20 imorrn och MC på söndag. Skaffade förresten Epic dagger förra veckan Förresten Mr.Magic jag har inte sett dig i nån BG på sistonde, jag vill ju klå upp dig En stor Snuting ska du få Redigerad 2 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Körde scholomance idag. Blev dock lite stört, vi dock på något ställe där någon jävel pulla allt så mitt tank wep blev rött så blev att åt helvete, hade en boss kvar te den där helm-droppar nissen. Surt aja på fredag,lördag och söndag ska jag vara med på ZG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Min gubbe på trollbane. http://img145.imageshack.us/img145/8676/wynx27vg.jpg Vill bara nämna att som ni ser så har jag massa mat. Massa . Sen så älskar jag enchanting. Så läkert Redigerad 2 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Körde scholomance idag. Blev dock lite stört, vi dock på något ställe där någon jävel pulla allt så mitt tank wep blev rött så blev att åt helvete, hade en boss kvar te den där helm-droppar nissen. Surt aja på fredag,lördag och söndag ska jag vara med på ZG WTB Repair innan instance ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 WTB Repair innan instance ^^ Det roliga är att jag e petnoga med att reparerar hela tiden, tål inte o ha 99/100 på mitt IBS t ex.. hade full repair Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det roliga är att jag e petnoga med att reparerar hela tiden, tål inte o ha 99/100 på mitt IBS t ex.. hade full repair Duktigt party ni hade om ni wipade 9-10 ggr ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Duktigt party ni hade om ni wipade 9-10 ggr ^^ Mjaa det var det tills vi böt ut huntern som pullade hela tiden efter ZG veckan får jag väll försöka få min helm of valor edit: menade att det blev bra när vi böt ut den pullande huntern Redigerad 2 maj, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts