Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jo... Men de värsta questsen är när man ska hitta en person och de inte beskriver var han är. Så söker man på thottbot, och får upp en karta med ett vitt frågetecken på! B)

Eller så scrollar du ner lite och läser kommentarerna, dom brukar alltid skriva vilka "coordinates" ex. 14.56 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan är om du vet vad sarkasm är. Ironi är nämligen ordet du menar. :D

Jag klarade Gnomeregan nyss. Fick iof hjälp av en lvl 64- druid så då var det inte så svårt. >_<

Jag vet mycket bra vad det är.

Blev LvL 40 idag :P:D

Här är en liten bild igen och lite senare idag skajag lägga upp en bild på min mount.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, en timme kvar innan vi ska våldta Onyxia..EN TIMME?! Vafan ska man göra? Får väl blänga på forumet ett tag antar jag O_o

Måste börja spara min dkp, ligger på -130..vill ha Judgement Crown ^_^

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gratis serverar är bara skit :)

En av mina kompisar är 244 och en anna kunde döda lvl 60 gubbar när han var 30 ;)

Nu drar du alla privata servrar över en kam. Bara för att en är helt messed up behöver inte alla vara det. Jag är level 32, körde pvp emot en level 60 och... Det gick inte bra.

Den som inte är GM och har högst level på servern jag spelar är level 74. Men alla GMs är level 255, fast de får liksom inte göra så mycket, förbjudet att hjälpa till med att döda drakar osv. Men de brukar göra egna gubbar som de spelar på. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu drar du alla privata servrar över en kam. Bara för att en är helt messed up behöver inte alla vara det. Jag är level 32, körde pvp emot en level 60 och... Det gick inte bra.

Den som inte är GM och har högst level på servern jag spelar är level 74. Men alla GMs är level 255, fast de får liksom inte göra så mycket, förbjudet att hjälpa till med att döda drakar osv. Men de brukar göra egna gubbar som de spelar på.  :wub:

Okej! men ändå många av dom får man tex mer XP, man kan inte ha pet osv

BTW:Vi snackar 60mobs

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den som inte är GM och har högst level på servern jag spelar är level 74. Men alla GMs är level 255, fast de får liksom inte göra så mycket, förbjudet att hjälpa till med att döda drakar osv. Men de brukar göra egna gubbar som de spelar på. :wub:

DOCK så är det olagligt och kan gämföras med att snacka warez..

Så, pshh.. Det vi inte vet mår vi inte dåligt av. Ingen som bryr sig om du kör crackad. Men du ska inte säga det ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor