xenon Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jo... Men de värsta questsen är när man ska hitta en person och de inte beskriver var han är. Så söker man på thottbot, och får upp en karta med ett vitt frågetecken på! Eller så scrollar du ner lite och läser kommentarerna, dom brukar alltid skriva vilka "coordinates" ex. 14.56 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Bugg? Nä, vet du. Det är nog meningen att han ska vara där. Blizzard har garanterat bestämt att det ska finnas en goblin under vattnet. Jepp, så är det... Bugg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nä, vet du. Det är nog meningen att han ska vara där. Blizzard har garanterat bestämt att det ska finnas en goblin under vattnet. Jepp, så är det... Bugg.. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nä, vet du. Det är nog meningen att han ska vara där. Blizzard har garanterat bestämt att det ska finnas en goblin under vattnet. Jepp, så är det... Bugg.. Vet du vad sarkasm är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vet du vad sarkasm är? Frågan är om du vet vad sarkasm är. Ironi är nämligen ordet du menar. Jag klarade Gnomeregan nyss. Fick iof hjälp av en lvl 64- druid så då var det inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Frågan är om du vet vad sarkasm är. Ironi är nämligen ordet du menar. Jag klarade Gnomeregan nyss. Fick iof hjälp av en lvl 64- druid så då var det inte så svårt. Jag vet mycket bra vad det är. Blev LvL 40 idag :D Här är en liten bild igen och lite senare idag skajag lägga upp en bild på min mount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzic Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 lvl 64- druid 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ja han har booleggat expansionen och sitter och smyglirar sörru, den saten! Nu tycker jag vi ringer Blizz så de kan bumrusha hans hus och sno hans WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 64 Han kör på privatserver. Alltså en server för piratkopior. man kan bli upp till lvl 250 eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Critta Onyxia för 25k med sin off hand är ju inte fy skam. All this and more on a pirate server near you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Fan, en timme kvar innan vi ska våldta Onyxia..EN TIMME?! Vafan ska man göra? Får väl blänga på forumet ett tag antar jag O_o Måste börja spara min dkp, ligger på -130..vill ha Judgement Crown Redigerad 1 maj, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Prays for patch 1.11... http://img465.imageshack.us/my.php?image=magecanto2bw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) 64 Gratis serverar är bara skit En av mina kompisar är 244 och en anna kunde döda lvl 60 gubbar när han var 30 Redigerad 1 maj, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Grattis serverar är bara skit Gratis servrar är bara skit * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Gratis servrar är bara skit * Står ju det ! Synd att du quota ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Gratis serverar är bara skit En av mina kompisar är 244 och en anna kunde döda lvl 60 gubbar när han var 30 Nu drar du alla privata servrar över en kam. Bara för att en är helt messed up behöver inte alla vara det. Jag är level 32, körde pvp emot en level 60 och... Det gick inte bra. Den som inte är GM och har högst level på servern jag spelar är level 74. Men alla GMs är level 255, fast de får liksom inte göra så mycket, förbjudet att hjälpa till med att döda drakar osv. Men de brukar göra egna gubbar som de spelar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nu drar du alla privata servrar över en kam. Bara för att en är helt messed up behöver inte alla vara det. Jag är level 32, körde pvp emot en level 60 och... Det gick inte bra. Den som inte är GM och har högst level på servern jag spelar är level 74. Men alla GMs är level 255, fast de får liksom inte göra så mycket, förbjudet att hjälpa till med att döda drakar osv. Men de brukar göra egna gubbar som de spelar på. Okej! men ändå många av dom får man tex mer XP, man kan inte ha pet osv BTW:Vi snackar 60mobs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nu drar du alla privata servrar över en kam. Bara för att en är helt messed up behöver inte alla vara det. Jag är level 32, körde pvp emot en level 60 och... Det gick inte bra. Den som inte är GM och har högst level på servern jag spelar är level 74. Men alla GMs är level 255, fast de får liksom inte göra så mycket, förbjudet att hjälpa till med att döda drakar osv. Men de brukar göra egna gubbar som de spelar på. DOCK så är det olagligt och kan gämföras med att snacka warez.. Så, pshh.. Det vi inte vet mår vi inte dåligt av. Ingen som bryr sig om du kör crackad. Men du ska inte säga det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Nice dmg man gör för att vara så låg level. http://kaffekokare.se/upload/files_gaster/warriorcrit.jpg Redigerad 1 maj, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts