Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Speccade prästen till shadow nyligen. Och måste säga fan vad dom äger! En epic gearad präst är nog enligt mig den bästa PvP klassen. Tycker prästen är roligare än roguen i PvP. Förmodligen på grund av att med prästen så vinner jag

90 % av fighterna 1on1.

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Speccade prästen till shadow nyligen. Och måste säga fan vad dom äger! En epic gearad präst är nog enligt mig den bästa PvP klassen. Tycker prästen är roligare än roguen i PvP. Förmodligen på grund av att med prästen så vinner jag 90 % av fighterna 1on1.

Den saken fattade jag aldrig!

I duel är dom gudar typ, nästan lika bra som en äcklig warlock (som på nåt sätt itne gåt vinna mot om dom är bra med fin gear >.<)

iaf i bg, är dom inte så bra enligt mig, dom.. hinner inte göra så mycket, inte lika beredda osv

så var det för mig när jag spelade iaf, lite överskattade

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den saken fattade jag aldrig!

I duel är dom gudar typ, nästan lika bra som en äcklig warlock (som på nåt sätt itne gåt vinna mot om dom är bra med fin gear >.<)

iaf i bg, är dom inte så bra enligt mig, dom.. hinner inte göra så mycket, inte lika beredda osv

så var det för mig när jag spelade iaf, lite överskattade

Ja men BG följer ju principen "Zerg or be zerged" så där är det ju oftast många mot en. Men priests är skitstarka i 1on1 nu. Jävlars alltså. De var bra förut också men nu är de ännu värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men BG följer ju principen "Zerg or be zerged" så där är det ju oftast många mot en. Men priests är skitstarka i 1on1 nu. Jävlars alltså. De var bra förut också men nu är de ännu värre.

Jo iofs, men i bg tog jag shadow priests, även om jag losade rätt mycket så tog jag dom.

Men om dom är värre nu vettefan alltså :o

kul att möta bra rogues i bg, även om det är stealth war så är det kul

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är jag fullt medveten om men jag tycker bara inte om när folk säger att man suger hit och dit

Alltså sånt får man väl ta eller hur? Om de tycker din build suger har du valet att köra med den och skita i dem eller byta och ha dig... Where'in lies the problem?

En build är ändå så jäkla personligt så det gör inte mycket skillnad. Jag skulle personligen kört fury om jag var warrior och det gör ju inte så jäkla många så att.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså sånt får man väl ta eller hur? Om de tycker din build suger har du valet att köra med den och skita i dem eller byta och ha dig... Where'in lies the problem?

En build är ändå så jäkla personligt så det gör inte mycket skillnad. Jag skulle personligen kört fury om jag var warrior och det gör ju inte så jäkla många så att.

För att vi alla älskar Mortal strike. Sen när man kör fury, så måste man ha ganska bra 1 hand vapen för att göra mycket dmg, och massa chance on hit osv. Även bra gear är också ett ganka stort plus i fighter.

Rätta mig om jag har fel, men så här jag fått höra av de i min guild. Kör inte warrior så har ingen anning. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är jag fullt medveten om men jag tycker bara inte om när folk säger att man suger hit och dit

Om dom inte har kört den klassen ska dom hålla käft, för alla klasser har små saker som man inte nämner.. tex om man vänter lite typ med bs efter ambush crittade man bättre, nåt liknande typ.

Man vet ingenting om man inte har lirat med den klassen.. även om man har gjort det, så är det fortfarande skillnad från spelat, från spelar

Dom som säger dom kan något har ju bara hört från andra jävla nubs som tror dom vet nåt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kirrade just lvl 31 med min präst, wiie. Men alla quests är så tråkiga. The Missing Diplomat var bra däremot, bara fortsätter och fortsätter. Är inte klar med det än. Jag gillar "Gå och prata med honom"- quests, och ogillar "Gå och döda så många"- quests, eftersom man aldrig hittar vad man ska döda, och det bara blir jobbigt. Sedan måste man förstås hitta vem man ska prata med också. Varför kan inte varje quest gå ut på att man ska prata med någon i Stormwind City? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kirrade just lvl 31 med min präst, wiie. Men alla quests är så tråkiga. The Missing Diplomat var bra däremot, bara fortsätter och fortsätter. Är inte klar med det än. Jag gillar "Gå och prata med honom"- quests, och ogillar "Gå och döda så många"- quests, eftersom man aldrig hittar vad man ska döda, och det bara blir jobbigt. Sedan måste man förstås hitta vem man ska prata med också. Varför kan inte varje quest gå ut på att man ska prata med någon i Stormwind City? B)

För då hade spelet varit tråkigt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara fråga, använder du Cleave mer än overpower?

Cleave använder jag ofta när jag ska skada flera samtidigt, annars e det rätt onödigt tycker jag. Overpower använder jag när jag bankar rogues och sånt, så jag vet inte riktigt vilken jag använder mest

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kirrade just lvl 31 med min präst, wiie. Men alla quests är så tråkiga. The Missing Diplomat var bra däremot, bara fortsätter och fortsätter. Är inte klar med det än. Jag gillar "Gå och prata med honom"- quests, och ogillar "Gå och döda så många"- quests, eftersom man aldrig hittar vad man ska döda, och det bara blir jobbigt. Sedan måste man förstås hitta vem man ska prata med också. Varför kan inte varje quest gå ut på att man ska prata med någon i Stormwind City? B)

Gillar "Gå och döda så många"- quests, får ju pengar/items/extra xp för att döda något som man får xp för.. skitbra! Grinda och få betalt för de^^ Hittar man inte dom man ska döda så är de ju bara att kolla på www.thottbot.com :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar "Gå och döda så många"- quests, får ju pengar/items/extra xp för att döda något som man får xp för.. skitbra! Grinda och få betalt för de^^ Hittar man inte dom man ska döda så är de ju bara att kolla på www.thottbot.com :)

Jo... Men de värsta questsen är när man ska hitta en person och de inte beskriver var han är. Så söker man på thottbot, och får upp en karta med ett vitt frågetecken på! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor