Lallaren Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Gjorde Zul gurub idag, vi kom till Bat bossen sen var raidtiden över Har även laddat upp min Profil på min guild roster Xemtoth Ovanlig build du har skulle ändrat rätt mycket på den..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nej tack, e nöjd med det som jag har, använder väldigt sällan overpower dessutom Dumt att ignorera en sådan bra skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Det är inte första gången du förklarar hur lång tid det tar att få gear. Du kanske har ett guild nu. Men du lär ju haft en besvärlig "barndom" eftersom du lämnats med det intrycket du har av WoW. Att skryta om att "de flesta" i ditt guild har full tier 2 är ju bara för häftigt. Unikt som faen hörru. Mycket möjligt att det inte är.. Står ändå fast vid att ett Tier0 är inget att hänga i granen. Kommer alltid göra det också. Öhm, och vadå "Du kanske har ett guild nu?". Jag har aldrig vart guildlös så länge jag minns. Blev lvl 60 runt mars 2005, vilket jag började samla Tier0.. Då var i princip ingen i MC och det blev otroligt surt och långdraget.. Inga BG's och sånt heller. Vilket gjorde att jag tröttnade på spelet och slutade spela.. Började sen i Augusti igen och gick med i MC raiding guild som nu är i AQ40. Och lol på dig.. Jag skryter inte med att de flesta har fullt Tier2. Jag gjorde mer en gämförelse med en non-guild person med snart fullt Tier0 och ett guild på 70~pers med fullt Tier2. Vi snackar timmar och åter timmar. Det är det jag försöker säga till honom.. Allt som är nytt för stunden, men aldrig i längden. Det verkar du ju inte fatta? Iofs bryr jag mig inte ett skit, eftersom jag slutade med WoW i Februari.. Och kommer aldrig spela det igen.. Så klaga på hur mycket du vill, du gör dig bara till åtlöje mer och mer. Min gaydruid.. Någon som vill köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Min gaydruid.. Någon som vill köpa? Pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Dumt att ignorera en sådan bra skill. Jag kan säga att jag hade improved Overpower förr , jag ändrade mig eftersom jag väldigt sällan använder den, end of story edit: @Lallaren: Jag har gjort som en kille som heter Pat, med fullt high warlord set, du borde tanka hans videos. Han har dock speccat Sword istället för Polearm, hade sword förr Redigerad 29 april, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Jag kan säga att jag hade improved Overpower förr , jag ändrade mig eftersom jag väldigt sällan använder den, end of story edit: @Lallaren: Jag har gjort som en kille som heter Pat, med fullt high warlord set, du borde tanka hans videos. Han har dock speccat Sword istället för Polearm, hade sword förr W00t hur klarar du dig imot rogues undrar jag? edit: omg glömde censurera damage meter Redigerad 29 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 edit: @Lallaren: Jag har gjort som en kille som heter Pat, med fullt high warlord set, du borde tanka hans videos. Han har dock speccat Sword istället för Polearm, hade sword förr Pat? Kolla hans buffs, en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Jag kan säga att jag hade improved Overpower förr , jag ändrade mig eftersom jag väldigt sällan använder den, end of story edit: @Lallaren: Jag har gjort som en kille som heter Pat, med fullt high warlord set, du borde tanka hans videos. Han har dock speccat Sword istället för Polearm, hade sword förr Pat är inge bra. Han är buffad och har healers. Ska du se en bra warrior film ska du tanka Laintime, Dominion eller Maydie. Laintime och Dominion är helt själva i filmerna och är nog dom bästa warriorsana jag harr sett. Laintime Dominion Maydie EDIT: Fixade länkar till filmerna. Redigerad 29 april, 2006 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Jag kan säga att jag hade improved Overpower förr , jag ändrade mig eftersom jag väldigt sällan använder den, end of story edit: @Lallaren: Jag har gjort som en kille som heter Pat, med fullt high warlord set, du borde tanka hans videos. Han har dock speccat Sword istället för Polearm, hade sword förr LOL? Pat är en noob! han suger! kolla in laintimes filmer ist, eller något sådant för att Pat är verkligen sämst.. han gör bara dmg i filmen då warriors var helt overpwoered och han har ju typ 4 personal healers! Specca bara om! den builden suger verkligen... EDIT: Såg nu att comfy redan skrev en del av vad jag skrev. EDIT2: Vill också bara säga att PAT använder en Talentbug och att Domnion och Maydie som Comfy posta är nästan kopior av PAT, Maydie är exakt samma film typ fast med human. Dominion, ja hon dödar ibland 2 opponents som mest typ, inga skills..inte heller de när hon dödar 4 pers med recklessnes retaltion och sånt, så ja säger bara Xemtoth, specca om! den builden är värdelös! Redigerad 29 april, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 edit: @Lallaren: Jag har gjort som en kille som heter Pat, med fullt high warlord set, du borde tanka hans videos. Han har dock speccat Sword istället för Polearm, hade sword förr Nej du har inte speccat likadant. http://wow.allakhazam.com/profile.html?456109 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Nej du har inte speccat likadant. http://wow.allakhazam.com/profile.html?456109 Jag hade som han förr, har ändrat nu.. kan ni ge fan i att klaga på min build eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Pat är inge bra. Han är buffad och har healers. Ska du se en bra warrior film ska du tanka Laintime, Dominion eller Maydie. Laintime och Dominion är helt själva i filmerna och är nog dom bästa warriorsana jag harr sett. Laintime Dominion Maydie EDIT: Fixade länkar till filmerna. Dominion äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Pat är inge bra. Han är buffad och har healers. Ska du se en bra warrior film ska du tanka Laintime, Dominion eller Maydie. Laintime och Dominion är helt själva i filmerna och är nog dom bästa warriorsana jag harr sett. Laintime Dominion Maydie EDIT: Fixade länkar till filmerna. Har sett maydies video, den är skön. Föresten måste man suga för man har massa healers med sig? suger man om man inte e über? så jävla trött på att höra att man suger för man inte är värsta full epic o shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Har sett maydies video, den är skön. Föresten måste man suga för man har massa healers med sig? suger man om man inte e über? så jävla trött på att höra att man suger för man inte är värsta full epic o shit Vem som helst kan vara lika bra som Pat, ge vem som helst potion och recklesness och några healers som ingen går på, så klarar man sig i några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 MC imorgon, hoppas att äntligen få lite epix (typ alla palas i guilden har Lawbringer ) Guilden testar en speedrun i ZG just nu, vet inte riktigt varför. Varför stressa? Wiee, min 1000:e post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Har sett maydies video, den är skön. Föresten måste man suga för man har massa healers med sig? suger man om man inte e über? så jävla trött på att höra att man suger för man inte är värsta full epic o shit Ja man suger då, man visar inga skills! prova själv med bästa gearet i spelet då warriors var overpowered och använd Recklessnes och deathwish, då Pat använder Talent bug. Då han även har massa helaers och buffs, samma med Maydie, exakt samma massa helaers.. fast inga buffs här då. Och Man måste inte äga för att ha epics, men man brukar äga då eftersom man har grymt bra med stats. Om du vill se "_RIKTIGA_" skills se Laintime, han skulle äga dem båda i 1on1 då han inte har imba buffs och tar multiple paladins och opponents hyfast lätt.. dem ör inte då några recklessnes filmer... Det är ungefär som Arcane power + trinket + pyroblast.. kan one shotta med bra gear, samma med Pats gear.. och sånt. Det är många, inklusive dig som nötat in i dig att warriors äger sönder allt genom PATs film, men de gör dem inte, PAT visar bara sina crits och har massa healers, och Warriors kan vara bra om man kan spela dem! men då måste man iaf ha ett hyfsat vapen med hyffsat gear.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 så jävla trött på att höra att man suger för man inte är värsta full epic o shit En pvp fight i WoW baseras på tre enkla saker: Gear Class Luck Har du uber epix äger du det mesta och har du inte det blir du ägd av alla som har det. Om du träffar någon med lika bra gear får du hoppas att han är av en av de bra klasserna eller att din klass är bättre än hans helt enkelt, och sist men inte minst... Tur. Får du in ett par fetto crits är det inga problem. I min mening är WoWs PvP skittrist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 En pvp fight i WoW baseras på tre enkla saker: Gear Class Luck Har du uber epix äger du det mesta och har du inte det blir du ägd av alla som har det. Om du träffar någon med lika bra gear får du hoppas att han är av en av de bra klasserna eller att din klass är bättre än hans helt enkelt, och sist men inte minst... Tur. Får du in ett par fetto crits är det inga problem. I min mening är WoWs PvP skittrist... Och talents! de får du inte glömma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ja det är sant, men det är en liten del av allting. Har du bara tillräckligt bättre gear än den andra är han toast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Class Gear Tur Build och lite skicklighet jag var rogue och pvpade för hög rank, gick skitbra för jag var oberoende av cd's Sen gjorde jag snabb dmg och fortsatte med mina fina bs's plus ambush, var stunlock rogue. Skryt: Första gången och enda gången jag mötte rank 14 warrior så vann jag. Dödat många rogues utan förlora hp: Det är rätt b pvp i wow egentligen.. en hunter som har viss build kan lätt äga en rogue utan problemas Körde en shaman lvl 60, tog lätt ner en hunter med uber epixx. Efter 5 ronder då, men efteråt så vann jag varje gång mot han (notera jag inte kört shaman förut och är nOOb med det....) Men roligaste pvp klassen är nog rogue.. sneaky sneaky bang bang [spelar inte wow nu] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts