Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jo, och så kan bara killar ha den.

=

Jag måste starta en ny snubbe. :ermm:

Aight?

Edit: Hur kommer ni ihåg att jag är Druid? ^_^

Båda könen kan ha ett set.. Och ja, du måste göra en ny gubbe om du ska få tag i Bloodfang setet.. Eftersom det är "Class: Rogue" Vilket gör att ingen annan än en rogue kan ha på sig det.

Och att "komma ihåg" att du är druid är inte så svårt.

Du är en Night Elf och har en stav.. Priests och Druids som har stavar.. Och du har Leather. 1 + 1 = 2..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The next class up for a review of its talents is the mage, master of the arcane and the mystical energies of magic. Some of the aspects the class designers will be looking to improve include easing a mage's downtime between fights and opening some new, interesting talent builds through changes to all the mage's talent trees.
Mums!... :ermm:

New High Level Dungeon: Naxxramas

Floating above the Plaguelands, the necropolis known as Naxxramas serves as the seat of one of the Lich King's most powerful officers, the dreaded lich Kel'Thuzad. Horrors of the past and new terrors yet to be unleashed are gathering inside the necropolis as the Lich King's servants prepare their assault. Soon the Scourge will march again...

Coming in patch 1.11 is Naxxramas, a new 40-man raid dungeon that will present even the most experienced and powerful players with an epic challenge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som har lagt upp sin gubbe på internet?

Menar då man kan se chartens items, skills... :lol:

Sökte lite på Thottbot och hittade min lirare..vafalls?

Aja, får väl fixa den där Allakhazam grejen igen..

Glöm Thottbot! Fixade Wowreader igen:

Markwood

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm, back off.. The internet is to hot for you.

Har jag whinat? Jag säger bara att ett "snart" fullt Tier0 är inget att hurra för.

Jag har guild, som förövrigt är halvägs i AQ40.. Så knip snattran.. Fullt Tier1 och 3/8 Tier2.. Men har slutat spela nu.. Dom flesta har fullt Tier2 i guilden, så som sagt.. Bara håll käft när du inte vet vad du snackar om.

Det är inte första gången du förklarar hur lång tid det tar att få gear. Du kanske har ett guild nu. Men du lär ju haft en besvärlig "barndom" eftersom du lämnats med det intrycket du har av WoW. Att skryta om att "de flesta" i ditt guild har full tier 2 är ju bara för häftigt. Unikt som faen hörru.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor