Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hehe...en polare sade bara att dem ville ha random te UBRS så ja hängde på då, då dödade vi den där...nissen vet inte va han heter, sista bossen, då droppar chest of valor och jag vann den ,riktigt glad nu, har 5/8 valor nu :rolleyes:

föresten, vad heter programmet så man kan se alla items o så, hur dem ser ut på sin char o sånt? hoppas ni förstår vilket program jag menar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe...en polare sade bara att dem ville ha random te UBRS så ja hängde på då, då dödade vi den där...nissen vet inte va han heter, sista bossen, då droppar chest of valor och jag vann den ,riktigt glad nu, har 5/8 valor nu :rolleyes:

föresten, vad heter programmet så man kan se alla items o så, hur dem ser ut på sin char o sånt? hoppas ni förstår vilket program jag menar

Loot Link.. Antar jag du menar?

Den sparar ALLT som finns i närheten av dig, som droppas och som finns på AH.

Sen sparar den i en lista så du sen kan länka saker du själv inte har och kolla hur dom ser ut i dressing room m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YEEES nu efter ubrs runet så droppade Rend eller hans drake? Pauldrons Of Elements så nu är jag glad :mellow:

Bara legs, boots och helm kvar :unsure:

Wey! Snart fullt Tier0.. Sen har du "bara" massa quests och flera 100 guld att slösa för att skaffa Tier0,5..

Och inte nog med det, precis när du slösat allt du äger och har och fått fullt Tier 0,5 så börjar du köra MC för att vara där inne i ett halvår för att få tag i ett fullt Tier1 set.. Och WoW, ni börjar döda Onyxia och Ragnaros och ser Tier2 delar droppas.. Welcome to BWL.. Ytterligare ett halvår i BWL för att få ett Tier2 set.. Och när ni väl har dödat Nefarian så har ni "bara" AQ kvar och ett Tier3 set..

Ja herrejävlar.. Tur att man kan bli glad för lite ibland..

Well, anyway.. Grats!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wey! Snart fullt Tier0.. Sen har du "bara" massa quests och flera 100 guld att slösa för att skaffa Tier0,5..

Och inte nog med det, precis när du slösat allt du äger och har och fått fullt Tier 0,5 så börjar du köra MC för att vara där inne i ett halvår för att få tag i ett fullt Tier1 set.. Och WoW, ni börjar döda Onyxia och Ragnaros och ser Tier2 delar droppas.. Welcome to BWL.. Ytterligare ett halvår i BWL för att få ett Tier2 set.. Och när ni väl har dödat Nefarian så har ni "bara" AQ kvar och ett Tier3 set..

Well, anyway.. Grats!

;) Det lät positivt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, anyway.. Grats!

Hehe ^_^

Men MC kör vi redan och Onyxia ska vi börja med snart, om en månad typ. Sen så kär vi AQ20 redan.

Ädit: Har nyss flyttat till Outland, nu återstår bara alla 3 alts också ;)

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, anyway.. Grats!

Bara för att du är så dålig så inget guild vill ha dig behöver det inte gälla alla andra. ;) Du spelar ju druid, och whinar över att gear är segt att få.. -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att du är så dålig så inget guild vill ha dig behöver det inte gälla alla andra. ;) Du spelar ju druid, och whinar över att gear är segt att få.. -.-

Öhm, back off.. The internet is to hot for you.

Har jag whinat? Jag säger bara att ett "snart" fullt Tier0 är inget att hurra för.

Jag har guild, som förövrigt är halvägs i AQ40.. Så knip snattran.. Fullt Tier1 och 3/8 Tier2.. Men har slutat spela nu.. Dom flesta har fullt Tier2 i guilden, så som sagt.. Bara håll käft när du inte vet vad du snackar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor