Addepladde Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vart grindar du Addepladde? I Felwood, Irontree woods eller vafan de heter, farmar Essence of Water. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hrm, vilka humanoids droppar mest Silk Cloth? Vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hrm, vilka humanoids droppar mest Silk Cloth? Vill ha. Vilken level är du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hrm, vilka humanoids droppar mest Silk Cloth? Vill ha. SM är nog bäst ställe för att få tag i mycket Silk. Men svårt att få alla andra i gruppen att ge dig allt silk. STV's Humanoids droppar ganska mycket Silk Cloth.. Trollen eller Goblins skulle jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vilken level är du då? 26. Vad är STV's? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 26. Vad är STV's? :"> Strangetornvale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 26. Vad är STV's? :"> STV = Strangletorn Vale Kolla Thottbot och sök på Silk Cloth så ser du vilka som droppar mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Test server uppe. http://test.worldofwarcraft.com/en/copy/character-copy.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Test server uppe. http://test.worldofwarcraft.com/en/copy/character-copy.html Yay Pwnerhunter och Pwnerpriest here i come Edit: Gör alliance och messa mig ingame Jag heter Pwnerpriest och Pwnerhunter Redigerad 24 april, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Yay Pwnerhunter och Pwnerpriest here i come Edit: Gör alliance och messa mig ingame Jag heter Pwnerpriest och Pwnerhunter Gjorde 2st ally där! Funkar det och spela fast mitt acc är offline eller hur man ska säga Edit:det funkar inte eller nu såg ja att man skulle ta bort gamla test grejset Edit:2http://video.google.com/videoplay?docid=-8007931371643343044&q=World+of+warcraft&pl=true orkar inte fixa länk så Redigerad 25 april, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag och en kompis hade inget att göra igår ^^ så vi drog till Hyjal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag vet inte hur man lägger flera bilder i en post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Bara jag som inte kmr in? =/ När jag loggar in får jag välja realm (Även fast det står shattered hand där nere.) och så kommer det inte fram ngt -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag och en kompis hade inget att göra igår ^^ så vi drog till Hyjal. Vad coolt, visste inte att man kunde komma upp dit, trodde att det var som Quel'Thalas Får också prova nån gång. förresten, vad är DKP? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Bara jag som inte kmr in? =/ När jag loggar in får jag välja realm (Även fast det står shattered hand där nere.) och så kommer det inte fram ngt -.- Onsdag idag o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Onsdag idag o_O Gah xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Vad coolt, visste inte att man kunde komma upp dit, trodde att det var som Quel'Thalas Får också prova nån gång. förresten, vad är DKP?:"> DKP är poäng som man tjänar när man kör t.ex MC/Onyxia osv. och med dom poängen så kan du köpa itemsen som droppas i MC/Onyxia osv. Dåligt förklarat med det är det bästa jag kunde göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Fan så ska inte Laggerspine migragera till Outlands utan till en ny server, jag som ville spela med/mot nya spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 förresten, vad är DKP?:"> Dragon Killing Points.. Uppstog i EQ om jag inte minns fel.. Det går ut på att du får poäng när du dödar drakar (I WoW sammanhang så inkluderar detta dom flesta stora instancer som MC/BWL/AQ/ZG), Alltså, är du med och dödar en boss får du poäng som du sedan kan köpa saker som droppar. Anledningen till att man har DKP är för att ge folk som har varit med länge en större chans att få bra saker. Person 1 har varit med och dödat 10 bossar och har 10 dkp. Person 2 har varit med och dödat 1 boss och har 1 dkp. Übersvärd droppar och Person 1 och 2 vill båda ha svärdet.. Eftersom Person 1 har mer DKP för han har varit med längre så får han svärdet över Person 2 som bara har varit med på 1 boss. Nuför tiden finns det olika verisioner av DKP. En del kör med EQDKP som har fasta valörer på bosskills och vad saker kostar.. T.ex. så får man 1DKP för att vara med att döda en boss, sen kostar en sak 10DKP. Min guild körde NurfedDKP som utgår från vad bossen droppar och delar alla priser mellan alla som har varit med på fighten. Som ett exempel kan vi ta Ragnaros. EQDKP: 40 personer är med och dödar Ragnaros. Alla 40 personer får 10DKP för att dom var med och dödade Ragnaros. Ragnaros droppar Eye of Sulfuras (Sulfuras Hammer item). Eye~ kostar 200DKP eftersom det är ett Legendary Weapon. Warrior 1 har varit med från start i MC och har 500DKP. Warrior 2 har precis joinat guilden och har bara 50DKP. Warrior 1 får Eye of Sulfuras eftersom han har mest DKP och vill ha Eye of Sulfuras. Warrior 2 kan inget annat än säga grattis till Warrior 1 för han kan inte få Eye of Sulfuras pga. sin låga DKP-pool. En del guilds som kör EQDKP kör inte med negativa DKP så om Warrior 1 inte hade haft 200DKP, så skulle den person med mest DKP få itemet för alla deras DKP och sen nollställas. NurfedDKP: 40 personer är med och dödar Ragnaros. Ragnaros droppar Eye of Sulfuras, 2 Tier2 legs och en random epic. Alla items har ett bestämt värde beroende på sina stats, och efter sammanslagning och sen delat på 40 deltagare får alla 1,245 DKP för Ragnaros killen. Eye of Sulfuras kostar 101,245 DKP och den som vill ha itemet får isf bidda på det. Samma som i EQDKP bara att det är mindre poäng i omrörelse och oftast blir det mycket negativa DKP-pooler på folk. Hoppas du förstår lite bättre nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts