Zyber Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag mÃ¥ste frÃ¥ga, varför är det sÃ¥ att man mÃ¥ste betala i mÃ¥naden för WoW egentligen? Det finns ju skit mÃ¥nga andra Online spel som man inte mÃ¥ste betala för och dom är nästan lika populära som WoW! FrÃ¥n en som undrar När du säger online-spel antar jag att du inte menar MMORPG-spel. (online-rollspel) När det gäller spel som Battlefield 1942 sÃ¥ ägs ju servrarna av privatpersoner, alltsÃ¥ inget som företaget bakom spelet mÃ¥ste betala. Men när det gäller online-rollspel, som t.ex. WoW, sÃ¥ stÃ¥r ju Blizzard för alla servrar, och eftersom servrarna klarar flera tusen personer samtidigt pÃ¥ varje server sÃ¥ gÃ¥r det Ã¥t en hel del bandbredd, och det är verkligen inte gratis. Därför, mÃ¥nadsavgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/WoWScrnShot_031905_213329.jpg Hmm.. Vad är detdär? ett skeleton ser jag men är det NPC?? kul bild iaf edit: Föresten, det va nÃ¥n som blivit lv 40 o skaffat sig en mount (Night elf mount) den som är det kan du visa en bild pÃ¥ dig och din mount? Redigerad 21 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hmm.. Vad är detdär? ett skeleton ser jag men är det NPC?? kul bild iaf Noggenfogger Elixir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hmm.. Vad är detdär? ett skeleton ser jag men är det NPC?? kul bild iaf Det är en spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Det är en spelare Okey vet nÃ¥n om t ex: en orc warlock fÃ¥r välja mellan deras demon häst eller en varg som lv 40? eller mÃ¥ste dem ha deras demon häst för att dem e warlock?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Okey vet nÃ¥n om t ex: en orc warlock fÃ¥r välja mellan deras demon häst eller en varg som lv 40? eller mÃ¥ste dem ha deras demon häst för att dem e warlock?? Du kan göra questen och fÃ¥ Fel Stead. Men ocksÃ¥ köpa en mount som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Har ny skitabra chest armor nu, visst är den bra men jävligt ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Du kan göra questen och fÃ¥ Fel Stead. Men ocksÃ¥ köpa en mount som vanligt. Okey... tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Xemtoth aldrig funderat att köpa WoW sÃ¥ du slipper frÃ¥ga alla n00b frÃ¥gor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 När du säger online-spel antar jag att du inte menar MMORPG-spel. (online-rollspel) När det gäller spel som Battlefield 1942 sÃ¥ ägs ju servrarna av privatpersoner, alltsÃ¥ inget som företaget bakom spelet mÃ¥ste betala. Men när det gäller online-rollspel, som t.ex. WoW, sÃ¥ stÃ¥r ju Blizzard för alla servrar, och eftersom servrarna klarar flera tusen personer samtidigt pÃ¥ varje server sÃ¥ gÃ¥r det Ã¥t en hel del bandbredd, och det är verkligen inte gratis. Därför, mÃ¥nadsavgift. Men Dark Age Of Camelot är ett MMORPG-spel. Där kör du direkt online över speltillverkarnas servrar och man behöver inte betala för det. och sÃ¥ har vi ju gammla klassiska CS inte ett MMORPG-spel men ändÃ¥ där kör du ju direkt online med hjälp av Valve (tror jag iaf). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Men Dark Age Of Camelot är ett MMORPG-spel. Där kör du direkt online över speltillverkarnas servrar och man behöver inte betala för det. och sÃ¥ har vi ju gammla klassiska CS inte ett MMORPG-spel men ändÃ¥ där kör du ju direkt online med hjälp av Valve (tror jag iaf). Men dohh.... Acceptera bara att WoWs servarar kanske kosstar mer eller sÃ¥.. iaf sÃ¥ kosstar det, men kan inte precis jämföra det me andra spel rakt av.. edit: @Blaucrozz: Jag har beställt det sen den 25:e Februari.. men spelet är ruggigt försenat.. fick ett brev om att det kan ta as lÃ¥ng tid innan det kommer... Redigerad 21 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Xemtoth: jo du har faktist rätt det är bara att acceptera, men jag mÃ¥ste frÃ¥ga vad är system rekomandationerna(stavning?) till WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag har beställt det sen den 25:e Februari.. men spelet är ruggigt försenat.. fick ett brev om att det kan ta as lÃ¥ng tid innan det kommer... Jag lider med dig.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Xemtoth: jo du har faktist rätt det är bara att acceptera, men jag mÃ¥ste frÃ¥ga vad är system rekomandationerna(stavning?) till WoW? Minimum: # Windows® 98/ME/2000/XP # Intel Pentium® III 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz # 256 MB RAM # 32 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such as an NVIDIA® GeForceâ„¢ class card or above # DirectX® 9.0c (included) and latest video drivers # 4.0 GB available HD space # 4x CD-ROM drive # 56k or better Internet connection Recommended: # Intel Pentium® IV 1.5 GHz or AMD XP 1500+ # 512 MB RAM # 64 MB 3D graphics card with Vertex and Pixel Shader capability, such as an NVIDIA® Geforceâ„¢ FX 5700 class card or above # Broadband Internet connection # Two-button scroll-wheel mouse Jag skulle dÃ¥ rekommendera mer än sÃ¥, speciellt mer ram minne. jag har 512 mb och det laggar som fan i större städer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Du kan göra questen och fÃ¥ Fel Stead. Men ocksÃ¥ köpa en mount som vanligt. Felsteed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Noggenfogger Elixir Vad heter det som gör att man blir en Syndicate Rogue dÃ¥? (human med svarta kläder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Men Dark Age Of Camelot är ett MMORPG-spel. Där kör du direkt online över speltillverkarnas servrar och man behöver inte betala för det. och sÃ¥ har vi ju gammla klassiska CS inte ett MMORPG-spel men ändÃ¥ där kör du ju direkt online med hjälp av Valve (tror jag iaf). Sen är det ju ocksÃ¥ sÃ¥ att dom fortfarande utvecklar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Hmm..gick lite vilse i Ashenvale, och plötsligt stod en hjort pÃ¥ lvl 45 framför mig. Jag är pÃ¥ 19. Vart lite skakis dÃ¥, men vettefan varför jag anföll den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vad heter det som gör att man blir en Syndicate Rogue dÃ¥? (human med svarta kläder) Men det är ju en ninja och det är typ nÃ¥n fisk^^ har d receptet värt över 6g (du blir även pirat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vad heter det som gör att man blir en Syndicate Rogue dÃ¥? (human med svarta kläder) Jag kommer inte riktigt ihÃ¥g, men det är vad jag vet inte säkert att man blir just en Syndicate Rogue, jag har nämligen sett en snubbe som sÃ¥g ut som det, nästa sekund blev han en grön Slime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts