Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Aja, Gizmo hade rätt. Finns en bugg om man är mage så man kan "blinka" sig ut ur Deadmines. Finns ett par filmer där folk visar hur man gör, kanske jag också gör en :).

Yes! Where's my money? :D

Blev lvl36 igår, bara 4 lvlar till mount ;) Har 47g atm.. Dom flesta tycker att det är onödigt eftersom jag får gratis mount med ändå, bara att spara pengar :lol:

:)

wowscrnshot0424061257055dm_686371_0.jpg

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en till video i SM :) ska lägga upp så fort Filefront funkar igen.. av någon rolig anledning laggade videon :S laggade inget i spelet.. aja shit happens eller va ja ska säga, bara en video. Critsen på videon ja kommer lägga upp är INTE mina max crits, jag gjorde videon bara för skojjs skull och att jag inte hade något att göra, så slipper jag förklara mig själv sen :D har även skrivit in mig på ZG på torstdag-fredag och imorn ska ja göra klart MC prequest, o grinda Fire resistance saker, får ja lite Firereistance imorn så kommer jag med på molten core på lördag-söndag, mumma :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en till video i SM :D ska lägga upp så fort Filefront funkar igen.. av någon rolig anledning laggade videon :S laggade inget i spelet.. aja shit happens eller va ja ska säga, bara en video. Critsen på videon ja kommer lägga upp är INTE mina max crits, jag gjorde videon bara för skojjs skull och att jag inte hade något att göra, så slipper jag förklara mig själv sen ;) har även skrivit in mig på ZG på torstdag-fredag och imorn ska ja göra klart MC prequest, o grinda Fire resistance saker, får ja lite Firereistance imorn så kommer jag med på molten core på lördag-söndag, mumma :lol:

Meep, ladda upp på Google Video :) Eller skicka på msn så kan jag göra de^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LÄS (från world of war)

Í denna berättelse så berätta vi om hur de räddade konungen av stormwind och ett stort krig i stormwind me!!!

En helt vanlig dag i Stormwind. Alla barn lekte med varandra,männen jobbade hårt och kvinnorna var hemma med sina små barn och städade och stuffs.

Nästa dag skuller kungen (alltså den lilla pojken) hålla tal för folket.Så här lät det:Tjenare undersåta,det är dags att rädda den rediga konungen,min far.Dom som inte hänger med kan dra åt helvete.Så redan nästa dag gav pojken sig ut med många soldater och riddare för att rädda hans far.På vägen mötte de en mycket gammal Night elf som sa att de skuller gå tillbaks för det fanns bara död på andra sidan.FU skrek pojken och så åkte han vidare.De åkte mycket långt sedan kom de till placet de ville till Sandras pub.Där satt konungen och drack öl och han var halv full,det satt även många pandarens som fes i elden så det eldade gardinerna.De tog fram sina slicker penna och började kasta sega gubbar som f*n.Soldaterna hade ingen chans, allt godis trasslade in dem och de fastnade i halsen.Pojken var bajs rädd och gömde sig under ett bord.Under bordet låg 2 usiz.Han hoppade fram och sköt skiten ur alla pandorna.Han la en tids inställd bomb i en blommvas så ingen kunnde se den.Han tog konungen och sprang där ifrån.De kastade sig ut när bomben sprängdes.f*n jag sket nästan på mig sa konungen.Jag med tsss.Så åkte de hem.

När de var hemma igen var stormwind full av pandor som sköt slicke pinne på alla med KAFFE smak shit vad äckligt.Pojken gav konungen en Uzi och så kastade han en handgranat i en panda grupp som shit-sprängdes.De var pandor överallt och de sköt som faan.Då kom det en zeppelin och ca:50 st Marin soldater hoppade ut och började skuta med sina M4:or.Det var en lång fight men Pojken kungen och halva marin soldaterna övdelevde.Då kom rysska maffian och började släppa bomber ner i stormwind.MEN VAFAN SLUTA DÅ HERE j--la NOOBS skrek pojken.Muren bakom dem sprängdes och de kom många gnomes och dvärga med sina pansavagnar.Och så kom det många helikoptra med Night elfs i som började skuta som f*n.Ryska maffian dog snart det gjorde alla i stormwind med. //SLUT

Den här berättelsen Har 5 punkter Den första

1:Den är väldigt värklig ( i wow världen slltså)

2:Den har inget våld och inga fula ord

3:Slicker pinna döda inte så sluta oroa er

4:Det finns inga marin soldater i wow (tror jag)

5:INTE UZIS HELLER.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor