StellHell Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ok, den som först gissar vars jag är får en ovikt hundring! Caverns of time? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Var du där? @Xemtoth: Lib är ju inte speciellt svår jag tror säkert du hade tagit dom utan retalliation Cath är en annan sak... @Marky: Hyjal? Japp det var jag Dock blev jag aldrig dödad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Japp det var jag Dock blev jag aldrig dödad Jag fick väll 2 HKs och c.a 10 dödade vakter innan jag gav upp. Nu är jag i deathknell och tar screenies med lowbies... Redigerad 23 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Var du där? @Xemtoth: Lib är ju inte speciellt svår jag tror säkert du hade tagit dom utan retalliation Cath är en annan sak... @Marky: Hyjal? Ehum... ja jag har tagit dem utan retalation utan problem...men ville ju bara testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Nvm edit: Dahusa du måste migrata annars har jag ingen shaman att slå på Redigerad 23 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Nvm edit: Dahusa du måste migrata annars har jag ingen shaman att slå på JAG SKA MIGRAGERA Ska bara hoppas att jag hinner imorrn innan skolan, alla fulla danskar skulle vara "sjuka" från jobbet imorrn för att kunna migragera klockan 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ujuj, farmat en massa guld idag, glömt bort räkningen ^^ Aja, behöver 50g till epic mount, och lootade Hurricane medans jag farmade som jag sålde för en 65g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Vart grindar du Addepladde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Aja, Gizmo hade rätt. Finns en bugg om man är mage så man kan "blinka" sig ut ur Deadmines. Finns ett par filmer där folk visar hur man gör, kanske jag också gör en . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Ok, den som först gissar vars jag är får en ovikt hundring! Grejen uppe i hörnet påminner om den blåa saken i Dalaran, så jag gissar: under dalaran? edit: för sent Redigerad 24 april, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ujuj, farmat en massa guld idag, glömt bort räkningen ^^ Aja, behöver 50g till epic mount, och lootade Hurricane medans jag farmade som jag sålde för en 65g. Bara att farma på då. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Aja, Gizmo hade rätt. Finns en bugg om man är mage så man kan "blinka" sig ut ur Deadmines. Finns ett par filmer där folk visar hur man gör, kanske jag också gör en . Yes! Where's my money? Blev lvl36 igår, bara 4 lvlar till mount Har 47g atm.. Dom flesta tycker att det är onödigt eftersom jag får gratis mount med ändå, bara att spara pengar Redigerad 24 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Old Ironforge.. Lame ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Wiee, ska följa med och döda Onyxia kl. 19:00 idag..första gången för mig Gief Judgement Crown plx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Gjorde en till video i SM ska lägga upp så fort Filefront funkar igen.. av någon rolig anledning laggade videon :S laggade inget i spelet.. aja shit happens eller va ja ska säga, bara en video. Critsen på videon ja kommer lägga upp är INTE mina max crits, jag gjorde videon bara för skojjs skull och att jag inte hade något att göra, så slipper jag förklara mig själv sen har även skrivit in mig på ZG på torstdag-fredag och imorn ska ja göra klart MC prequest, o grinda Fire resistance saker, får ja lite Firereistance imorn så kommer jag med på molten core på lördag-söndag, mumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Gjorde en till video i SM ska lägga upp så fort Filefront funkar igen.. av någon rolig anledning laggade videon :S laggade inget i spelet.. aja shit happens eller va ja ska säga, bara en video. Critsen på videon ja kommer lägga upp är INTE mina max crits, jag gjorde videon bara för skojjs skull och att jag inte hade något att göra, så slipper jag förklara mig själv sen har även skrivit in mig på ZG på torstdag-fredag och imorn ska ja göra klart MC prequest, o grinda Fire resistance saker, får ja lite Firereistance imorn så kommer jag med på molten core på lördag-söndag, mumma Meep, ladda upp på Google Video Eller skicka på msn så kan jag göra de^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vad är DKP-poäng? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Vad tror ni om den här speccen jag "hitta på"? >-Push-ze-button-< Har kört min egna version av "Cookie Cutter" innan som såg ut så här: Cookie så det borde funka utan att gimpa min damage för mycket. Redigerad 24 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 LÄS (från world of war) Í denna berättelse så berätta vi om hur de räddade konungen av stormwind och ett stort krig i stormwind me!!! En helt vanlig dag i Stormwind. Alla barn lekte med varandra,männen jobbade hårt och kvinnorna var hemma med sina små barn och städade och stuffs. Nästa dag skuller kungen (alltså den lilla pojken) hålla tal för folket.Så här lät det:Tjenare undersåta,det är dags att rädda den rediga konungen,min far.Dom som inte hänger med kan dra åt helvete.Så redan nästa dag gav pojken sig ut med många soldater och riddare för att rädda hans far.På vägen mötte de en mycket gammal Night elf som sa att de skuller gå tillbaks för det fanns bara död på andra sidan.FU skrek pojken och så åkte han vidare.De åkte mycket långt sedan kom de till placet de ville till Sandras pub.Där satt konungen och drack öl och han var halv full,det satt även många pandarens som fes i elden så det eldade gardinerna.De tog fram sina slicker penna och började kasta sega gubbar som f*n.Soldaterna hade ingen chans, allt godis trasslade in dem och de fastnade i halsen.Pojken var bajs rädd och gömde sig under ett bord.Under bordet låg 2 usiz.Han hoppade fram och sköt skiten ur alla pandorna.Han la en tids inställd bomb i en blommvas så ingen kunnde se den.Han tog konungen och sprang där ifrån.De kastade sig ut när bomben sprängdes.f*n jag sket nästan på mig sa konungen.Jag med tsss.Så åkte de hem. När de var hemma igen var stormwind full av pandor som sköt slicke pinne på alla med KAFFE smak shit vad äckligt.Pojken gav konungen en Uzi och så kastade han en handgranat i en panda grupp som shit-sprängdes.De var pandor överallt och de sköt som faan.Då kom det en zeppelin och ca:50 st Marin soldater hoppade ut och började skuta med sina M4:or.Det var en lång fight men Pojken kungen och halva marin soldaterna övdelevde.Då kom rysska maffian och började släppa bomber ner i stormwind.MEN VAFAN SLUTA DÅ HERE j--la NOOBS skrek pojken.Muren bakom dem sprängdes och de kom många gnomes och dvärga med sina pansavagnar.Och så kom det många helikoptra med Night elfs i som började skuta som f*n.Ryska maffian dog snart det gjorde alla i stormwind med. //SLUT Den här berättelsen Har 5 punkter Den första 1:Den är väldigt värklig ( i wow världen slltså) 2:Den har inget våld och inga fula ord 3:Slicker pinna döda inte så sluta oroa er 4:Det finns inga marin soldater i wow (tror jag) 5:INTE UZIS HELLER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 LÄS (från world of war) --------------------- .höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts