Xemtoth Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Tankar... Är det pvp eller bara test film? Edit: Fin damage. Fin dmg, seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Fin dmg, seriöst? Mja, det var rätt ok. Gick jo snabbt att döda 5 pers eller var det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Hehe det låter bra för jag har kört (varit ingame) i 5dar eller nåt och är 32 kanske inte så jätte bra men det skulle ju ta lite tid första gången Sin första char ska ha runt 20 dagar playtime när den blir lvl 60.. Då har man utnyttjat det mesta till fullo.. Under 15 och över 25 så bör man tänka om.. Dock värre om det är under 15.. För då har man verkligen inte kollat igenom allt och fixat bra eq för varje lvl. Om man nu skulle vilja ha något från en instance när man lvlar sin alt (t.ex Rogues och Warriors behöver fixa bättre vapen för att göra större skada) så kan man titta upp var något droppar, hur stor chans den har och hur lång tid det tar att göra en runda.. Sen får man kolla om det är värt besväret.. Om det bara skiljer någon dps så är det absolut ingen anledning, men om det är något riktigt imba (SM har t.ex. mycket imba mail som är bra för shamans vid lvl 40).. Om man nu har letat upp något så måste man ställa sig frågan om man har tid med det? Kommer dom andra rolla, hur många gånger ska man köra om den inte droppar? Bäst är det för casters som inte är beroende av weapon dps utan får högre dps av sina spells som dom köper (och int, men det är så lite så spela roll).. Speciellt för mages.. Det gör inget om dom har en liten manapool, för dom har eget vatten att tillgå hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Mja, det var rätt ok. Gick jo snabbt att döda 5 pers eller var det var. Ja ,men doan skulle inte komma vad jag hade tänkt, men nån nisse kom o hämta han, gillar iaf när det flyger damage sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Vart hittar jag Rexxar nånstans?, i Decolace har jag för mig att han är. Behöver snacka med han för Onyxia questet. Jag fick två bra trinkets igår och skaffade ungefär 180g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Vart hittar jag Rexxar nånstans?, i Decolace har jag för mig att han är. Behöver snacka med han för Onyxia questet. Jag fick två bra trinkets igår och skaffade ungefär 180g Följ bara vägen genom Desolace.. Han brukar vara i södra delen oftast.. Kan också ses i nord-västra delen av Ferelas (dom möts där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Följ bara vägen genom Desolace.. Han brukar vara i södra delen oftast.. Kan också ses i nord-västra delen av Ferelas (dom möts där) Ok tack. Förresten när man dödar tex Trall i Orgrimmar får man något speciellt?, några i guilden säger att man får 50k honor och en polare säger 100g? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ok tack. Förresten när man dödar tex Trall i Orgrimmar får man något speciellt?, några i guilden säger att man får 50k honor och en polare säger 100g? Du får HK: Leader. Dock vet jag inte hur mycket honor det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Så fick äntligen upp videon på Filefront Xemtoth_Retalation Detta är min första video så har överseende, gjorde denna mest för att testa fraps o moviemaker Gött med skada, fast gör en PvP film istället Tog mig friheten att ladda upp filmen på Google Video, eftersom det är mycket snabbare än skit-filefront (20kb/s ).. Måste dock vänta typ en dag innan den kommer upp, om det är OK för dig dvs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Gött med skada, fast gör en PvP film istället Tog mig friheten att ladda upp filmen på Google Video, eftersom det är mycket snabbare än skit-filefront (20kb/s ).. Måste dock vänta typ en dag innan den kommer upp, om det är OK för dig dvs.. Är det en PVP film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Så fick äntligen upp videon på Filefront Xemtoth_Retalation Detta är min första video så har överseende, gjorde denna mest för att testa fraps o moviemaker Nice =D gör lite flera ^^ Men du kunde ju ha visat looten i bossen =( /me goes sad Redigerad 23 april, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Så fick äntligen upp videon på Filefront Xemtoth_Retalation Detta är min första video så har överseende, gjorde denna mest för att testa fraps o moviemaker Nice film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Omfgwtfpwn 200+ personer raidar UC just nu, efter 2 disconnects så blir det "World Server Down" Det är Bladefist det ! edit: Kom in nu men det laggar apa ^^ och disconnect igen -.-' Lol nu försöker en lvl 30 mage aoea oss >.< Redigerad 23 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 @Xemthot - Gör lite fler filmer, och visa snälla vad de droppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) @Xemthot - Gör lite fler filmer, och visa snälla vad de droppar. Men haha det där var i Scarlet monastary skitinstance... gjorde den mest för att visa lite kul mass damage och att jag inte hade någon healer, ska göra en till när jag antingen är i Tyrs hand eller Strat Scarlet blir anting 54 eller 60 elites då edit: Har en video som ja testade andra gången på då ja visar min dåvarande Eq + döda doan med recklesness, inge vidare, nåt aldrig mina max crits, antivirus programmet sattes oxo igång av någon underlig anledning när jag filmade så det började lagga edit2: Kan säga vad som droppades där på videon; Illusionary rod och Robe of Doan Redigerad 23 april, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ok, den som först gissar vars jag är får en ovikt hundring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Omfgwtfpwn 200+ personer raidar UC just nu, efter 2 disconnects så blir det "World Server Down" Det är Bladefist det ! edit: Kom in nu men det laggar apa ^^ och disconnect igen -.-' Lol nu försöker en lvl 30 mage aoea oss >.< Jag blev disconnectad tre gåger och sen blev World Server Down Jävla svin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ok, den som först gissar vars jag är får en ovikt hundring! Jag gissar wow världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Ok, den som först gissar vars jag är får en ovikt hundring! Deadmines nuub. Eller Caverns of Time Redigerad 23 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Jag blev disconnectad tre gåger och sen blev World Server Down Jävla svin Var du där? @Xemtoth: Lib är ju inte speciellt svår jag tror säkert du hade tagit dom utan retalliation Cath är en annan sak... @Marky: Hyjal? Redigerad 23 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts