Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hehe det låter bra för jag har kört (varit ingame) i 5dar eller nåt och är 32 kanske inte så jätte bra men det skulle ju ta lite tid första gången :lol:

Sin första char ska ha runt 20 dagar playtime när den blir lvl 60.. Då har man utnyttjat det mesta till fullo.. Under 15 och över 25 så bör man tänka om.. Dock värre om det är under 15.. För då har man verkligen inte kollat igenom allt och fixat bra eq för varje lvl.

Om man nu skulle vilja ha något från en instance när man lvlar sin alt (t.ex Rogues och Warriors behöver fixa bättre vapen för att göra större skada) så kan man titta upp var något droppar, hur stor chans den har och hur lång tid det tar att göra en runda.. Sen får man kolla om det är värt besväret.. Om det bara skiljer någon dps så är det absolut ingen anledning, men om det är något riktigt imba (SM har t.ex. mycket imba mail som är bra för shamans vid lvl 40).. Om man nu har letat upp något så måste man ställa sig frågan om man har tid med det? Kommer dom andra rolla, hur många gånger ska man köra om den inte droppar?

Bäst är det för casters som inte är beroende av weapon dps utan får högre dps av sina spells som dom köper (och int, men det är så lite så spela roll).. Speciellt för mages.. Det gör inget om dom har en liten manapool, för dom har eget vatten att tillgå hela tiden..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart hittar jag Rexxar nånstans?, i Decolace har jag för mig att han är. Behöver snacka med han för Onyxia questet.

Jag fick två bra trinkets igår och skaffade ungefär 180g :lol:

Följ bara vägen genom Desolace.. Han brukar vara i södra delen oftast.. Kan också ses i nord-västra delen av Ferelas (dom möts där)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Följ bara vägen genom Desolace.. Han brukar vara i södra delen oftast.. Kan också ses i nord-västra delen av Ferelas (dom möts där)

Ok tack.

Förresten när man dödar tex Trall i Orgrimmar får man något speciellt?, några i guilden säger att man får 50k honor och en polare säger 100g?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så fick äntligen upp videon på Filefront

Xemtoth_Retalation

Detta är min första video så har överseende, gjorde denna mest för att testa fraps o moviemaker ^_^

Gött med skada, fast gör en PvP film istället :teehee:

Tog mig friheten att ladda upp filmen på Google Video, eftersom det är mycket snabbare än skit-filefront (20kb/s ^_^).. Måste dock vänta typ en dag innan den kommer upp, om det är OK för dig dvs..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Xemthot - Gör lite fler filmer, och visa snälla vad de droppar.

Men haha det där var i Scarlet monastary ^_^ skitinstance... gjorde den mest för att visa lite kul mass damage och att jag inte hade någon healer, ska göra en till när jag antingen är i Tyrs hand eller Strat Scarlet :teehee: blir anting 54 eller 60 elites då :D

edit: Har en video som ja testade andra gången på då ja visar min dåvarande Eq + döda doan med recklesness, inge vidare, nåt aldrig mina max crits, antivirus programmet sattes oxo igång av någon underlig anledning när jag filmade så det började lagga ^_^

edit2: Kan säga vad som droppades där på videon; Illusionary rod och Robe of Doan ;)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omfgwtfpwn 200+ personer raidar UC just nu, efter 2 disconnects så blir det "World Server Down" ^_^ Det är Bladefist det ! edit: Kom in nu men det laggar apa ^^ och disconnect igen -.-' Lol nu försöker en lvl 30 mage aoea oss >.<

Jag blev disconnectad tre gåger och sen blev World Server Down ^_^

Jävla svin :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor