xenon Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vad är en mount då Har beställt wow & gamecard så jag försöker lära mig lite =) Har också en polare som ska hjälpa mig lite när jag fått spelet . Jaha, när du är lvl 40 kan du köpa (Få om du är warlock)en mount, alltså ett riddjur (Häst för human, Varg för orc m.m) så du tar dig fram fortare alltså BTW men det kostar oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Idag har jag kört Maraudon för första gången. Det var kewl. Jag tankade (Vi letade efter warrior i ca 40 min, sen gav vi upp, och jag fick tanka.) Vi kom enda till princess. Och vi tog henne nästan. Jeffligt nära.. Iallafall, sen wipade vi, leavade och gick och gjorde något annat. ... Jag hittade Deepfury Bracers på AH, för bara 8g!1111 Jeffligt najs. Nu behöver jag bara bli lvl 50, så att jag kan använda dom..25% kvar till 49..Borde gå snabbt. Har en massa sleeping. Redigerad 21 april, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jaha, när du är lvl 40 kan du köpa (Få om du är warlock)en mount, alltså ett riddjur (Häst för human, Varg för orc m.m) så du tar dig fram fortare alltså BTW men det kostar oxå Jaha ok då fattar jag, tack för hjälpen. =) En häst kostar 72g eller? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jaha ok då fattar jag, tack för hjälpen. =) En häst kostar 72g eller? =) Inga problem Varför just 72G? Men det kostar 40G för en mount (lägg till några G för träning oxå), en epic kostar 1000G (om ja inte mistar mig fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vad är en mount då Har beställt wow & gamecard så jag försöker lära mig lite =) Har också en polare som ska hjälpa mig lite när jag fått spelet . Mount är en häst,varg m.m. Det är djur du kan rida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Mount är en häst,varg m.m. Det är djur du kan rida. Precis det jag förklarade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Inga problem Varför just 72G? Men det kostar 40G för en mount (lägg till några G för träning oxå), en epic kostar 1000G (om ja inte mistar mig fel) 72g för att min kompis (bullet på gtasajten) är en warrior och sparar till en häst. han är typ lvl 39½ ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Okej, kanske kostar 32G med träning, minns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Okej, kanske kostar 32G med träning, minns inte Haha ok, vad är du själv då =)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag är lvl 37 warlock(human). Får jag gratis mount eller måste jag köpa den(det står att jag måste). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag är lvl 37 warlock(human). Får jag gratis mount eller måste jag köpa den(det står att jag måste). Om det står att du ska köpa så ska du nog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag är lvl 37 warlock(human). Får jag gratis mount eller måste jag köpa den(det står att jag måste). För att du lirar på gratis server? @ Drewek: Lvl 48 Rogue, sen 3st 30+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 För att du lirar på gratis server? @ Drewek: Lvl 48 Rogue, sen 3st 30+ Ok , vilken server lirar du på då? =E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Ok , vilken server lirar du på då? =E Min aktiva just nu, Ragnaros Human mage lvl 31 BTW när får du WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Min aktiva just nu, Ragnaros Human mage lvl 31 BTW när får du WoW? Typ på måndag =) , ska lira på shattered hand. för där lirar bullet och sebbe (en kompis i skolan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Okej, typ 90% svenskar där..De e rätt najs Lirade där förut, Paladin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Okej, typ 90% svenskar där..De e rätt najs Lirade där förut, Paladin 0k. lägg upp bild på din lvl31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Dahusa, vi ägde er där i WSG, ellä? 3-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Okej, kanske kostar 32G med träning, minns inte Ehh?? det kostar 90g med training Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Dahusa, vi ägde er där i WSG, ellä? 3-0 Men vafan sopiga jävla snorungar som whinar i generalchatten och som inte vill vara i raid, klart som korvspad att ni vinner. Sen att ni hade äckliga druider som tog flaggan när dom var shieldade och sprang iväg med shapeshift aja på nya servern ska du få se på jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts