Mr.Magic Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jepp.. till outland Kan ally pvpa där? Daggerspine alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jepp.. till outland Nice jag med, men du är alliance va? lvl och namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Mjo, blev lite besviken nu när jag har sovmorgon tänkte jag vara uppe längre ang. migration 24-28:e. Btw hoppas ally på daggerspine kan pvpa. -.- @Xemtoth: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post960479 Du får en dag mer på din game time eftersom du kör på Mazrigos ^^ Tjoo jag spelar på både mazrigos och emeriss (får jag 2 extra dar då (inte seriöst) ) Men tog en bil aldes dess nyss och fick se nåt som jag aldrig fått sett förrut eller kmr få se på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Tjoo jag spelar på både mazrigos och emeriss (får jag 2 extra dar då (inte seriöst) ) Men tog en bil aldes dess nyss och fick se nåt som jag aldrig fått sett förrut eller kmr få se på ett tag Det där händer när man gör onyxia prequest och ska gå genom SW med marshal windsor (?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Händer varje dag på bladefist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Onyxia pre questet verkar vara lättare för alliance än för horde btw mc på söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Hihi imorn ska min guild te MC, mums gjorde föresten en kul video, min första faktist, använder mig av retalation o gör massdmg i scarlet monastary, väldigt nöjd för att vara min första video, lägger upp den så fort Filefront börjar funka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Nice jag med, men du är alliance va? lvl och namn? Lvl 32 UD Rogue.. sj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Hihi imorn ska min guild te MC, mums gjorde föresten en kul video, min första faktist, använder mig av retalation o gör massdmg i scarlet monastary, väldigt nöjd för att vara min första video, lägger upp den så fort Filefront börjar funka igen Snälla inte filefront.. Så jäffla segt.. Använde Google Video istället.. det är iaf bättre =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Kan ally pvpa där? Daggerspine alltså. Vet inte riktigt.. dom är usla på lvl 30-39 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Lvl 32 UD Rogue.. sj? Lvl 60 troll shaman Förresten så droppade Vest Of Elements och Nån nice fire res sköld, så nu är jag glad. MC på söndag här med, Onyxia prequest idag. ---------------------- Checka texten: The Bladefist Countdown (To to the tune of The Final Countdown by Europe) We're leaving together But still it's farewell And maybe we'll come back With alts, who can tell I guess we have Blizzard to blame We're leaving ground Will things ever be the same again? It's the Bladefist countdown... The Bladefist countdown Ooh oh We're heading for Outland And still we stand tall Cause maybe they've seen us And welcome us all With so many guilds to go And new players to be found I'm sure that we'll all miss Bladefist so It's the Bladefist countdown... The Bladefist countdown The Bladefist countdown Ooh ooh oh The Bladefist countdown Ooh oh It's the Bladefist countdown The Bladefist countdown The Bladefist countdown Ooh It's the Bladefist countdown We are leaving together The Bladefist countdown Redigerad 21 april, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag och en polare har börjat tracka alla goldfarmers i Dire Maul, ganska kul. Brukar invita dom till en grupp och diskutera lite saker... Exempel: <Jag>: Ni hao, kines <Polare>: OMFG ITS TEH GOLDFARMER NO.1! <Kines>: no i dont farm <Jag>: O rly? How come you're in Dire Maul at lvl 49? Must be pretty tough in there without a group and at your lvl Kines left the group. Kanske postar en bild sen då jag trackar nån liten sate.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag och en polare har börjat tracka alla goldfarmers i Dire Maul, ganska kul. Brukar invita dom till en grupp och diskutera lite saker... Exempel: <Jag>: Ni hao, kines <Polare>: OMFG ITS TEH GOLDFARMER NO.1! <Kines>: no i dont farm <Jag>: O rly? How come you're in Dire Maul at lvl 49? Must be pretty tough in there without a group and at your lvl Kines left the group. Kanske postar en bild sen då jag trackar nån liten sate.. Tjänar man mycket pengar där på lvl49 eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Tjänar man mycket pengar där på lvl49 eller vadå? Sigh, kinesiska goldfarmers. Dom använder ju något sorts teleportprogram. Döda bossarna utan att själv ta skada. Visst, tar sin lilla tid, men det går. Dom farmar t.ex Foror's Compendium of Dragonslaying som dom senare säljer för avsevärt mycket pengar på AH. Senare säljer dom allt gold på diverse "goldsäljarsidor". Film på en kinesisk goldfarmer i Dire Maul: Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Sigh, kinesiska goldfarmers. Dom använder ju något sorts teleportprogram. Döda bossarna utan att själv ta skada. Visst, tar sin lilla tid, men det går. Dom farmar t.ex Foror's Compendium of Dragonslaying som dom senare säljer för avsevärt mycket pengar på AH. Senare säljer dom allt gold på diverse "goldsäljarsidor". Film på en kinesisk goldfarmer i Dire Maul: Här Jaja, en cheater alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jaja, en cheater alltså Om det är det du hellre vill kalla dom Eh, vafan gör jag här? Borde vara i Ahn'Qiraj! BAIBAI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 .m0rfin på äventyr http://img118.imageshack.us/img118/3770/rawr87zb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Undrar en sak =) Vad är Epic och mount? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 En mount som springer 100% fortare, skillnad mot vanlig mount som springer 60% snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 En mount som springer 100% fortare, skillnad mot vanlig mount som springer 60% snabbare Vad är en mount då Har beställt wow & gamecard så jag försöker lära mig lite =) Har också en polare som ska hjälpa mig lite när jag fått spelet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts