GiZmo Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Warrior, 22, platerogue visst, kanske inte kan ganka dig men men XD Var är du just nu? Ska bara hälsa på dig Edit: Aaw, så är du offline Redigerad 19 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Skaffade Valor Gauntles idag, lr hur det nu stavas, har 4 valor delar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Ja, usch fy fan. Igår droppades Raptor mounten i ZG...för 3:e gången för Illuminati! Vann den dock inte, men skulle vara kul att ha den xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Ja, usch fy fan. Igår droppades Raptor mounten i ZG...för 3:e gången för Illuminati! Vann den dock inte, men skulle vara kul att ha den xD Man behöver alltså inte Raptor Riding för att använda den? bara lvl 60? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Tjao, vi fick en Target Dummy iaf. ^^ http://gs455.no-ip.org/deas_stuff/WoWScrnS...2006_161901.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Nån annan som inte kommer in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Man behöver alltså inte Raptor Riding för att använda den? bara lvl 60? Inte raptor riding, nepp. Bara vara lvl 60 . Blev förövrigt attuned för Onyxia och BWL idag, så på måndag gankar vi Onyxia igen . Vi ska även snart börja med BWL. Lvlade upp engineering från 0 till 250 på några timmar idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 FAN, bladefist finns inte i realm listan. För ni som migrerar från Bladefist eller Daggersprine, migrationen öppnar måndag den 24:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 FAN, bladefist finns inte i realm listan. För ni som migrerar från Bladefist eller Daggersprine, migrationen öppnar måndag den 24:e. Jobbigt när det händer, föresten kom Mr. Pasta magic till min server o snackade lite aja jag och en annan warrior tog en Dwarf warrior med vad jag kunde se Ashkandi, Paulderons of might och helm of wrath och nåt annat huggabugga, e lite nöjd iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) FAN, bladefist finns inte i realm listan. För ni som migrerar från Bladefist eller Daggersprine, migrationen öppnar måndag den 24:e. Mjo, blev lite besviken nu när jag har sovmorgon tänkte jag vara uppe längre ang. migration 24-28:e. Btw hoppas ally på daggerspine kan pvpa. -.- @Xemtoth: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post960479 Du får en dag mer på din game time eftersom du kör på Mazrigos ^^ Redigerad 20 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Mjo, blev lite besviken nu när jag har sovmorgon tänkte jag vara uppe längre ang. migration 24-28:e. Btw hoppas ally på daggerspine kan pvpa. -.- @Xemtoth: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post960479 Du får en dag mer på din game time eftersom du kör på Mazrigos ^^ Mums...eller vad jag ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Hade lite tråkigt och tog en liten fin bild med mig och min ponny: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Hade lite tråkigt och tog en liten fin bild med mig och min ponny: Fin hästa polle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Var är du just nu? Ska bara hälsa på dig Edit: Aaw, så är du offline Vadå, spelar du inte alliance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ray Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Omg en Loladin hur kan de va Kul.. Shield hs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Omg en Loladin hur kan de va Kul.. Shield hs Pala ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vadå, spelar du inte alliance? Jo.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Giz91: Lirar du på Laggerspine? Isf.. vad heter du och vilken sida kör du på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Giz91: Lirar du på Laggerspine? Isf.. vad heter du och vilken sida kör du på Nope men på Laggfist, HORDE FTW Ska du byta server? Redigerad 21 april, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Nope men på Laggfist, HORDE FTW Ska du byta server? Jepp.. till outland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts