GiZmo Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hmm, weird. För jag såg en kille som sprang på botten. Inte weird eftersom det är en crackad server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) OMG Jag kan inte spela WOW fören 11 Edit: Ska man bara lägga den där addonen i wow mappen:S? Redigerad 19 april, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) OMG Jag kan inte spela WOW fören 11 Edit: Ska man bara lägga den där addonen i wow mappen:S? Vilket addon pratar du om? Addons ska läggas i World of Warcraft\interface\AddOns\ Edit: Btw, ett antal realms är redan uppe Redigerad 19 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Vilket addon pratar du om? Addons ska läggas i World of Warcraft\interface\AddOns\ Edit: Btw, ett antal realms är redan uppe Den där som minska ner laddnings tiderna Edit:Gizmo vilken realm kör du på? Redigerad 19 april, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Finns det något addon som gör så att man ser bossar's liv i % ? Min nya guild tog ner första bossen igår i AQ20. Hur mycket fire res ska man ha i MC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Den där som minska ner laddnings tiderna Edit:Gizmo vilken realm kör du på? I just detta ögonblicket kör jag AV på Rangaros.. Annars lirar jag på Boulderfist nuför tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Den där som minska ner laddnings tiderna Edit:Gizmo vilken realm kör du på? Det går att få i CTMod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Finns det något addon som gör så att man ser bossar's liv i % ? Min nya guild tog ner första bossen igår i AQ20. Hur mycket fire res ska man ha i MC? Du bör iaf försöka på 100+. Det har vi som krav på våra melee klasser på ragge. Som casterkrav har vi 50+. Redigerad 19 april, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Bra då räcker det med 50+ för mig efterson jag är Shaman. Btw så måste jag specca restoration för att kunna vara emd i nya guilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Gjorde mc igår, nightslayer chestpiece droppades och jag fick den yey! sen försökte vi på ragnaros för första gången och vi fick ner han till 50% men när hans spawns kom så dog vi massor... jaja får hoppas på att det går bättre nä'sta gång och då måste alla skaffa mer fire res alla warriors utom maintanken hade runt 60-70 fire res tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Du bör iaf försöka på 100+. Det har vi som krav på våra melee klasser på ragge. Som casterkrav har vi 50+. Har 0 fire ress förutom buffsen man får, dog rätt snabbt på ragna när vi tog han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Gjorde mc igår, nightslayer chestpiece droppades och jag fick den yey! Somliga har tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Inte weird eftersom det är en crackad server Jaha, men hur gjorde han då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Finns det något addon som gör så att man ser bossar's liv i % ? Min nya guild tog ner första bossen igår i AQ20. Hur mycket fire res ska man ha i MC? Vi har 150+ för casters och 210+ för melee. Eller vi hade för jag är inte med där längre! -> Någon som minns den där WoW filmen någon här på Gtasajten gjorde då en massa olika raser dansade till någon funky låt. Tror det var strax efter releasen eller på betan.. Redigerad 19 april, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Kan inte logga in, fastnar på Authenticating. blev så efter att jag laddat ner patchen, 1.10.1. Nån mer som har problem? Edit: nu gick det visst. Redigerad 19 april, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) -> Någon som minns den där WoW filmen någon här på Gtasajten gjorde då en massa olika raser dansade till någon funky låt. Tror det var strax efter releasen eller på betan.. Ja. Visste inte att det var nån här dock. Btw: GiZmo, ska ganka dig på boulderfist Redigerad 19 april, 2006 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ja. Visste inte att det var nån här dock. Btw: GiZmo, ska ganka dig på boulderfist Humm class? lvl? namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/WoWScrnShot_021406_154208.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) http://files.upl.silentwhisper.net/upload3...1406_154208.jpg Sexy motherfucker! Redigerad 19 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Humm class? lvl? namn? Warrior, 22, platerogue visst, kanske inte kan ganka dig men men XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts