ZalCiNoWa Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hur levlar du så snabbt? Minns att jag var på samma level som dig när du sa att du var 22, och nu är jag 24. Alla quests är ju så tråkiga. Och så hittar jag inte hälften av dem, exempelvis Stockade och Liutenant... Fan- ja, vad han nu heter. Stockades är en instance som ligger i Stormwind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tycker skart att ni alla ska skaffa detta addon. Det drar ner laddningtiderna då man byter zon. Funkar jävligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Har kommit på en sak - om man kollar på bilden på the dark portal i mitt inlägg på förra sidan ser man att portalen ser precis likadan ut som portalen som man ser på öppningsbilden innan man loggar in! Kanske ska öppningsbilden föreställa Draenor-delen av portalen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tycker skart att ni alla ska skaffa detta addon. Det drar ner laddningtiderna då man byter zon. Funkar jävligt bra! Tackar, det märks en jävligt stor skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tycker skart att ni alla ska skaffa detta addon. Det drar ner laddningtiderna då man byter zon. Funkar jävligt bra! Hoppas de funkar.. Sen den senaste patchen har mina laddnings tider blivit väldigt långa Siana: Den servern har varit upp i.. 9-10 dagar och vi har redan en lvl60 samt 20+ st lvl55+ En sak som är bra, kolla upp på thottbot om varje quest, så man vet vad man ska göra.. Följ en guide så att du vet var du ska gå Denna har jag använt mig av ett tag Gör inte röda quest och sånt. Om man säger att man ska till Wetlands vid lvl22, så väntade jag till lvl25+ för att alla questen skulle va lätta och gå snabbt att genomföra. När man sen kommer upp till oranga/röda quests så gå till ett ställe som har gröna/gula. Hittar du nått bra ställe att grinda på (hittade ett ställe där jag fick 175xp/mob och dom hade en respawn tid på 5-50sec, gick upp 2lvlar på 3timmar) Ajja, hittat en bättre guide att följa, ska till 1k needles nu.. http://img518.imageshack.us/img518/9656/dddddddd6lr.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hoppas de funkar.. Sen den senaste patchen har mina laddnings tider blivit väldigt långa Siana: Den servern har varit upp i.. 9-10 dagar och vi har redan en lvl60 samt 20+ st lvl55+ En sak som är bra, kolla upp på thottbot om varje quest, så man vet vad man ska göra.. Följ en guide så att du vet var du ska gå Denna har jag använt mig av ett tag Gör inte röda quest och sånt. Om man säger att man ska till Wetlands vid lvl22, så väntade jag till lvl25+ för att alla questen skulle va lätta och gå snabbt att genomföra. När man sen kommer upp till oranga/röda quests så gå till ett ställe som har gröna/gula. Hittar du nått bra ställe att grinda på (hittade ett ställe där jag fick 175xp/mob och dom hade en respawn tid på 5-50sec, gick upp 2lvlar på 3timmar) Ajja, hittat en bättre guide att följa, ska till 1k needles nu.. http://img518.imageshack.us/img518/9656/dddddddd6lr.jpg Svara på PM plx eller in på gizgiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flooparn Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Shena shena ;D Jag ska börja med en ny char nu! ska vara ally helst human, va har du för förslag på vad jag ska vara?! vill ha många svar! PM mig är du snäll ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 ^^ Men det var ju till Shadow Moon, nu ska ju alla migrera till Outland, 80% av alla stora guilder har bestämt sig alla mina kompisar och sisst men inte minst Gaudeamus <3 Ta din blåa röv, säg till alla på din friend list och flytta. Guess what, jag ska också migragera. Jag fick precis joina en guild som kör MC och AQ20 sen ska dom flesta polarna migragera också. När kan man migragera? Och följer all chars med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Guess what, jag ska också migragera. Jag fick precis joina en guild som kör MC och AQ20 sen ska dom flesta polarna migragera också. När kan man migragera? Och följer all chars med? Du bestämmer vilka chars du vill migrera, och Blizzard bestämmer att när servern är full så får den migrera till en low-pop server, så är den inte full/maxxad än så lär det ta ett tag för lilla dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Du bestämmer vilka chars du vill migrera, och Blizzard bestämmer att när servern är full så får den migrera till en low-pop server, så är den inte full/maxxad än så lär det ta ett tag för lilla dig. Det är migragering nu men det funkar ändå inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Det är migragering nu men det funkar ändå inte.... Då vet jag inte. Edit: du vet att du migerar från wow-europe.com? Redigerad 17 april, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Shena shena ;D Jag ska börja med en ny char nu! ska vara ally helst human, va har du för förslag på vad jag ska vara?! vill ha många svar! PM mig är du snäll ;D Human Paladin @ Boulderfist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Då vet jag inte. Edit: du vet att du migerar från wow-europe.com? Japp jag vet det men jag fick reda på ingame att dom har lagt det senare för att det var påsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzic Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tror jag får med allt nu sitter på Earthin Ring men har en prälle på Sylvanas. http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/wow_sak_prl.JPG http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/wow_sak_pryl_2.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Den här är ju bra, kunde inte sluta ibörjan Film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 LOL! .. Hm temprament. (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Wipe Club ftw!! http://koti.mbnet.fi/djcowio/ Lyssna på den översta Edit: hahha.. jäfflar vilken noob http://video.google.com/videoplay?docid=63...=shaman&pl=true Redigerad 18 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Hur öppnar jag chests under vattnet? "You can't be swimming to do that". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Hur öppnar jag chests under vattnet? "You can't be swimming to do that". Ska funka gallant. Så kan med 100% säkerhet säga att det löser sig om du köper spelet (ja, jag vet att du förmodligen komemr att göra det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ska funka gallant. Så kan med 100% säkerhet säga att det löser sig om du köper spelet (ja, jag vet att du förmodligen komemr att göra det). Hmm, weird. För jag såg en kille som sprang på botten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts