Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Tycker skart att ni alla ska skaffa detta addon. Det drar ner laddningtiderna då man byter zon. Funkar jävligt bra!

:)

Hoppas de funkar.. Sen den senaste patchen har mina laddnings tider blivit väldigt långa :unsure:

Siana: Den servern har varit upp i.. 9-10 dagar och vi har redan en lvl60 samt 20+ st lvl55+

En sak som är bra, kolla upp på thottbot om varje quest, så man vet vad man ska göra.. Följ en guide så att du vet var du ska gå Denna har jag använt mig av ett tag

Gör inte röda quest och sånt. Om man säger att man ska till Wetlands vid lvl22, så väntade jag till lvl25+ för att alla questen skulle va lätta och gå snabbt att genomföra. När man sen kommer upp till oranga/röda quests så gå till ett ställe som har gröna/gula. (w00t) Hittar du nått bra ställe att grinda på (hittade ett ställe där jag fick 175xp/mob och dom hade en respawn tid på 5-50sec, gick upp 2lvlar på 3timmar)

Ajja, hittat en bättre guide att följa, ska till 1k needles nu.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas de funkar.. Sen den senaste patchen har mina laddnings tider blivit väldigt långa :unsure:

Siana: Den servern har varit upp i.. 9-10 dagar och vi har redan en lvl60 samt 20+ st lvl55+

En sak som är bra, kolla upp på thottbot om varje quest, så man vet vad man ska göra.. Följ en guide så att du vet var du ska gå Denna har jag använt mig av ett tag

Gör inte röda quest och sånt. Om man säger att man ska till Wetlands vid lvl22, så väntade jag till lvl25+ för att alla questen skulle va lätta och gå snabbt att genomföra. När man sen kommer upp till oranga/röda quests så gå till ett ställe som har gröna/gula. (w00t) Hittar du nått bra ställe att grinda på (hittade ett ställe där jag fick 175xp/mob och dom hade en respawn tid på 5-50sec, gick upp 2lvlar på 3timmar)

Ajja, hittat en bättre guide att följa, ska till 1k needles nu.. ^_^

Svara på PM plx eller in på gizgiz :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^^ Men det var ju till Shadow Moon, nu ska ju alla migrera till Outland, 80% av alla stora guilder har bestämt sig alla mina kompisar och sisst men inte minst Gaudeamus <3 Ta din blåa röv, säg till alla på din friend list och flytta.

Guess what, jag ska också migragera. Jag fick precis joina en guild som kör MC och AQ20 sen ska dom flesta polarna migragera också.

När kan man migragera?

Och följer all chars med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guess what, jag ska också migragera. Jag fick precis joina en guild som kör MC och AQ20 sen ska dom flesta polarna migragera också.

När kan man migragera?

Och följer all chars med?

Du bestämmer vilka chars du vill migrera, och Blizzard bestämmer att när servern är full så får den migrera till en low-pop server, så är den inte full/maxxad än så lär det ta ett tag för lilla dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor