Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hihi idag gick jag och en 55 Priest för att farma Timbermaw Rep i Winterspring, efter typ 2 minuter där så dödar priesten en lvl 57 mage. Magen hämtar en lvl 56 druid, vi äger båda, sen hämtar dom en 57 shaman, vi äger alla tre. Vi håller på att döda Eliten med 2 vakter så spawnar dom och hoppar på oss igen men vi äger dom och eliten ^^ efter ett tag av pwnage så loggar magen och hämtar sin MC geared shaman, vi äger alla 3 igen. Sen hämtar han en lvl 60 tier 0 rogue också. Så där står vi, 60 warrior, 55 priest och äger 4st sammtidigt! Slut statsen blev 31 Kills / 5 Deaths. PWNED!

Edit: Har en fråga, Varför kan jag inte migrera nu när det står 17-21 april 03:00-15:00? :S

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fniss.. var i Barrens och ganka rundor.. Kom en lvl13 shaman och lvl18 warrior och började slå på mig. Dödade warriorn och gick efter shamanen, då kommer en lvl32 priest. Skiter i henne och dödar shamanen. Börjar gå på priesten och matar dps, hon tar en potions så att hon får full hp igen (hade ca 60%hp atm)

Nu kommer shamanen och warriorn tillbaka och börjar slå på mig, dödar dom igen, tar på hubblan och healar mig, slår lite på prällen så hon dör. Sen ressar shamanen så jag döda han igen xD

Vid de här laget glömde jag bort att resta så jag dog när prällen ressade.. Blev en liten fight ändå, men hon vann -_-

Paladin power!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var på väg till Blasted Lands för att fixa ett par quests, och då jag ändå skulle genom swamp of sorrows tänkte jag utforska stället. blev något förvånad när jag plötsligt såg en massa Draeneis :(

Sen efter det när jag kom fram till blasted lands och tänkte utforska där också, såg jag vad jag trodde var en vanlig krater. det var det inte. när jag kom närmare såg jag att det var the dark portal :angry: så jag sprang fram en bit och blev dödad av vakterna där. sen ressurectade jag mig så nära grejen att vakterna inte såg mig -_-

där står jag och en polare framför "saken". försökte förresten komma igenom men inget hände såklart, kom ut på andra sidan. grejen är bara en tom textur tyvärr B) får vänta tills the burning crusade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hihi idag gick jag och en 55 Priest för att farma Timbermaw Rep i Winterspring, efter typ 2 minuter där så dödar priesten en lvl 57 mage. Magen hämtar en lvl 56 druid, vi äger båda, sen hämtar dom en 57 shaman, vi äger alla tre. Vi håller på att döda Eliten med 2 vakter så spawnar dom och hoppar på oss igen men vi äger dom och eliten ^^ efter ett tag av pwnage så loggar magen och hämtar sin MC geared shaman, vi äger alla 3 igen. Sen hämtar han en lvl 60 tier 0 rogue också. Så där står vi, 60 warrior, 55 priest och äger 4st sammtidigt! Slut statsen blev 31 Kills / 5 Deaths. PWNED!

Edit: Har en fråga, Varför kan jag inte migrera nu när det står 17-21 april 03:00-15:00? :S

Ska dumigragera -_-

Du skrev ju förut /spit på er som migragerar från Bladefist ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska dumigragera  :unsure:

Du skrev ju förut /spit på er som migragerar från Bladefist ?

^^ Men det var ju till Shadow Moon, nu ska ju alla migrera till Outland, 80% av alla stora guilder har bestämt sig alla mina kompisar och sisst men inte minst Gaudeamus <3 Ta din blåa röv, säg till alla på din friend list och flytta.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ju också PvP gearad! :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis! :)

lvl30.. Bara 10 lvlar kvar till mount.. Gratis mount för den delen!! :unsure: Göttish!

Hur levlar du så snabbt? Minns att jag var på samma level som dig när du sa att du var 22, och nu är jag 24. (w00t)

Alla quests är ju så tråkiga. Och så hittar jag inte hälften av dem, exempelvis Stockade och Liutenant... Fan- ja, vad han nu heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor