swat Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Jag tycker det är värt det! hmm det är tråkigt att levla nu förtiden. Redigerad 17 april, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hur kan den bli Burning Crusade. När burning Crusade kommer komma ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nu blir det mycket postande här.. sidan 299 - vem får 300? Tippar thotim Blev swat! Grattis swat till sidan 300. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Hihi idag gick jag och en 55 Priest för att farma Timbermaw Rep i Winterspring, efter typ 2 minuter där så dödar priesten en lvl 57 mage. Magen hämtar en lvl 56 druid, vi äger båda, sen hämtar dom en 57 shaman, vi äger alla tre. Vi håller på att döda Eliten med 2 vakter så spawnar dom och hoppar på oss igen men vi äger dom och eliten ^^ efter ett tag av pwnage så loggar magen och hämtar sin MC geared shaman, vi äger alla 3 igen. Sen hämtar han en lvl 60 tier 0 rogue också. Så där står vi, 60 warrior, 55 priest och äger 4st sammtidigt! Slut statsen blev 31 Kills / 5 Deaths. PWNED! Edit: Har en fråga, Varför kan jag inte migrera nu när det står 17-21 april 03:00-15:00? :S Redigerad 17 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Fniss.. var i Barrens och ganka rundor.. Kom en lvl13 shaman och lvl18 warrior och började slå på mig. Dödade warriorn och gick efter shamanen, då kommer en lvl32 priest. Skiter i henne och dödar shamanen. Börjar gå på priesten och matar dps, hon tar en potions så att hon får full hp igen (hade ca 60%hp atm) Nu kommer shamanen och warriorn tillbaka och börjar slå på mig, dödar dom igen, tar på hubblan och healar mig, slår lite på prällen så hon dör. Sen ressar shamanen så jag döda han igen xD Vid de här laget glömde jag bort att resta så jag dog när prällen ressade.. Blev en liten fight ändå, men hon vann Paladin power! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Var på väg till Blasted Lands för att fixa ett par quests, och då jag ändå skulle genom swamp of sorrows tänkte jag utforska stället. blev något förvånad när jag plötsligt såg en massa Draeneis http://alexzander.andyvenus.co.uk/dream/uploads/WoWScrnShot_041706_120537.gif Sen efter det när jag kom fram till blasted lands och tänkte utforska där också, såg jag vad jag trodde var en vanlig krater. det var det inte. när jag kom närmare såg jag att det var the dark portal så jag sprang fram en bit och blev dödad av vakterna där. sen ressurectade jag mig så nära grejen att vakterna inte såg mig http://alexzander.andyvenus.co.uk/dream/uploads/WoWScrnShot_041706_125305.gif där står jag och en polare framför "saken". försökte förresten komma igenom men inget hände såklart, kom ut på andra sidan. grejen är bara en tom textur tyvärr får vänta tills the burning crusade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Var på väg till Blasted Lands för att fixa ett par quests, och då jag ändå skulle genom swamp of sorrows tänkte jag utforska stället. blev något förvånad när jag plötsligt såg en massa Draeneis Draeneis.. har dom varit där förut? man kan ju undra.. http://www.wowwiki.com/Draenei_Rumor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hihi idag gick jag och en 55 Priest för att farma Timbermaw Rep i Winterspring, efter typ 2 minuter där så dödar priesten en lvl 57 mage. Magen hämtar en lvl 56 druid, vi äger båda, sen hämtar dom en 57 shaman, vi äger alla tre. Vi håller på att döda Eliten med 2 vakter så spawnar dom och hoppar på oss igen men vi äger dom och eliten ^^ efter ett tag av pwnage så loggar magen och hämtar sin MC geared shaman, vi äger alla 3 igen. Sen hämtar han en lvl 60 tier 0 rogue också. Så där står vi, 60 warrior, 55 priest och äger 4st sammtidigt! Slut statsen blev 31 Kills / 5 Deaths. PWNED! Edit: Har en fråga, Varför kan jag inte migrera nu när det står 17-21 april 03:00-15:00? :S Ska dumigragera Du skrev ju förut /spit på er som migragerar från Bladefist ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Kan nån säga mig hur man skickar in bilder til Blizzard? Tog 3 as coola bilder dock bara en som jag kan läga upp då jag inte laddat ner det där programet än, kan nån länka det igen plz BTW Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Skapade en gnome mage för nån vecka sen också, fin liten gnome female ^^ Hon är lvl 24 atm =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tjoho, var ända borta i Stonetalon Mountains för ett quest, och jag fick en fet trollstav för det. Men, vafan, den var skitful! En jä- hävla älv- trollstav, en stjärna på en pinne som det faller glitter från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hihihi idag vart jag 40 och fick därmed mitt FÖRSTA mount i woW! ))))))) http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/WoWScrnShot_041706_155512.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hihihi idag vart jag 40 och fick därmed mitt FÖRSTA mount i woW! ))))))) Grattis! lvl30.. Bara 10 lvlar kvar till mount.. Gratis mount för den delen!! Göttish! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hihihi idag vart jag 40 och fick därmed mitt FÖRSTA mount i woW! ))))))) http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/WoWScrnShot_041706_155512.jpg Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tack så mycket Xemtoth och GiZmo! väldigt roligt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Draeneis.. har dom varit där förut? man kan ju undra.. http://www.wowwiki.com/Draenei_Rumor Känner till den sidan, tänkte på samma sak faktiskt. vill du se dem finns dom nordväst om stonard i swamp of sorrows.(det finns en annan by också nord/nordöst om stonard, men de draenei som finns där är "onda" och attackerar dig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Ska dumigragera Du skrev ju förut /spit på er som migragerar från Bladefist ? ^^ Men det var ju till Shadow Moon, nu ska ju alla migrera till Outland, 80% av alla stora guilder har bestämt sig alla mina kompisar och sisst men inte minst Gaudeamus <3 Ta din blåa röv, säg till alla på din friend list och flytta. Redigerad 17 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hihi idag gick jag och en 55 Priest för att farma Timbermaw Rep i Winterspring, efter typ 2 minuter där så dödar priesten en lvl 57 mage. Magen hämtar en lvl 56 druid, vi äger båda, sen hämtar dom en 57 shaman, vi äger alla tre. Vi håller på att döda Eliten med 2 vakter så spawnar dom och hoppar på oss igen men vi äger dom och eliten ^^ efter ett tag av pwnage så loggar magen och hämtar sin MC geared shaman, vi äger alla 3 igen. Sen hämtar han en lvl 60 tier 0 rogue också. Så där står vi, 60 warrior, 55 priest och äger 4st sammtidigt! Slut statsen blev 31 Kills / 5 Deaths. PWNED! Edit: Har en fråga, Varför kan jag inte migrera nu när det står 17-21 april 03:00-15:00? :S Du är ju också PvP gearad! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Du är ju också PvP gearad! :"> Skärp dig timmy, jag har Boots och gloves. Resten av min gear suger jag menar kolla min chest ffs... Redigerad 17 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Grattis! lvl30.. Bara 10 lvlar kvar till mount.. Gratis mount för den delen!! Göttish! Hur levlar du så snabbt? Minns att jag var på samma level som dig när du sa att du var 22, och nu är jag 24. Alla quests är ju så tråkiga. Och så hittar jag inte hälften av dem, exempelvis Stockade och Liutenant... Fan- ja, vad han nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts