Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Går ganska snabbt för mig att samla pengar, men sen ska jag på shoppingrunda på AH för att titta efter till exempel en Dagger, så hittar man ingen. Men ändå så tar man sig en titt på Lite kläder och sånt, så ser man något som är lite bättre än det man har, så köper man det. Det händer mig jätteofta, så jag har inte så mycket pengar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man köper banne med inte kläder!

Fall man är snygg så tar man upp från creeps och får rewards av Q's och sånt liknande

är bara på lvl 19 hitills, måste lira mer sen, ska lira hela dagen imorgon >_<

fall någon spelar på Dunemauld kan ni adda mig, Colan

Gött Jag å mina kompisar har skapat Guild och Tabard nu, fast tabarden blev lite mesig tyckte en av oss (inte mig) "Orcish Raiders" heter vi

ska BARA ha svenskar på vår guild, hare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah, har samlat pengar sedan lvl 30 och skitit i att köpa spells. Är nu på lvl 37 och har ungefär 40 guld. Kommer jag lyckas? :P:unsure: :">

Jag gjorde så att på level 37 eller 36 (kommer inte ihåg) så sket jag i quests, jag grindade ända vägen upp till level 40.

En extra bonus är om du har skinning så kan du även skinna dom du slaktar och sälja lädret tillsammans med resten av looten, man får några guld per runda om man vet var man ska leta... (Kan rekomendera raptorerna utanför Boulderfist Hall i Arathi Highlands, och stranden med sköldpaddor i Dustvallow March)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde så att på level 37 eller 36 (kommer inte ihåg) så sket jag i quests, jag grindade ända vägen upp till level 40.

En extra bonus är om du har skinning så kan du även skinna dom du slaktar och sälja lädret tillsammans med resten av looten, man får några guld per runda om man vet var man ska leta... (Kan rekomendera raptorerna utanför Boulderfist Hall i Arathi Highlands, och stranden med sköldpaddor i Dustvallow March)

Ja precis så man ska göra, grindade Yeti's igår, fick ihop 2½g på 1½h. + att jag fick 30 Heavy leather att använda till leatherworking :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Account: STELLHELL

Date of Ticket: 2005/03/15 15:06:41

Quest: Supplies To Auberdine

Greetings Stellan,

Thank you for notifying us about the problem listed above.

The bug which you have encountered is a known issue which our development team is aware of and will correct as soon as possible, however, for the time being this quest cannot be completed. If you encounter any bugs in the future, please submit another ticket including all the information which you think relevant.

Please do not hesitate to contact us by sending a request for help, in-game, should you require assistance again.

Please do not reply to this email as you will receive an automated response.

Regards,

English Game Master Team

Blizzard Europe

Känns bra o veta att man gjorde rätt för en gång skull.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lvl 38, vart ska jag grinda?  :P

Stranglethorn Vale eller Scarlet Monastery är rätt bra för den leveln. Jag gjorde monastery med en grupp och fick 2 blåa items och många bra gröna. Sålde allt på AH med över 20 g vinst. 20 g på bara 3-4 timmar. Visst, man kan fixa guld snabbare men inte på så låg level (~40)

Redigerad av Mr Johnson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Scarlet Monastery suger... det ända man vill ha där (om man är shaman eller warrior) är skölden, yxan, eller hjälmen.... Razorfen downs är rätt svår men kul och ger massa najs saker... annars är Desolace rätt bra, typ Alla elder coyotes droppar ju Short Blushy tails eller vare heter och de säljer man för typ 10-12 s styck till vendor, annars är earth elementals rätt bra eftersom de inte gör mycke skada, droppar massa stenar som man säljer till shooppen, deeprock salt och elemental earth som man säljer på AH

Edit: Är lvl 42 och spelar på Deathwing, Nagrosh orc hunter, har oxå en lvl 29 nightelf druid på Dragonmaw, Larodar

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor