StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 E de nÃ¥n som fattar hur fula tauren och troll tjejerna ser ut??? ps. jag hatar att de kostar pengar att köra de. Därför tänker jag inte köpa det!!! Är det nÃ¥gon som har tvingat dig? Tycker kvinnorna är lika fula som sina partners. Och vad spelar det för roll? Om du nu skulle köpt det, bara undvik dom karaktärerna dÃ¥.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Är det nÃ¥gon som har tvingat dig? Tycker kvinnorna är lika fula som sina partners. Och vad spelar det för roll? Om du nu skulle köpt det, bara undvik dom karaktärerna dÃ¥.. Jag känner pÃ¥ mig att han kommer att lira som alliance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 E de nÃ¥n som fattar hur fula tauren och troll tjejerna ser ut??? ps. jag hatar att de kostar pengar att köra de. Därför tänker jag inte köpa det!!! Iofs sÃ¥ är taurerna dom tuffaste i hela spelet. Eller du kanske bara menade tjejerna. Killarna är iaf jävligt stora o jävligt biffiga. Om jag kör horde i retailen sÃ¥ kommer det bli en taur iaf. SÃ¥ nu vet ni det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Jag ska köra Undead Warlock.. Mums! *edit* Fixar sÃ¥ detta blir officiella WoW topicen. SÃ¥ slipper vi massa olika topics i framtiden. Redigerad 8 februari, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Postar länken till min Video här ocksÃ¥, inget fel med det hoppas jag :"> Kolla musik videon jag gjorde med en massa olika klipp ifrÃ¥n WoW här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Postar länken till min Video här ocksÃ¥, inget fel med det hoppas jag :"> Kolla musik videon jag gjorde med en massa olika klipp ifrÃ¥n WoW här! Den är sÃ¥ underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Kan nÃ¥gon förklara vad de här world of warcraft gÃ¥r ut pÃ¥? När jag ser screens frÃ¥n spelet i PC-gamer ser det ut som ett spel som disney gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Kan nÃ¥gon förklara vad de här world of warcraft gÃ¥r ut pÃ¥? När jag ser screens frÃ¥n spelet i PC-gamer ser det ut som ett spel som disney gjort Har du aldrig lirat Warcraft? Gillar du WC och/eller MMORPG kommer du älska WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag undrar om alla kan ha husdjur för det verkar va jävligt fett? Skyddar husdjuren dÃ¥? Sen är örn, riddjur osv husdjur, Ja men kan alla karaktärerna ha husdjur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ja, alla kan ha riddjur. Och Nästal alla har olika. Bara dvärgar och humans som har samma vad jag kommer pÃ¥. Man kan köpa dom efter lvl 40 och dom kostar en hel del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag undrar om alla kan ha husdjur för det verkar va jävligt fett? Skyddar husdjuren dÃ¥? Sen är örn, riddjur osv husdjur, Ja men kan alla karaktärerna ha husdjur? Alla kan ha djur att rida pÃ¥, som hästar. Men det är bara Hunters som kan ha husdjur som följer med och attackerar. Sen finns det ocksÃ¥ "mini-husdjur", som typ ugglor eller kaniner som alla kan ha, men de gör ingen nytta, det bara följer efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Och sÃ¥ glider jag in o säga vad samtliga raser rider pÃ¥! Human - Häst Dwarf - Get Night Elf - Katt Gnome - PippifÃ¥gelrobot Orc - Varg Taur - Kodo Troll - Raptor Undead - Skeletthäst Dock sÃ¥ fÃ¥r ju paladiner och warlocks GRATIS mount (riddjur). Paladiner rider pÃ¥ hästar med kjol (ser det ut som iaf ) och warlocksarna rider pÃ¥ hästar med brinnande hovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Urkas: Att night-elves rider pÃ¥ katter lÃ¥ter lite konstigt, snarare sabeltandade tigrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Urkas: Att night-elves rider pÃ¥ katter lÃ¥ter lite konstigt, snarare sabeltandade tigrar Sabeltandade tigrar = stora katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 FrÃ¥n webhallen: "8/2 Vivendi Sverige har idag meddelat oss att servrarna kommer att öppnal pÃ¥ fredag kl. 00.00" ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 FrÃ¥n webhallen: "8/2 Vivendi Sverige har idag meddelat oss att servrarna kommer att öppnal pÃ¥ fredag kl. 00.00" (w00t) Wiiiie! 1 dag kvar.. Längtar som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 NÃ¥n mer som ska hämta sitt 00.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 NÃ¥n mer som ska hämta sitt 00.00? EB Games öppnar 10.00 här i Jkpg.. Men eftersom jag mÃ¥ste gÃ¥ pÃ¥ en rutten Linux lektion sÃ¥ kommer jag inte vara hemma förens 15.00 sÃ¥ det gör inget om jag fÃ¥r hämta det klockan 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 EB Games öppnar 10.00 här i Jkpg.. Men eftersom jag mÃ¥ste gÃ¥ pÃ¥ en rutten Linux lektion sÃ¥ kommer jag inte vara hemma förens 15.00 sÃ¥ det gör inget om jag fÃ¥r hämta det klockan 10. Ja men dem börjar inte sälja försänn 00.00 Samma sak med Ebgames och tradition här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martin14 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Fick mitt World of warcraft pÃ¥ posten idag en dag innan det släpps Men kan inte börja spela förrän pÃ¥ fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts