Ante_freeman Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Så du tar inte shamans när jag som warrior tar dom? Allt beror väl på hur bra man är i PVP/duel Edit:Kan man köpa grejerna till warrior q (den man får 2h vapen)? lr iallafall Rooten Redigerad 16 april, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Allt beror väl på hur bra man är i PVP/duel Edit:Kan man köpa grejerna till warrior q (den man får 2h vapen)? lr iallafall Rooten Du kan köpa liferoot och charms-grejerna på AH. Dock behöver du skaffa Bloodscalp tusks själv som droppas av Bloodscalp humanoiderna i STV norr om grom´gol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Så du tar inte shamans när jag som warrior tar dom? Shamaner är väldigt starka om man kan köra dem, det beror vem som sitter bakom ratten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Shamaner är väldigt starka om man kan köra dem, det beror vem som sitter bakom ratten.. Japp som sagt Det vet ju du Mr.Magic om , Nu när jag är 60 så ska jag bara köra AV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Blev själv level 60 i lördags .. så första gången jag döda drakki droppades Beaststalker Tunic hade ingen annan med så jag fick den Ska bara fixa shoulders.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Ajuste jag gjorde Strat Scarlet idag och fick följande drops: Shadowcraft Bracers, Lightforge Gauntlets och Seven of Portals. Hur mycket kan jag sälja dom för på AH ? Så det blev en lyckad run, skaffade även Bindings of Elements igår. Redigerad 16 april, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Japp som sagt Det vet ju du Mr.Magic om , Nu när jag är 60 så ska jag bara köra AV Nej det vet jag inte eftersom du tog c.a 50% av mitt liv innan du dog sisst, Pure 1on1 Edit: Du var en lvl högre än mig då också xD @Antefreeman: Kanske lite eftersom en liten 6 åring kanske inte skulle ta mig i duel(pvp eftersom jag är ally) men det beror ju mest på armor, weapons o.s.v. Redigerad 17 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ajuste jag gjorde Strat Scarlet idag och fick följande drops: Shadowcraft Bracers, Lightforge Gauntlets och Seven of Portals. Hur mycket kan jag sälja dom för på AH ? Så det blev en lyckad run, skaffade även Bindings of Elements igår. På Doomhammer så är priserna på LF Gauntlets löjliga, 200g min rumpa. Förövrigt tycker jag att man inte behöver några skills för att lira shaman, gjorde en shaman på testservern och jag praktiskt taget spöade skiten ur allt och alla (nästan). Och jag kan spöa shamaner, men som sagt, det spelar ju en viss roll vem som sitter vid ratten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nej det vet jag inte eftersom du tog c.a 50% av mitt liv innan du dog sisst, Pure 1on1 Edit: Du var en lvl högre än mig då också xD @Antefreeman: Kanske lite eftersom en liten 6 åring kanske inte skulle ta mig i duel(pvp eftersom jag är ally) men det beror ju mest på armor, weapons o.s.v. Jag vet, det var ett skämt Men nu kommer jag att äga dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nu blir det mycket postande här.. sidan 299 - vem får 300? Tippar thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 På Doomhammer så är priserna på LF Gauntlets löjliga, 200g min rumpa. Förövrigt tycker jag att man inte behöver några skills för att lira shaman, gjorde en shaman på testservern och jag praktiskt taget spöade skiten ur allt och alla (nästan). Och jag kan spöa shamaner, men som sagt, det spelar ju en viss roll vem som sitter vid ratten. OH SHIT! Hoppas jag kan sälja dom för nästan lika mycket, jag har ju bara haft 30g på sistonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Droppat leatherworking och skaffat herbalism istället, pengar ftw! Aja, 300g kvar till epic mount ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Droppat leatherworking och skaffat herbalism istället, pengar ftw! Aja, 300g kvar till epic mount ^^ Skinning ftw. Skinna elite drakar osv, droppar bra leather som man kan sälja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Får man ta hjälp för o döda den där lvl 40 elite i warrior q? Edit:nej jag fick inte 300 Redigerad 17 april, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Kommit fram till en sak.. Paladin äger i PVP 4poster till sen e de 300 Redigerad 17 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 De ska byta server på min server och det verkar som jag ska spela om 37 lvl:s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 De ska byta server på min server och det verkar som jag ska spela om 37 lvl:s. Rätt åt dig. (KÖP SPELET) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) MM privat servrar är olagligt gizmo kommer posta efter mig Redigerad 17 april, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Rätt åt dig. (KÖP SPELET) Hoppas att servern blir då Burning Crusade. Kommer inte betala för att spela på servrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hoppas att servern blir då Burning Crusade. Kommer inte betala för att spela på servrarna. Hur kan den bli Burning Crusade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts