Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Japp som sagt :rolleyes:

Det vet ju du Mr.Magic om :lol: , Nu när jag är  60 så ska jag bara köra AV  :lol:

Nej det vet jag inte eftersom du tog c.a 50% av mitt liv innan du dog sisst, Pure 1on1 ^_^

Edit: Du var en lvl högre än mig då också xD

@Antefreeman: Kanske lite eftersom en liten 6 åring kanske inte skulle ta mig i duel(pvp eftersom jag är ally) men det beror ju mest på armor, weapons o.s.v.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajuste jag gjorde Strat Scarlet idag och fick följande drops: Shadowcraft Bracers, Lightforge Gauntlets och Seven of Portals.

Hur mycket kan jag sälja dom för på AH ?

Så det blev en lyckad run, skaffade även Bindings of Elements igår.

På Doomhammer så är priserna på LF Gauntlets löjliga, 200g min rumpa.

Förövrigt tycker jag att man inte behöver några skills för att lira shaman, gjorde en shaman på testservern och jag praktiskt taget spöade skiten ur allt och alla (nästan). Och jag kan spöa shamaner, men som sagt, det spelar ju en viss roll vem som sitter vid ratten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det vet jag inte eftersom du tog c.a 50% av mitt liv innan du dog sisst, Pure 1on1 :lol:

Edit: Du var en lvl högre än mig då också xD

@Antefreeman: Kanske lite eftersom en liten 6 åring kanske inte skulle ta mig i duel(pvp eftersom jag är ally) men det beror ju mest på armor, weapons o.s.v.

Jag vet, det var ett skämt :rolleyes:

Men nu kommer jag att äga dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På Doomhammer så är priserna på LF Gauntlets löjliga, 200g min rumpa.

Förövrigt tycker jag att man inte behöver några skills för att lira shaman, gjorde en shaman på testservern och jag praktiskt taget spöade skiten ur allt och alla (nästan). Och jag kan spöa shamaner, men som sagt, det spelar ju en viss roll vem som sitter vid ratten.

OH SHIT!

Hoppas jag kan sälja dom för nästan lika mycket, jag har ju bara haft 30g på sistonde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor