Nerheden Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag är Horde! Vart kan man få tag i Frolic lord Edit:Förrutom AH The butcher är world drop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 The butcher är world drop. Innebär ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Innebär ? Att den kan droppas av vilken mob som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Okej! Nån som vet nå bra Farming ställe känner att jag har lite cash i plånboken vill börja farma till Mount! Hehe, vänta tills du är 37, jag har 90g atm (fått 80g på 1 dag)....Gå till Badlands och grinda Rock Elementals. Sålde 20 Elemental Earth för typ 10g stack och det droppas stenar som säljs för nice också. Edit: allt utom Elemental Earth aäljer du te vendor, bara så du vet. Redigerad 15 april, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Hehe, vänta tills du är 37, jag har 90g atm (fått 80g på 1 dag)....Gå till Badlands och grinda rock elementals. Sålde 20 elemental earth för typ 10g stack och det droppas stenar som säljs för nice också. Hehe det sa min GM också så jag ska inte börja samla riktigt än? Btw har precis lärt mig berserker stance ! Kolla bild, han vill ha cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Hehe det sa min GM också så jag ska inte börja samla riktigt än? Btw har precis lärt mig berserker stance ! Kolla bild, han vill ha cola Du kör väl fortfarande Battle Stance när du huntar? precis när jag fick berserk på min så använde jag alltid, alla monster tog typ 75% health med den på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Du kör väl fortfarande Battle Stance när du huntar? precis när jag fick berserk på min så använde jag alltid, alla monster tog typ 75% health med den på. Dunno, Jag har inte dödat nåt sen jag fick den stanceen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Healadin igen.. lvl27 nu.. Dingar antagligen om 30 minuter eller nått. Paladins går fan snabbt att lvla med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Healadin igen.. lvl27 nu.. Dingar antagligen om 30 minuter eller nått. Paladins går fan snabbt att lvla med! *bild* Stockade ftw? =P edit: varför kör du flash heal? ^^ Redigerad 16 april, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Healadin igen.. lvl27 nu.. Dingar antagligen om 30 minuter eller nått. Paladins går fan snabbt att lvla med! *Stor bild* Vad är det för konstig grön bar du har med massa healing spells? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 MAFIA_KING: För att han skulle få full hp Knarkuzz: Slänger upp den när jag ska heala Discord Action Bars ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Healadin igen.. lvl27 nu.. Dingar antagligen om 30 minuter eller nått. Paladins går fan snabbt att lvla med! Bild. Den där saken ser ut som Mini Me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Den där saken ser ut som Mini Me... Haha xD Gnomes är fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Haha xD Gnomes är fula Male ja =) Female är sööööta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Male ja =) Female är sööööta =) Bah hängpattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Gjorde nyss en quest kedja på ungefär 22 delar.. Totalt fick jag ~22 000xp Jaina's Signet Ring samt 1.3g! Skit bra på lvl28 =) 4000xp kvar till lvl29 Redigerad 16 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Inte hur lätt som helst... Btw Shaman äger Pally Rofl du skojar? Palan tar sönder totems lätt och sen sparkar han skiten ur shamanen, shaman har ju högre dps men palan kan heala, om shamanen försöker heala är det bara lägga en Hammer of justice eller w/e den heter och om det skulle bli kritiskt är det ju bara att kasta en sköld på sig själv, så nej shaman tar inte pala. -.-' @Epic pala tar epic warrior: Ja kanske det men vem är imba och vem är inte? Btw jag blev rank 7 i onsdags ^^ Redigerad 16 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Rofl du skojar? Palan tar sönder totems lätt och sen sparkar han skiten ur shamanen, shaman har ju högre dps men palan kan heala, om shamanen försöker heala är det bara lägga en Hammer of justice eller w/e den heter och om det skulle bli kritiskt är det ju bara att kasta en sköld på sig själv, så nej shaman tar inte pala. -.-' ..och då beror det ju litegranna på hur skillad shamanen/palan är. MAFIA_KING: Holy Light på en mage med så mycket hp kvar? Nänä, tacka vet jag Flash Light med tanke på att en mage inte har så mycket hp, och en Flash Light borde ge tillbaka hyfsat med hp åt en mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 ..och då beror det ju litegranna på hur skillad shamanen/palan är. MAFIA_KING: Holy Light på en mage med så mycket hp kvar? Nänä, tacka vet jag Flash Light med tanke på att en mage inte har så mycket hp, och en Flash Light borde ge tillbaka hyfsat med hp åt en mage. Fast nu kastade jag ju de på en Warrior Fast jo, det är störigt när andra kastar Holy light när man bara behöver en Flash.. mana waste =/ Men men, kastade den så att han skulle få full hp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 ..och då beror det ju litegranna på hur skillad shamanen/palan är. MAFIA_KING: Holy Light på en mage med så mycket hp kvar? Nänä, tacka vet jag Flash Light med tanke på att en mage inte har så mycket hp, och en Flash Light borde ge tillbaka hyfsat med hp åt en mage. Så du tar inte shamans när jag som warrior tar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts