Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Okej! Nån som vet nå bra Farming ställe känner att jag har lite cash i plånboken  -_-  vill börja farma till Mount!

Hehe, vänta tills du är 37, jag har 90g atm (fått 80g på 1 dag)....Gå till Badlands och grinda Rock Elementals. Sålde 20 Elemental Earth för typ 10g stack och det droppas stenar som säljs för nice också.

Edit: allt utom Elemental Earth aäljer du te vendor, bara så du vet.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, vänta tills du är 37, jag har 90g atm (fått 80g på 1 dag)....Gå till Badlands och grinda rock elementals. Sålde 20 elemental earth för typ 10g stack och det droppas stenar som säljs för nice också.

Hehe det sa min GM också B) så jag ska inte börja samla riktigt än? Btw har precis lärt mig berserker stance :o !

Kolla bild, han vill ha cola -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte hur lätt som helst...

Btw Shaman äger Pally

Rofl du skojar? Palan tar sönder totems lätt och sen sparkar han skiten ur shamanen, shaman har ju högre dps men palan kan heala, om shamanen försöker heala är det bara lägga en Hammer of justice eller w/e den heter och om det skulle bli kritiskt är det ju bara att kasta en sköld på sig själv, så nej shaman tar inte pala. -.-'

@Epic pala tar epic warrior: Ja kanske det men vem är imba och vem är inte?

Btw jag blev rank 7 i onsdags ^^

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rofl du skojar? Palan tar sönder totems lätt och sen sparkar han skiten ur shamanen, shaman har ju högre dps men palan kan heala, om shamanen försöker heala är det bara lägga en Hammer of justice eller w/e den heter och om det skulle bli kritiskt är det ju bara att kasta en sköld på sig själv, så nej shaman tar inte pala. -.-'

..och då beror det ju litegranna på hur skillad shamanen/palan är.

MAFIA_KING: Holy Light på en mage med så mycket hp kvar? Nänä, tacka vet jag Flash Light med tanke på att en mage inte har så mycket hp, och en Flash Light borde ge tillbaka hyfsat med hp åt en mage.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MAFIA_KING: Holy Light på en mage med så mycket hp kvar? Nänä, tacka vet jag Flash Light med tanke på att en mage inte har så mycket hp, och en Flash Light borde ge tillbaka hyfsat med hp åt en mage.

Fast nu kastade jag ju de på en Warrior :lol: Fast jo, det är störigt när andra kastar Holy light när man bara behöver en Flash.. mana waste =/ Men men, kastade den så att han skulle få full hp ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tar inte shamans när jag som warrior tar dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor