tommy killer Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ligger pvp arenan eller va den heter i STV? Vart ska en 30 warrior var nånstans? Vet ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ligger pvp arenan eller va den heter i STV? Vart ska en 30 warrior var nånstans? Gurubashi Arena en bit under Booty Bay Arathi Highlands, Southshore osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Är det sant att burning crusaders kommer ut tidigast i oktober ? för en som jobbade i Tradition/EB games sa det Vad jag vet så kommer den i Juni Fick Peacekeeper Boots idag, tack Jek'Lik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Körde precis UBRS, whipar på drakarna för roguen inte kunde gå i stealth som en normal människa. Fick även 300 i skinning idag. Redigerad 14 april, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Körde en MC runda idag, och inte en enda jävla nightslayer drop. Jaja, 129 dkp fick man iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Hur tamar man ett djur. Min kompis vet inte hur man gör och han är lvl 10 hunter. När jag spelade på privat server för länge sen tog dom bort så man inte kunde ha pet när man var hunter för att dom inte lyckades göra så att man bara kunde tama pet som var din lvl eller nått. (KÖP SPELET!) btw får man äns prata om privat servrar här? det är ju samma sak som wares.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 När jag spelade på privat server för länge sen tog dom bort så man inte kunde ha pet när man var hunter för att dom inte lyckades göra så att man bara kunde tama pet som var din lvl eller nått. (KÖP SPELET!) btw får man äns prata om privat servrar här? det är ju samma sak som wares.... Vet inte, men jag tycker det borde förbjudas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ding lvl26 http://img158.imageshack.us/img158/6373/wowscrnsoooooooooooooohot09cb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Kan man göra om sina talents? Om man kan hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ja det kan man. man går till sin trainer och säger att man vill reseta sina talents det kostar 1 g första gången sen 5 g sen 10 sen 15 sen 20 osv tills 45g tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Vet inte, men jag tycker det borde förbjudas. Då borde allt snack på forumet nästan förbjudas. Tror du verkligen att alla köper sina spel här eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Då borde allt snack på forumet nästan förbjudas. Tror du verkligen att alla köper sina spel här eller? Kanske inte, men alla har ju iallafall köpt wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Kanske inte, men alla har ju iallafall köpt wow Jag lirar på en privat server men har lånat skivorna från en kompis som lirade WoW innan(tror att han har börjat igen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag lirar på en privat server men har lånat skivorna från en kompis som lirade WoW innan(tror att han har börjat igen). Okej! Nån som vet nå bra Farming ställe känner att jag har lite cash i plånboken vill börja farma till Mount! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Okej! Nån som vet nå bra Farming ställe känner att jag har lite cash i plånboken vill börja farma till Mount! LvL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) LvL? Jag är 30 Edit:Är det bättre med Bow än Gun? Redigerad 15 april, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag är 30 Edit:Är det bättre med Bow än Gun? Dra till Duskwood om du är Alliance annars vet jag ej mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Dra till Duskwood om du är Alliance annars vet jag ej mer. Jag är Horde! Vart kan man få tag i Frolic lord Edit:Förrutom AH Redigerad 15 april, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag är Horde! Vart kan man få tag i Frolic lord Edit:Förrutom AH Tja, kollar du under infon på vapnet där det står "Dropped by" så kanske du får veta, annars kan du ju läsa kommentarerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Tja, kollar du under infon på vapnet där det står "Dropped by" så kanske du får veta, annars kan du ju läsa kommentarerna... OKej! tänkte inte på det Edit:F*n den dropas bara i SM står det men man kan ju hitta den i nån annan instance, Som min kompis han gjorde RFK med en 60 och 60 sa du får ta allt du ser och på sista bossen får han en epic sköld för lvl 57 , Fast han var smidig o sälja den för 100G fast en annan som har en 60 sa att den brukar ligga på 700-800G . Tror den hette typ Skull flame shield Edit2:ÄR det bättre för en rogue och ha pilbåge än kastknivar? Alla säger att Bow är bättre än Gun till warrior stämmer det ? Edit3:Hehe fan va schysst Frolic lord! Redigerad 15 april, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts