Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hur tamar man ett djur. Min kompis vet inte hur man gör och han är lvl 10 hunter.

När jag spelade på privat server för länge sen tog dom bort så man inte kunde ha pet när man var hunter för att dom inte lyckades göra så att man bara kunde tama pet som var din lvl eller nått. (KÖP SPELET!) btw får man äns prata om privat servrar här? det är ju samma sak som wares....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag spelade på privat server för länge sen tog dom bort så man inte kunde ha pet när man var hunter för att dom inte lyckades göra så att man bara kunde tama pet som var din lvl eller nått. (KÖP SPELET!) btw får man äns prata om privat servrar här? det är ju samma sak som wares....

Vet inte, men jag tycker det borde förbjudas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, kollar du under infon på vapnet där det står "Dropped by" så kanske du får veta, annars kan du ju läsa kommentarerna...

OKej! tänkte inte på det (w00t)

Edit:F*n den dropas bara i SM står det men man kan ju hitta den i nån annan instance, Som min kompis han gjorde RFK med en 60 och 60 sa du får ta allt du ser och på sista bossen får han en epic sköld för lvl 57 (w00t), Fast han var smidig o sälja den för 100G fast en annan som har en 60 sa att den brukar ligga på 700-800G :) . Tror den hette typ Skull flame shield

Edit2:ÄR det bättre för en rogue och ha pilbåge än kastknivar? Alla säger att Bow är bättre än Gun till warrior stämmer det :P ?

Edit3:Hehe fan va schysst Frolic lord! :P

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor