Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Stonetalon mountains ligger i Kalimdor, söder om Ashenvale, nordväster om The Barrens. Stormwind Stockades är en instance i Stormwind. Ingången hittar du norr om The Mage Quarter Tack. Men hur i allsin dar kommer man till Kalimdor? L'Editation: Och var norr om The Mage Quarter? The Park? :"> Redigerad 14 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Hehe, tre horde var i StormWind City och dödade vakter i mängder, och sket i Alliance sålänge de inte attackerade. Jag stod lydigt brevid och lootade allt som vakterna tappade. Tjänade 7 guld, 68 silver och 23 runecloth värda 4 silver styck. Varför sparas alla screenshots i TGA- format? Går det att ändra? ... Självklart passade jag på att sitta i en av deras knä. Make love, not war. Jag får förresten vänta med The Deadmines. Lite för svårt. Men när jag gör den, gör jag Underground Assault samtidigt, två flugor i en smäll, hihi. Jag håller på och skapa en svensk guild, förövrigt. Jokers of Sweden. Har fått med en level 65 och två level 255. Tihi. Kolla Curse efter en mod som heter WoW Screenshot Manager, den konverterar om alla TGA-filer tll JPG. Ändring: Om du vill till Kalimdor så drar du till Wetlands och tar en båt över till Auberdine eller Theramore Isle. Redigerad 14 april, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Edit: Seal of Command äger btw.. Critta 193 med vanliga skadan och 196 med holy attacken SoC crits ftw! Brukar critta 500-800 holy skada + 300-500 vanlig skada btw, har fått byta namn nu, så numera heter jag Marky (på forumet alltså, inte i WoW) Redigerad 14 april, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Kolla Curse efter en mod som heter WoW Screenshot Manager, den konverterar om alla TGA-filer tll JPG. Ändring: Om du vill till Kalimdor så drar du till Wetlands och tar en båt över till Auberdine eller Theramore Isle. Leta lite lätt och hitta den är lite lät lat ! Nån som kan hjälpa mig hita den för jag har en bild där jag såg typ 5-6st lvl 25 ally mobs på mount, Elite ! I södra barrems BTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Leta lite lätt och hitta den är lite lät lat ! Nån som kan hjälpa mig hita den för jag har en bild där jag såg typ 5-6st lvl 25 ally mobs på mount, Elite ! I södra barrems BTW . http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=238 Tanka den. Lägg i den i din wow mapp, starta programet, innan du trycker convert så ta bort adjust lightning saken. Det förstör bilden ganska mycket. Redigerad 14 april, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Hur fungerar Mind Vision? Redigerad 14 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Hur fungerar Mind Vision? Om jag inte minns fel så får de "röda" mobsen kortare aggro range, dvs du kan gå närmare utan att dom attackerar dig. Ska börja göra strat scarlet rundor och kräva alla righteous orbs så jag får epic mount nån gång ^^ Behöver "bara" 350g till Redigerad 14 april, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 . http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=238 Tanka den. Lägg i den i din wow mapp, starta programet, innan du trycker convert så ta bort adjust lightning saken. Det förstör bilden ganska mycket. Tanka den här istället - http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=419. Den förstör inte kvaliten på bilderna som andra program ofta gör. Föresten är de där eliterna på mounts inget speciellt. Man ser dem rätt så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Tanka den här istället - http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=419. Den förstör inte kvaliten på bilderna som andra program ofta gör. Föresten är de där eliterna på mounts inget speciellt. Man ser dem rätt så ofta. Jaha okej trodde jag hitat nå coolt hehe! En kompis hade varit i thousend needels* och där kom det några insekter eller nåt och invadera änder det också ofta? Edit: Kan horde göra Stockade? är det som gnomeregan att man typ teleproteras från BB? Redigerad 14 april, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Jaha okej trodde jag hitat nå coolt hehe! En kompis hade varit i thousend needels* och där kom det några insekter eller nåt och invadera änder det också ofta? Edit: Kan horde göra Stockade? är det som gnomeregan att man typ teleproteras från BB? Tror att horde kan göra den.. Om ni springer igenom SW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Tror att horde kan göra den.. Om ni springer igenom SW hehe Okej ska prova nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Om jag inte minns fel så får de "röda" mobsen kortare aggro range, dvs du kan gå närmare utan att dom attackerar dig. Nä, det är väl Mind Soothe? Jag lärde mig just Mind Vision och testade den på min trainer. Med den ska man kunna se genom offrets ögon, men ingenting hände. Såhär blir det. Jag slänger spellen på valfri person, sedan verkar nästan alla i min omgivning ha fått den på sig. Och om jag tar musen över den ser det ut såhär. http://img510.imageshack.us/img510/5528/wtf8th.jpg Redigerad 14 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Tanka den här istället - http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=419. Den förstör inte kvaliten på bilderna som andra program ofta gör. Föresten är de där eliterna på mounts inget speciellt. Man ser dem rätt så ofta. Alltså det blir samma kvalite på bilden när man tar bort adjust image skitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 En liten fin bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Nä, det är väl Mind Soothe? Jag lärde mig just Mind Vision och testade den på min trainer. Med den ska man kunna se genom offrets ögon, men ingenting hände. Såhär blir det. Jag slänger spellen på valfri person, sedan verkar nästan alla i min omgivning ha fått den på sig. Och om jag tar musen över den ser det ut såhär. http://img510.imageshack.us/img510/5528/wtf8th.jpg Private WoW servrar är extrem buggigt.. 50% av spelet funkar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Private WoW servrar är extrem buggigt.. 50% av spelet funkar ej Vad är det som ska hända då? Hur ska den fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vad är det som ska hända då? Hur ska den fungera? Kameran flyttas till offrets kropp.. Du liksom ser genom hans ögon.. typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Funkar inte.. Gizzy goes healbot http://img436.imageshack.us/img436/7449/wo...061849437ob.jpg Najs, min IRL-polare kallas Gizzy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Är det sant att burning crusaders kommer ut tidigast i oktober ? för en som jobbade i Tradition/EB games sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 En liten fin bild. Ligger pvp arenan eller va den heter i STV? Vart ska en 30 warrior var nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts