Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Har en fråga angånde att skaffa en guild. Om jag säger till min kompis att logga in med alla sina gubbar(som finns på ett o samma acc) funkar det då även om min kompis skriver på pappret fast med alla sin gubbar. För det står unic name men det står inte något om att om en char skriver på och guilden får de 9 namnen så e alla charens på ett o samma acc med i den. Mycket skrivet men hoppas att ni fattar.

EDIT: Går det att skriva på pappret med olika chars från samma acc? Detta handlar om guild creation.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, tre horde var i StormWind City och dödade vakter i mängder, och sket i Alliance sålänge de inte attackerade. Jag stod lydigt brevid och lootade allt som vakterna tappade. Tjänade 7 guld, 68 silver och 23 runecloth värda 4 silver styck.

Varför sparas alla screenshots i TGA- format? Går det att ändra?

... Självklart passade jag på att sitta i en av deras knä. Make love, not war.

Jag får förresten vänta med The Deadmines. Lite för svårt. Men när jag gör den, gör jag Underground Assault samtidigt, två flugor i en smäll, hihi.

Jag håller på och skapa en svensk guild, förövrigt. Jokers of Sweden. Har fått med en level 65 och två level 255. Tihi.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vann mina Bracers of Valor på Auction, har 3 delar i Battlegear of valor, yaay.. senare idag ska ja hänka på till BRD för att hjälpa en polare så han kan smälta sitt dark iron, tänkte även köra nåt mera strat run nån dag fram över, även Scholomance, vill ha Valor gloves o Helm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lvl22! =)

Hittat ett rikigt najsigt ställe i Duskwood med lvl22 mobs.. Dom spawnar på 5-40sec, droppar 30-60c samt en massa gråa items! ;) 157xp/mob

Edit: Seal of Command äger btw.. Critta 193 med vanliga skadan och 196 med holy attacken ^_^

Edit2: gick en bit norrut och hitta ett nytt ställe med lvl23-24 mobs, lite mer coppar droppar dom, men bäst, 174xp/mob.. lvl22-23 kommer ta ca 1.4 timmar ^_^

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh, jag hittar verkligen dåligt... Vart ligger Stonetalon och The Stormwind Stockade?

Stonetalon mountains ligger i Kalimdor, söder om Ashenvale, nordväster om The Barrens.

Stormwind Stockades är en instance i Stormwind. Ingången hittar du norr om The Mage Quarter

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor