Mark Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Men vad barnsliga ni är. Låt honom spela på privat server om han vill, vad är problemet? KÖP SPELET!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vilka fiender droppar mest Woolen Cloth? Ja, det måste ju vara möjligt för en lvl 18 att döda dem också. Mosshide Gnoll har den bästa dropraten för att vara en vanlig mob, 38.3% dropchans.. http://www.thottbot.com/?n=369843 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag dingade 60 i söndags Har även skaffat Cord Of Elements och nästan exalted med AV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Har en fråga angånde att skaffa en guild. Om jag säger till min kompis att logga in med alla sina gubbar(som finns på ett o samma acc) funkar det då även om min kompis skriver på pappret fast med alla sin gubbar. För det står unic name men det står inte något om att om en char skriver på och guilden får de 9 namnen så e alla charens på ett o samma acc med i den. Mycket skrivet men hoppas att ni fattar. EDIT: Går det att skriva på pappret med olika chars från samma acc? Detta handlar om guild creation. Redigerad 13 april, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag dingade 60 i söndags Har även skaffat Cord Of Elements och nästan exalted med AV. Grattis. Själv farmar man också rep med av. Går ganska snabbt nu när de har ändrat rep saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Någon som kan hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Någon som kan hjälpa mig. Jag tror att det funkar. @Knarkuzz: Tack Någon som kan säga ett bra ställe att skaffa pengar på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag tror att det funkar. @Knarkuzz: Tack Någon som kan säga ett bra ställe att skaffa pengar på ? Ok, ska prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag tror att det funkar. @Knarkuzz: Tack Någon som kan säga ett bra ställe att skaffa pengar på ? Jag känade 68g på 2,5 timme i winterspring.. döda allt du ser som rör sig, som du kan döda förstås, o sen sälj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag känade 68g på 2,5 timme i winterspring.. döda allt du ser som rör sig, som du kan döda förstås, o sen sälj Haha, att du orkar. Så du springer bara fram till första bästa mob och dödar? Hmm, kanske man ska prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Någon som kan hjälpa mig. Funkar inte.. Gizzy goes healbot http://img436.imageshack.us/img436/7449/wowscrnshot0413061849437ob.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Haha, att du orkar. Så du springer bara fram till första bästa mob och dödar? Hmm, kanske man ska prova. Precis, och nej jag orkar inte, jag vill bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Precis, och nej jag orkar inte, jag vill bara Hmm, men 70g på 2 timmar är ganska bra. Sen får man också andra drops. Måste jag prova i morron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Hmm, men 70g på 2 timmar är ganska bra. Sen får man också andra drops. Måste jag prova i morron. Jag sade 68g på två och en halv timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Eller så fixar man bara en grupp och dödar elite demonerna längst ner i Winterspring och hoppas på Eye of the Shadow. Har sett den droppas 3 gånger men aldrig vunnit den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Hehe, tre horde var i StormWind City och dödade vakter i mängder, och sket i Alliance sålänge de inte attackerade. Jag stod lydigt brevid och lootade allt som vakterna tappade. Tjänade 7 guld, 68 silver och 23 runecloth värda 4 silver styck. Varför sparas alla screenshots i TGA- format? Går det att ändra? ... Självklart passade jag på att sitta i en av deras knä. Make love, not war. http://img74.imageshack.us/img74/9108/wow36hx.jpg Jag får förresten vänta med The Deadmines. Lite för svårt. Men när jag gör den, gör jag Underground Assault samtidigt, två flugor i en smäll, hihi. Jag håller på och skapa en svensk guild, förövrigt. Jokers of Sweden. Har fått med en level 65 och två level 255. Tihi. Redigerad 14 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vann mina Bracers of Valor på Auction, har 3 delar i Battlegear of valor, yaay.. senare idag ska ja hänka på till BRD för att hjälpa en polare så han kan smälta sitt dark iron, tänkte även köra nåt mera strat run nån dag fram över, även Scholomance, vill ha Valor gloves o Helm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Lvl22! =) Hittat ett rikigt najsigt ställe i Duskwood med lvl22 mobs.. Dom spawnar på 5-40sec, droppar 30-60c samt en massa gråa items! 157xp/mob Edit: Seal of Command äger btw.. Critta 193 med vanliga skadan och 196 med holy attacken Edit2: gick en bit norrut och hitta ett nytt ställe med lvl23-24 mobs, lite mer coppar droppar dom, men bäst, 174xp/mob.. lvl22-23 kommer ta ca 1.4 timmar Redigerad 14 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Eh, jag hittar verkligen dåligt... Vart ligger Stonetalon och The Stormwind Stockade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Eh, jag hittar verkligen dåligt... Vart ligger Stonetalon och The Stormwind Stockade? Stonetalon mountains ligger i Kalimdor, söder om Ashenvale, nordväster om The Barrens. Stormwind Stockades är en instance i Stormwind. Ingången hittar du norr om The Mage Quarter Redigerad 14 april, 2006 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts