Xemtoth Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vafalls?! Xemtoth har addat mig på MSN? Nu känner jag mig förföljd igen..*tar ett piller...faller ner på golvet* EDIT: Första texten jag fick se på Illuminati forumet: "Hakkar is dead. On 12/04/06 we finally did it, Hakkar was killed and now we have completed ZG. Great job guys." Ja.. Förlåt :'( kunde inte låta bli.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hur tamar man ett djur. Min kompis vet inte hur man gör och han är lvl 10 hunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hur tamar man ett djur. Min kompis vet inte hur man gör och han är lvl 10 hunter. Steg 1: Köp spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Steg 1: Köp spelet. Steg 2: Bara seriösa svar, tack! Men han klarade det precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Steg 2: Bara seriösa svar, tack! Men han klarade det precis. Jag måste få fråga.. Får man mindre information om vad man ska göra på quests o sånt på privatservrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag måste få fråga.. Får man mindre information om vad man ska göra på quests o sånt på privatservrar? Nej men min kompis e lite n00b angånde WoW. Jag måste hitta allt till honom m.m. GW e hans grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag måste få fråga.. Får man mindre information om vad man ska göra på quests o sånt på privatservrar? Antligen samma sak. Han är kanske inte fattar engelska så bra, eller läste han inte igenom quest logen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Antligen samma sak. Han är kanske inte fattar engelska så bra, eller läste han inte igenom quest logen. Han är bra på engelska men som sagt så läser han inte genom quest logen. Han e lite lat av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Körde Strat UD idag...av Ramsteins polare dropapde Belt of valor blev lite glad då, men inga glove drops av ramstein, bah 3 timmar åt helvete tycker man nästan Redigerad 13 april, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vilka fiender droppar mest Woolen Cloth? Ja, det måste ju vara möjligt för en lvl 18 att döda dem också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vilka fiender droppar mest Woolen Cloth? Ja, det måste ju vara möjligt för en lvl 18 att döda dem också. Typ, valfri humanoid som inte droppar linen eller bättre än wool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Typ, valfri humanoid som inte droppar linen eller bättre än wool. Okej. Var i Westfall finns Edwin VanCleef? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Okej. Var i Westfall finns Edwin VanCleef? Edwin VanCleef finns i Deadmines, som ligger i Moonbrook. Han är sista bossen i den instancen. Redigerad 13 april, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Edwin VanCleef finns i Deadmines, som ligger i Moonbrook. Han är sista bossen i den instancen. Okej, tack så mycket för hjälpen. Hoppsan, jag var ju t o m level 19. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Okej. Var i Westfall finns Edwin VanCleef? Lycka till och döda honom på lvl 19 eller 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Lycka till och döda honom på lvl 19 eller 20. Jo, gör du deadmines på lvl 40+ eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Körde Strat Scarlet idag, vi hade en utav dom sämsta tanken med oss. Han afkade lite då och då och sen skyllde han på oss att vi inte hjälpte/healade han. Han blev utbytt efter ca 30 minuter Fan, sista bossen droppade inget Lightforge. Aja, nytt försök ikväll då. Hade en liten pratstund med Xemtoth som var väldigt trevlig också, snackade nonsens och pratade om paladiner och warriors. Väldigt rogivande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jo, gör du deadmines på lvl 40+ eller? Klrade ensam The Deadmines på lvl 28. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Klrade ensam The Deadmines på lvl 28. Meh, om man är i grupp så är normal leveln runt 15-25 KÖP SPELET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Meh, om man är i grupp så är normal leveln runt 15-25 KÖP SPELET! Men vad barnsliga ni är. Låt honom spela på privat server om han vill, vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts