Nerheden Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Gear gör faktiskt ganska mycket när man kör duel osv. Har fått en 60 warrior av en polare som jag kan använda när jag vill. Massa epics, och han är rank 10 också. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/WoWScrnShot_041206_110108.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Gear gör faktiskt ganska mycket när man kör duel osv. Har fått en 60 warrior av en polare som jag kan använda när jag vill. Massa epics, och han är rank 10 också. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/WoWScrnShot_041206_110108.jpg Grattis eller vad jag ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Det är nåt fel på mig tror jag... Jag har kört sen i September, och min bästa gubbe är på Lvl 22..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Bara jag som inte kan logga in? står connected i ett jävla tag sen står det bara Disconnected from server.. lirade på Mazrigos tills idag vid 3-4 när servern gick ner.. @Blues: Nä man väljer bara vad man ska göra i wow, endel vill levla en del vill göra annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Gear gör faktiskt ganska mycket när man kör duel osv. Har fått en 60 warrior av en polare som jag kan använda när jag vill. Massa epics, och han är rank 10 också. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/WoWScrnShot_041206_110108.jpg NOOOOOOOOOOO! KREM KOM TILLBAKAA!!!! :'( Har han slutat helt? :'( Han var fan en av de första i TDD .. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 ROFL! min kompis som är 60 (han har Lord Alexanders Axe och bara en epic, o d är soulforge gloves) tog en full epic rogue igår, och det såg ju inte svårt ut direkt. Dålig rogue.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Mind FLAY! Specca prästen shadow idag! Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Mind FLAY! Specca prästen shadow idag! Underbart! Trodde inte du skulle gilla det.. Men shadowpräster är otroligt fittiga i PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 NOOOOOOOOOOO! KREM KOM TILLBAKAA!!!! :'( Har han slutat helt? :'( Han var fan en av de första i TDD .. :'( Omom, han är kvar helt. Bara att jag får spela med hans warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) FTW! Oooh, and btw: Eftersom jag är ny som hunter så .. mitt pet .. existerar inte längre. Kan varken calla det, revieva det eller nånting. Borta! Redigerad 12 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 FTW! Oooh, and btw: Eftersom jag är ny som hunter så .. mitt pet .. existerar inte längre. Kan varken calla det, revieva det eller nånting. Borta! Ehum... existerar ditt pet inte för du är ny med hunter? :S jag e ny med min hunter o mitt pet existerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Ehum... existerar ditt pet inte för du är ny med hunter? :S jag e ny med min hunter o mitt pet existerar Nja, jag är 53 hunter men har nyss fått TILLGÅNG acountet. Uhm, den är borta. Redigerad 13 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 har nyss fått acountet. Fått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Fått? Blah, fel uttryckts. Just fått TILLGÅNG till acountet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Blah, fel uttryckts. Just fått TILLGÅNG till acountet Tihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 FTW! Oooh, and btw: Eftersom jag är ny som hunter så .. mitt pet .. existerar inte längre. Kan varken calla det, revieva det eller nånting. Borta! Säker på att du har ett då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Yey gjorde massa dm east runs med några i guilden idag =9 då fick ja ett blått svärd, en blå pilbåge och felhide cap imorn ska jag göra mc för första gången =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 35 med hunter nu. Har försökt att köpa Bow of Searing Arrows typ hela dagen, ska försöka igen imorrn. http://img83.imageshack.us/img83/9348/wowscrnshot0412061944338jr.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Vafalls?! Xemtoth har addat mig på MSN? Nu känner jag mig förföljd igen..*tar ett piller...faller ner på golvet* EDIT: Första texten jag fick se på Illuminati forumet: "Hakkar is dead. On 12/04/06 we finally did it, Hakkar was killed and now we have completed ZG. Great job guys." Redigerad 13 april, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Zomg Var är du just nu? ska.. hälsa på dig Jag är i Duskwood, heter Adrasil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts