xenon Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Bara för att du blir ägd av dom eller? en 60 epic paladin tar en 60 epic warrior hur enkelt som helst. Inte hur lätt som helst... Btw Shaman äger Pally Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Bara för att du blir ägd av dom eller? en 60 epic paladin tar en 60 epic warrior hur enkelt som helst. Beror väl på. En 60 Epic Warrior kan ta en 60 Epic Paladin också. Beror ju på hur skillade dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Inte hur lätt som helst... Btw Shaman äger Pally Btw, Shamaner är imba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vad har du emot mig nu då? du har fan bråkat på mig sen jag köpte epic mount Han kanske e avundsjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Bara för att du blir ägd av dom eller? en 60 epic paladin tar en 60 epic warrior hur enkelt som helst. Kanske på 60 ja men i början suger dom! Jag var 23 warrior och mötte en 24 pala, kick hans ass tillbaka till SW *host* spöa han 3ggr i rad ägd ägd *host* @Skarface: nee jag vågar inte visa för jag har så jävla lite efter jag köpte lite saker på AH och nya skills @Xemtoth: Warrior äger BTW: Emeriss är nere buh buh :'( ! Jag och en kompis var nära o äga en 32 pala när vi var 25 och 26 (jag var 26 han 25) fast han sprang i väg med sin lilla bubbla Redigerad 12 april, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Vad har du emot mig nu då? du har fan bråkat på mig sen jag köpte epic mount Alright, vi glömmer det då. edit: varför är alltid Trollbane och Mazrigos nere?! Antefreeman: Paladins suger på low-lvls det vet alla, på 60 så är dom nästan odödliga emot Melee-klasser, det är fakta. Redigerad 12 april, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Precis, vem vågar ge sig på någon som är med i guilden OMGLAZERSPEWPEWPEWPEW E du med i OMGLAZERSPEWPEWPEWPEW? Det finns en sån guild på min server (Shattered Hand). Kör du där? Ok, nu ska jag göra en alt. Men jag vet inte vad för alt. Jag ska ta antingen en shaman eller en druid. Jag ska va Enhancement shaman eller Feral druid, vilken klass tycker ni är bäst? Jag ska köra PvP. Redigerad 12 april, 2006 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Antefreeman: Paladins suger på low-lvls det vet alla, på 60 så är dom nästan odödliga emot Melee-klasser, det är fakta. En bra Rogue tar en bra Paladin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Alright, vi glömmer det då. edit: varför är alltid Trollbane och Mazrigos nere?! Antefreeman: Paladins suger på low-lvls det vet alla, på 60 så är dom nästan odödliga emot Melee-klasser, det är fakta. Neej lol. Jag fortsätter grinda med en liten paladin som jagar mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) En bra Rogue tar en bra Paladin.. ROFL! min kompis som är 60 (han har Lord Alexanders Axe och bara en epic, o d är soulforge gloves) tog en full epic rogue igår, och det såg ju inte svårt ut direkt. Och Metoc7, vad för level är du? en warrior på lvl 40 eller? Edit: fast han fick ju använda några CD spells. Redigerad 12 april, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 ROFL! min kompis som är 60 (han har Lord Alexanders Axe och bara en epic, o d är soulforge gloves) tog en full epic rogue igår, och det såg ju inte svårt ut direkt. Då är det väl som jag sa då. Beror på skills. Man kan inte säga att alla paladiner tar melee-klasser. Man kan äga med vilken klass som helst bara man är duktig. Så säg inte rofl åt mig, pls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Alright, vi glömmer det då. edit: varför är alltid Trollbane och Mazrigos nere?! Antefreeman: Paladins suger på low-lvls det vet alla, på 60 så är dom nästan odödliga emot Melee-klasser, det är fakta. Kör du på mazriogs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Kör du på mazriogs? Ja han kör en Orc Warrior på mazrigos edit: igår tog jag ner en Judgement paladin Redigerad 12 april, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 E du med i OMGLAZERSPEWPEWPEWPEW? Det finns en sån guild på min server (Shattered Hand). Kör du där? Ok, nu ska jag göra en alt. Men jag vet inte vad för alt. Jag ska ta antingen en shaman eller en druid. Jag ska va Enhancement shaman eller Feral druid, vilken klass tycker ni är bäst? Jag ska köra PvP. Nope, lirar på ragnaros.. Eller.. ja.. Boulderfist nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nope, lirar på ragnaros.. Eller.. ja.. Boulderfist nu Finns OMGLAZERSPEWPEWPEWPEW med på Ragnaros?? Btw lirar där, Human mage lvl 27 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Min kompis kör med mig WoW och undrar hur man får en pet och han är en lvl 9 hunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Lol du kan inte säga att pala tar alla melee klasser lätt jag har tatt många paladins och jag har även blivit dödad av många så det handlar om skills... man får pet på lvl 10 Redigerad 12 april, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 ROFL! min kompis som är 60 (han har Lord Alexanders Axe och bara en epic, o d är soulforge gloves) tog en full epic rogue igår, och det såg ju inte svårt ut direkt. Och Metoc7, vad för level är du? en warrior på lvl 40 eller? Edit: fast han fick ju använda några CD spells. Neh ahr en lv 60 mage och 58 warrior.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Finns OMGLAZERSPEWPEWPEWPEW med på Ragnaros?? Btw lirar där, Human mage lvl 27 Zomg Var är du just nu? ska.. hälsa på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Lol du kan inte säga att pala tar alla melee klasser lätt jag har tatt många paladins och jag har även blivit dödad av många så det handlar om skills... man får pet på lvl 10 Ok, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts